sinav-soru-cevap-cozum-test-cikmis-sorular-ozel-guvenlik-ogg-motorlu
Ana Sayfa Forum Online Sorular Hakkımızda Komik Sorular İletişim Profilim Site Haritası      
 
                 Açıköğretim
                Özel Güvenlik
                 Ehliyet
                 Diyanet 
                 Açık Lise
                Polis Akademisi
                 Polis Koleji
                 POMEM
                 PMYO
                 İlkokul Programı


   
     
     Diyanet Soruları
     Kom.Yrd._soruları
     ÖGG Soruları 
     Açıköğretim Fakültesi Soruları 
     Ehliyet Soruları
     ÖMSS Soruları 
     Açıköğretim Lisesi Soruları
     İngilizce Soruları
 
 
     AÖF Kredili sistem not hesaplama programı 
 

 
 SHOW STAR
TNT TNT
Açık Lise
  madde Diyanet İşleri Başkanlığı Güncel Duyurular
 
  madde Özel Güvenlik Sınavı ONLİNE sorular  
  madde Diyanet yeterlilik sınavı ONLİNE sorular  
  madde OSYM 2013 Sınav Takvimi
  madde Sınav Takvimi
  madde Ehliyet Sınav Takvimi
  madde Ehliyet Sınavı Puan Hesaplama
  madde SBS Puan hesaplama
_____________________________
  madde VİDEOLAR  
  madde SBS 2008 Matematik Çözümleri Videolu
  madde 2007-2008-2009-2010 KPSS Matematik soru çözümleri
  madde SBS Nedir?
  madde AÖF Soru İndirme Yöntemi
  madde 2011 SBS Sınavı Soru ve çözümleri (İtalyanca dahil)
_____________________________
  madde Özel Güvenlik Sınavı (ÖGG) Puan Hesaplama yeni  
  madde Özel Güvenlik sınavı soruları CEVAPLARI   
  madde Özel Güvenlik Görevlisi sınavı soruları heryerde var ancak cevapları sadece sitemizde bulunmaktadır.
_____________________________
 
 


* Dikkatimizden kaçan sınav varsa lütfen İletişim linkinden  bildiriniz 


EN SON YAPILAN YORUMLAR  
  aktif   Misafir
Teşekkür ederim Allah razı olsun tamamlayacam inşallah fetih suresini de devamı...
23.1.2019 12:44:49  Diyan

  aktif   Misafir
Bu konuda haklısında sorun işi "oy"a getirmende.Yoksa herkesin muzdarip olduğu konu o.Neyse kapansın bu konu artık. devamı...
23.1.2019 11:35:34  

  aktif   İmammm
Rabbim yar ve yardımcımızdır her zaman bende nisan gibi düşünüyoruz ama kısmet bakalım çok ihtiyacım var alımlar olsaydı da atanırız inşallah o zaman herşey daha güzel olur Allah ın izniyle. Gönül rah devamı...
23.1.2019 10:19:29  Diyan

  aktif   Dddhhhbbtt
Birde yorum yapan kişinin ilahiyatçı olduğunu nereden çıkardınız ? Fıkıh usulü görmek ilahiyatçı mi yapar insanı? Pardon 85 tane dersin içinde sadece daha fıkıh usulünü bahsetmiş . devamı...
23.1.2019 10:06:13  

  aktif   Dddhhhbbtt
ilahiyatta medrese de görülenlerin 4 tek biri yok ne demek.geldiniz ,gördünüz ve okudunuz mu yoksa etraftan aldığınız duyuntular mi? Biz duyduklarımız la mı hareket etmeliyiz yoksa gidip bizzat gözümü devamı...
23.1.2019 10:01:52  

  aktif   Dddhhhbbtt
Özge kardeşimize sonuna kadar katılıyorum.ayrica pardon medreseden mezun oldum diyen ama kalıplari ezberleyenleride gördük .ayrıca kendini iyi gelistirenleride gördük.anliyorum şuan ilahiyatcilari bö devamı...
23.1.2019 09:57:46  

  aktif   Dddhhhbbtt
Bende ilahiytciyim. Ve o eğiklik yazan kısım etiklik olcak devamı...
23.1.2019 09:49:54  

  aktif   Dddhhhbbtt
İşte bu yeni ilahiyatcilarin durumu derken kardeşim? Afedersin ama bende ilahiyatcilarin ve sen eğiklik ilkesinden uzaksın ve genellemeler yaparak hiç bir yere varamazsin devamı...
23.1.2019 09:49:04  

  aktif   ÖzgeKırşehirr
Ben yeni nesil ilahiyatçısıyım..zan yapmıyorum diyorsun kardeşim ama farkındamısın yapıyorsun şimdide ilahiyatta okuyanları yargılıyorsun,medreseyi savunuyorsun bu senin görüşün herkesi senin görüşünü devamı...
23.1.2019 09:19:27  

  aktif   Misafir
Atanmış olanlara onlar hocam.Bizler için para tuzağı onlar.Siz bilirsiniz yinede. devamı...
23.1.2019 08:24:55  

  aktif   Misafir
İlahiyatlılarla ilgisi yok hocam bunun.Yeni nesil bozuk.Manevi eksikliği farklı şeylerden arar oldu gençler.Maneviyatsızlık kişiyi mutsuzluğa ve boşluğa düşürür,sonuçta gördüğümüz gençlik ne acıki...< devamı...
23.1.2019 08:23:36  

  aktif   Misafir
Kardeşler ümitsizlik şeytandardır.
Evlenenle ev kurana Allah yardım eder.Siz hazırlığınızı iyi yapın.Allah yardımcınız olsun inşallah. devamı...

23.1.2019 08:17:43  

  aktif   Misafir
Sizin gibi puabı kıritik yerde olanlardan belki ezberlerinizle fark atarsınız.Bende alımada kadar ezber yapın derim.Fetih ve hucuratın üstünde çok duruluyor çünkü devamı...
23.1.2019 08:14:23  

  aktif   Misafir
Haklısın kardeşim.Biz yine ümitliyiz yine sabırlıyız Elhamdülillah.Fakat malum son zamanda art niyetli garip insanlarmı türedi desem veya sabırsızlık ve farklı emelleri olanlar karakterinimi ortaya ko devamı...
23.1.2019 08:11:42  

  aktif   İmamın dibi
Kardeşim niye bana hakaret ediyosunuz. Ben kitaptan konuşuyorum. Diyo ki bi yerde namaz için imam aransa hepside alim takva olsa bu sefer yüz güzelliğine bakılır diyo. Yakışıklılik önemlidir imamlikta devamı...
23.1.2019 06:39:07  Diyan

GÜVEN OTO YEDEK PARÇA
Online Ucuz Oto Yedek Parça Satış Sitesi


Yedek parça fiyatlarını mutlaka görünüz

Opel
Chevrolet

 
   
                            DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI YETERLİLİK SINAVI

diyanet         Aşağıdaki testlerden seçerek soruları çözebilirsiniz. Doğru sonucu görmek için şıklardan birine tıklayınız. Sonucu online olarak hemen cevabın yanında (yandaki resimde olduğu gibi) göreceksiniz.
          Diyanet İşleri Başkanlığı Yeterlilik sınavı sorularına her gün yeni testler eklenmektedir.
          Başka sitelerde yeterlilik sorularını online çözme imkanı yoktur lütfen sitemizi twitter, facebook, mail ve yüzyüze arkadaşlarınıza tavsiye ediniz.
 
        Başarılar.






dikkat    
 Test 45 Vaizlik (25.08.2013)
 Test 44 Yeterlilik (25.08.2013)
 Test 43 Kuran Kursu Ogreticisi (05.07.2009)
 Test 42 Vaizlik (05.07.2009)
 Test 41 Imam Hatip (05.07.2009)
 Test 40 Muezzin Kayyum (05.07.2009)
 Test 39 Mesleki Bilgiler (18.04.2010)
 Test 38 Genel Sorular Hac ve Yurt Disi (02.09.2012)
 Test 37 Murakiplik Sinavi (25.11.2012)
 Test 36 Imam Hatip (11.03.2012)
 Test 35 Muezzin Kayyum (11.03.2012)
 Test 34 Kuran Kursu Ogreticisi (11.03.2012)
 Test 33 Yurtdisi (17.03.2013)
 Test 32 Hac (17.03.2013)
 Test 31 Hac Nakil Yurtdisi (17.03.2013)
 Test 30 Kursiyer Secim (05.2013)
 Test 29 Muezzin Kayyum (17 Mart 2013)
 Test 28 Imam Hatip (17 Mart 2013)
 Test 27 Kuran Kursu Ogreticisi (17 Mart 2013)
 Test 26 Stajyer Kuran Kursu Ogreticisi
 Test 25 Stajyer Kuran Kursu Ogreticisi
 Test 24 Stajyer Kuran Kursu Ogreticisi
 Test 23 Stajyer Kuran Kursu Ogreticisi
 Test 22 Imam Hatip
 Test 21 Imam Hatip
 Test 20 Imam Hatip
 Test 19 Imam Hatip
 Test 18 Muezzin Kayyum
 Test 17 Muezzin Kayyum
 Test 16 Muezzin Kayyum
 Test 15 Muezzin Kayyum
 Test 14 Nakil
 Test 13 Nakil
 Test 12 Muezzin Kayyum
 Test 11 Muezzin Kayyum
 Test 10 Muezzin Kayyum
 Test 09 Muezzin Kayyum
 Test 08 Vaizlik
 Test 07 Vaizlik
 Test 06 Vaizlik
 Test 05 Vaizlik
 Test 04 Imam Hatip - Kuran Kursu Ogreticisi
 Test 03 Imam Hatip - Kuran Kursu Ogreticisi
 Test 02 Imam Hatip - Kuran Kursu Ogreticisi
 Test 01 Imam Hatip - Kuran Kursu Ogreticisi (19.03.2011)
  
Ayrıca online soru çözüm sayfamızdan farklı sistemle doğru yanlış sayınızı hesaplatarak soru çözebilirsiniz.

 
2012 yeterlilik sınavı sorularına ulaşmak için tıklayınız. sayfamızdan
yeni

SİTEMİZDE BULUNAN VE İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK KONULAR
diyanet DİB 4-B Sözleşmeli Personel Alımında binlerce kişi tercih dışı kalacak
diyanet DİB ca 9500 İmam, Müezzin Kayyum, KKÖ alınacak
diyanet Diyanet 280 Kadrolu Kuran Kursu Öğreticisi Alımı Yapacak
diyanet Özel Harekat Polisi Olmak için (KPSS Şartı Yok)
diyanet Yeterlilik Sınavı Kalktı, Din Hizmetleri Alan Bilgisi Testi (DHBT) geldi
diyanet DHBT ye Lisans tan mı Önlisans/Ortaöğretimden mi girmeliyim
diyanet DİB ca Vaizlik sınavı yapılacaktır
diyanet 25.08.2013 Günü Yeterlilik Sınavı Yapılacaktır
diyanet Diyanet Yeterlilik ve Atama Sınavlarına Nasıl Hazırlanmalı?
diyanet 2013 Sonbaharda yeterlilik sınavı yapılacak
diyanet 2012-II İmam K.K.Öğr. MK Alım KPSS Taban Puanları
diyanet DİYANET 25 AĞUSTOS 2013 YETERLİLİK VE VAİZLİK SORULARI
diyanet Diyanet 2013 Yeterlilik Sınavı Başvuruları Başlıyor ...
diyanet İftar vakitleri ne zaman?
diyanet Diyanet Nisan 2012 de 3000 personel alımı yapacak
diyanet Tüm İller Bayram Namazı Vakitleri
diyanet DİYANET YETERLİLİK SINAVINA GİRENLERE MÜJDE
diyanet DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI YETERLİLİK SORULARI
diyanet DİYANET FAHRİ K.KURSU ÖĞRETİCİLERİNİN HİZMETLERİ MEMURİYETTEN SAYILMAYACAK
diyanet DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI YETERLİLİK SINAVI 11.03.2012 TARİHİNDE YAPILACAKTIR
                   
Adı : Üye olmadan yorum ekleyebilirsiniz.      2896   yorum yapıldı.
Yorum :
4 - 4 =     

Yorumunuza resim eklemek için; yorumunuzu buraya tıklayarak açılan sayfadan yazınız
İmamın dibi
Kardeşim niye bana hakaret ediyosunuz. Ben kitaptan konuşuyorum. Diyo ki bi yerde namaz için imam aransa hepside alim takva olsa bu sefer yüz güzelliğine bakılır diyo. Yakışıklılik önemlidir imamlikta.
23.1.2019 06:39:07   Yorum Yap    
             
Hakhukuk
ESSELAMU ALEYKÜM benim derdim ne akparti nede başka bir parti isteyen istediği yere oy verir sadece neden seçimden 2 gün önce böyle bir açıklama yapılıp insanların umutlarıyla oynanıyor kızgınlığımız bunadır ben sadece 9500 alımın olması için bunu gündemde tutmaya çalışıyorum bizler için hepimiz için sadece Allah rızası için.İşi başka yerlere çekipte bizi vatansızlıkla bilmem fitnecilikle suçlayan asıl kendisi fitnecidir.Adam imamın dibi yazmış bu imamlığa yakışırmı soruyorum size.Biz sadece verilen sözün tutulmasını istiyoruz 9500 alım olacak söyleneli nerdeyse 8 ay olacak,zor durumda olan kardeşlerimiz var herkes güllük gülistanlık içinde yaşamıyor ve ortada bir emek var.Bunda başka birşey yazmayacağım.Sadece diyeceğim bunu gündemde tutalım ve 9500 alım olsun.
23.1.2019 00:19:27   Yorum Yap    
         
Misafir  Bu konuda haklısında sorun işi "oy"a getirmende.Yoksa herkesin muzdarip olduğu konu o.Neyse kapansın bu konu artık. 23.1.2019 11:35:34    
   
Lisans kkö
Bir de dhbt 65 puan lisans kkö için sizce nasıl? Mülakata çağrılma olasılığı % kaç?
22.1.2019 23:48:27   Yorum Yap    
             
Lisans kkö
Arkadaşlar kkö lisans mülakatı için müfredat nasıl? Hangi ezberleri yapmalıyız, ilmihal, hadis, fıkıh vs. nerelere bakmalıyız, en önemli gördüğünüz noktalar neler? Bilenler yazabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim. :)
22.1.2019 23:46:44   Yorum Yap    
             
Abcz
Arkadaşlar bu siteyi uzun zamandır takip ediyorum ilk Zaman lar herkes daha ümitli heyecanlı tevekküllü iken Zaman uzadıkça sabrımızı yitirdik birbirimize sarmaya başladık bence asıl birlik olacağımız zaman şimdi hepimizin gayesi bir ,çok kişi alınsın bir an önce şartlar açıklansın önümüzü görelim
22.1.2019 23:07:00   Yorum Yap    
         
Misafir  Haklısın kardeşim.Biz yine ümitliyiz yine sabırlıyız Elhamdülillah.Fakat malum son zamanda art niyetli garip insanlarmı türedi desem veya sabırsızlık ve farklı emelleri olanlar karakterinimi ortaya koydu desem ne desem bilemedim.
Herkesin kısmeti kendini bulacak inşallah.Azim ve gayret...
23.1.2019 08:11:42    
   
Misafir
Arkadaşlar bende fetih suresi eksik bide fecir eksik puanım dhbt 80 sizce dezavantaj olur mu bu
22.1.2019 22:10:02   Yorum Yap    
         
Misafir  Bendedd fetih yok 22.1.2019 22:42:23    
Dua  Hocam yapın ezberlerinizi puan mülakata çağrılısaya kadar ondan sonra bi hükmü yok 22.1.2019 23:09:34    
Misafir  Sizin gibi puabı kıritik yerde olanlardan belki ezberlerinizle fark atarsınız.Bende alımada kadar ezber yapın derim.Fetih ve hucuratın üstünde çok duruluyor çünkü 23.1.2019 08:14:23    
Misafir  Teşekkür ederim Allah razı olsun tamamlayacam inşallah fetih suresini de 23.1.2019 12:44:49    
   
Hakhukuk
İmamın dibisin isimli şahıs sana tek kelime.Sen üstün gerizekalısın.Yazdığın yazıdan dolayı sana anksiyete bozukluğu,panik atak ve şizofren olduğun anlaşılmıştır.
22.1.2019 21:24:55   Yorum Yap    
         
Misafir  İmamın dibi kardeş yukarıdaki sana yapılmış hakarete umarım kayıtsız kalmazsın.Şahsına çok büyük hakaret var.Gerekli yerlere dava açabilirsin.
Bu terbiye yoksununun yanına bırakma derim.
22.1.2019 22:02:36    
???  Adamın rumuzunu eleştiriyor"senden imammı olur"diye.Kendinin tanımadığı insana saydıtdığı hakaretlere bak..Allah senin gibilere Diyanette iş nasip etmesin hakhukuk 22.1.2019 22:09:02    
???  Ağzı olan kunuşuyor işte. 22.1.2019 22:14:56    
   
Misafir
Arkadaşlar imamlık sözlü mülakatına gireceğim ama psikolojik sorunum var.
İstanbul da tanıdığınız tarikatçı kardeşlerim sağlam ehli sünnet rukyeci var mı
Böyle Allah dostları pek bilinmez lazımdır

22.1.2019 21:06:43   Yorum Yap    
             
İmammm
9500 alım olacak diyerek hepimiz umutlandırdılar.Lütfen verilen sözler tutulsun 7 senedir bekliyorum nişanlıyım ne yapacam bilemiyorum. lütfen duacımız olun Selametle
22.1.2019 20:34:19   Yorum Yap    
         
Misafir  Kardeşim bende aynı senin gibi nişanliyim nisan ayı ortası dügünüm var diyoduk o zamana hersey sonuclanır atama yapılır ama nerdeeee hersey yalan cıktı sene sonu alım var diye ümitlendirdiler herşeyimi ona göre ayarlamıştım şimdi kaldım ortada hiç bi ses sedada yok rabbim hepimizin yardımcısı olshn inşallah 23.1.2019 03:43:28    
Misafir  Kardeşler ümitsizlik şeytandardır.
Evlenenle ev kurana Allah yardım eder.Siz hazırlığınızı iyi yapın.Allah yardımcınız olsun inşallah.
23.1.2019 08:17:43    
İmammm  Rabbim yar ve yardımcımızdır her zaman bende nisan gibi düşünüyoruz ama kısmet bakalım çok ihtiyacım var alımlar olsaydı da atanırız inşallah o zaman herşey daha güzel olur Allah ın izniyle. Gönül rahatlığıyla ikimiz de düğün yaparız 23.1.2019 10:19:29    
   
İmamın dibi
Tabiki de ben imam olmalıyım. Usulu fıkıha kadar okumuşluğum var. Yakında hafızlıkta bitiyo inşâ Allah. Yakışıklıyım. Sesim de fena sayılmaz. Yumuşak ve tatlı bir ses tonum var.Etkiliyici bir vaazim var.ehli sünnete düşkünlüğüm var. Eee daha ne olacak tı ki ?
22.1.2019 19:33:53   Yorum Yap    Diğer 10 yorumu gör
         
Dddhhhbbtt  İşte bu yeni ilahiyatcilarin durumu derken kardeşim? Afedersin ama bende ilahiyatcilarin ve sen eğiklik ilkesinden uzaksın ve genellemeler yaparak hiç bir yere varamazsin 23.1.2019 09:49:04    
Dddhhhbbtt  Bende ilahiytciyim. Ve o eğiklik yazan kısım etiklik olcak 23.1.2019 09:49:54    
Dddhhhbbtt  Özge kardeşimize sonuna kadar katılıyorum.ayrica pardon medreseden mezun oldum diyen ama kalıplari ezberleyenleride gördük .ayrıca kendini iyi gelistirenleride gördük.anliyorum şuan ilahiyatcilari böyle görmeniz normal çünkü rakibiniz onlar olmasa öne geçecek Diniz.asil sizin bu takindiginiz durum ve yaptığınız elestiriye diyecek çok şeyim var ama kalp kırmak işim değil.tutturmussunuz bir ilahiyatcidir gidiyor kardeşim. Hayır yani gerçekten birilerinin iyiliğini düşünen biri boyle uyarı yapmaZ.ha kız erkek okuma konusuna gelince siz niye ilkokul lise okudunuz veya dıştan on lisans okuduysaniz sınavlara niye gidiyorsunuz orda da ortamlar karışık? 23.1.2019 09:57:46    
Dddhhhbbtt  ilahiyatta medrese de görülenlerin 4 tek biri yok ne demek.geldiniz ,gördünüz ve okudunuz mu yoksa etraftan aldığınız duyuntular mi? Biz duyduklarımız la mı hareket etmeliyiz yoksa gidip bizzat gözümüzle görüp dinlediklerimizlemi? Hadi gördünüz de diyelim her üniversite bir mi her medresenin bir olmadığı kadar ? 23.1.2019 10:01:52    
Dddhhhbbtt  Birde yorum yapan kişinin ilahiyatçı olduğunu nereden çıkardınız ? Fıkıh usulü görmek ilahiyatçı mi yapar insanı? Pardon 85 tane dersin içinde sadece daha fıkıh usulünü bahsetmiş . 23.1.2019 10:06:13    
   
Üzgün
Arkadaşlar manevi rehberlik sretifikası hakkında bilgisi olan varmı.Ben ilahiyat önlisansım dhbt 69 hafızlığımda yok bu belgeyi alırsam şansım yükselirmi
22.1.2019 19:11:14   Yorum Yap    
         
Misafir  Atanmış olanlara onlar hocam.Bizler için para tuzağı onlar.Siz bilirsiniz yinede. 23.1.2019 08:24:55    
   
Hakhukuk
İmamındibisin nesin ismine bak senin gibiler diyanete imam olacak ismime bak Allah sana akıl versin imam ne demek önce onu araştır sonra imamındibi yaz.9500 dediler insanlar umutlandı ne demek ne kadar ihtiyaç varsa alınacak.Böyle bir söz var ortada bukadar insanı senmi atayacaksın neden zorunuza gidiyor.Ben buradan bütün kardeşlerimizin hakkını savunacağım.
22.1.2019 18:21:10   Yorum Yap    
         
Gökhan Şaş  Bu demek oluyor ki bundan sonra böyle şu kadar kişi alınacak dendiginde inanmamak lazım,yine sallıyorlar bazı sebeplerden demek lazım,malum ihtiyaç sayısı ileride agızdan çıktıgı gibi olmayabilir şekil A da görüldügü üzre;)İroni yapıyorum onu da belirtiyim,sana katılıyorum yani güzel kardeşim.O zaman bu rakamı vermiyeceklerdi,insanları fazla umutlandırmıyacaklardı.9500 nere,6100 nere,arada daglar kadar fark var.3 te 1 azalma gibi birşey yani.Hadi 100-200 fark falan olsa bi derece sensin.Bazılarının derdi birilerini savunmak,korumak malesef,bu açık ve net ortada. 22.1.2019 19:09:51    
Gökhan Şaş  Düzeltme.Bi derece sensin degil dersin olacak orası;) 22.1.2019 19:11:06    
Misafir  Sadece bu yorumu yapicam ne dersenizde artik cevep vermicem bence ortaligi karistimaktan baska bi sey yapmiyorsunuz 22.1.2019 19:22:32    
Aziz Melih  Birader eger verilen sözler tutulmadıgında neden söz tutulmadı deyip hak aramak ortalıgı karıştırmak diyorsan sana diyecek birşey olamaz,cevapta verme zaten.Yanlış anlaşılmasın ben oy,moy o işlere hiç girmiyorum.Sadece verilen sözlerin tutulmadıgını söyleyenlere neden kızıldıgını anlamaya çalısıyorum. 22.1.2019 20:49:12    
Misafir  Anlamıyorsunuz.Bu hakhukuk denen hakla hukukla işi olmayan vatandaşın imamlıkla sınavlarla alımlarla işi yok.Derdi siyaset ve milleti kışkırtmak.Onun kafada olanlarıda öğrenmiş oluyoruz.Devam edin bakalım maksadınıza ulaşabilecekmisiniz.Sadece gülüyoruz sen senin gibilere:)) 22.1.2019 21:54:38    
   
İmamın dibi
Neden boş konuşuyosunuz ki. Ne kadar ihtiyaç varsa o kadar alınır. Tövbe ya rabbel alemin. Sanki diyanet sizin kadar bilmiyo bu işleri.
22.1.2019 18:00:12   Yorum Yap    
             
Misafir
9500 alım yapilmali,verilen söz tutulmalı
22.1.2019 15:08:13   Yorum Yap    
             
Misafir
9500 alım yapilmalı
22.1.2019 15:07:05   Yorum Yap    
             
ÖzgeKırşehirr
Selamünaleyküm arkadaşlar bana AÖF onlisans ilahiyat derslerinden Arapça2 nin ilk5 unitesi sıra itibariyle hangi konulardan oluşuyor o lazım geçen yıl Arapça2 verenler varsa yardımcı olabilir mi?teşekkür ettim.
22.1.2019 14:57:25   Yorum Yap    
         
Misafir  Sanalmedrese adlı youtube kanalından bakabilirsin 22.1.2019 15:11:24    
ÖzgeKırşehirr  Hiç anlami you tube kanallarından normal netten baktım bulamadım 22.1.2019 17:18:19    
Slm   Arapça 2 -1.Ün.Mudaf fiiller,2.Ün.Mehmuz fiiller 3.Ün.Misal fiiller4.Ün.Ecvef fiiller 5.Ün.Nakıs fiiller bu kadar. 22.1.2019 19:48:54    
ÖzgeKırşehirr  Çok çok teşekkür ettim kardeşim Allah senden razı olsun. 22.1.2019 20:41:41    
Slm  Önemli değil kardeşim Allah sendende razı olsun 22.1.2019 20:51:31    
   
Şinasi
Nekadar ihtiyaç varsa okadar alınsın 9500 alım olmasın diyen hayırsızlar Mevlam size akıl fikir versin belliki zorda değilsiniz Allaha havale ediyorum sizi biz sadece verilen sözün tutulmasını istiyoruz ikinci sınıf vatandaş muamelesi görnek istemiyoruz.Hakkımızı yiyene hakkımız zehir zıkkım olsun.
22.1.2019 14:14:30   Yorum Yap    
             
Hakkınıara
Değerli kardeşler 9500 alım olsun diye heryerde yayalım bu bizim hepimizin hakkıdır.
22.1.2019 14:10:31   Yorum Yap    
             
3434
Ihl hafiz kpss 64 dhbt 67 imamlik icin sansim varmi sizce
22.1.2019 10:56:26   Yorum Yap    
         
Misafir  Hocam rahat Bişekilde mülakata çağırılırsınız mülakatta da iyi puan alırsanız atanırsınız hafızlık belgeniz varmı 22.1.2019 13:27:13    
Misafir  Var ustad 22.1.2019 19:39:32    
   
Şbn0708
9500 alım yapılsın 9500 alım yapılsın diyanetimize yalan yakışmaz
22.1.2019 10:04:26   Yorum Yap    
             
Mevlüthc
Diyanet işleri başkanımızın sözünü tutup 9500 alım yapacağını umuyoruz.
22.1.2019 09:41:21   Yorum Yap    
             
Burcuhoca
9500 alım yapılmalı.
22.1.2019 09:37:51   Yorum Yap    
             
Misafir
Evet arkadaşlar mülakatı kazanamassak ne iş yapıyoruz ilahiyat veya imam hatip diploması ile ne yapıcaz =)
İş fikirleri

21.1.2019 21:12:36   Yorum Yap    
         
Misafir  İhl diplomasıyla hiç birşey yapamazsınız çok doğal olarak.Lise mezunu alımı yapan yerler dışında(temizlikçi,bekçi,g.görevlisi,polis,kaloferci.. v.b)İlahiyat mezunu iseniz çok lisans mezunu alımı yapan her mesleğe başvurabilirsin.MEB başta gelir mesela.Yeterki alım ilanlarını takip edin. 22.1.2019 08:04:41    
Dhhbt  Ücretli öğretmenlik Kur an kursu öğreticisi,eğitiminiz ve Arapça nız varsa tercumanlik olur , 22.1.2019 11:58:09    
Misafir  İlhyt lisans olupta kpss niz yüksek ise her alana başvurabilirsinix.Yok düşükse Diyanetin kapısını beklersiniz artık.Çünkü kpss si 50 lerde sadece diyanet alım yapıyor. 22.1.2019 14:12:01    
Misafir  Nasıl her alana başvurabiliriz çoğu mesleğin şartları oluyor hatta yanında sayı kodları var ama ancak düz memurluk polislik felan olur düz memurluk yüksek puan ister Polislik ise çekilecek iş değil bence
Arapçam yokta önlisans mezunları öğretmen olamıyor değil mi illa ilitam şart
22.1.2019 15:13:45    
Misafir  Lisans mezunu şartı arayan,alanından mezun aramayan her işe başvurabilirsin.Önlisanslılar kadrolu öğr.olamaz.Lisans mezunu olmak ve yeni çıkan kurala göre 2 yıllık yüksek lisans yapan olabilir.Formasyon şartı kalktı daha zoru geldi. 22.1.2019 16:31:19    
   
hepimiz
Hele hele bunlara bakın herkes benciligin en ön sırada yer almak için yarışıyorlar yok sözler tutulmadı yok sayı az bilmem buna değil şuan oy ver yada verme herkes kendi hayatının dürüstlüğüne baksın
21.1.2019 18:50:11   Yorum Yap    
         
Misafir  Aynen kardeş,karşı tarafın dürüstlüğünü eleştirmeden aynayı önce kendine tut bakalım. 22.1.2019 08:06:01    
ferhathoca  hata yapana hatasını söyleyeceksin ki kendisine çeki düzen versin zaten hatalarını söylemeye söylemeye siz bu hale getirdiniz bu güzelim partiyi 22.1.2019 11:28:58    
   
Misafir 28
Ne Alımın tarihi.belli nede sayı bir açıklama yapılsın artık herkes bekliyor. Sınav sonucunda açıklandı Allahı sabır yağdır üzerimize
21.1.2019 18:23:18   Yorum Yap    
             
Hakhukuk
Herkes Hakkını savunsun 9500 alım için buradan faceden instagramdan twitterden yazalım söylenen söz tutulsun.9500 alım olsun 9500 alım istiyoruz 6000 imam hatip 3000kuran kursu 500 müezzin alımı olsun.
21.1.2019 18:12:48   Yorum Yap    
         
Misafir  9500 tane ihtiyaç varsa alınır yoksa 6100 razıyız kardeşim 21.1.2019 21:13:09    
Misafir  İhtiyaç ne kadarsa o kadar alınacaktır.Herkes kendi dürüstlüğünü savunsun önce. 22.1.2019 12:02:13    
   
Ilahiyat - lisans
Arkadaşlar dhbt lisans puanim 60.44 siralamma 17.695 imamlik icin gelir mi ?
Bir de baskanin aralikta sinavdan hemen sonra 9500 alim olacagini soyledigi söz artik yalan olmustur. 2019 butce kitapciginda 6100 personele yer verildiği soyleniyo haber sayfalarında. Insallah boyle bisey yoktur..

21.1.2019 13:07:18   Yorum Yap    
         
Misafir  böyle bir şey yoksa niye bu kadar haber sitesi 6100 diyor bende 6100 olduğunu düşünüyorum.
imamlık gelirmi kısmet diyelim
21.1.2019 16:24:02    
   
Hafızulkurra
Geçen yıl ihl imamlık çağırılan son adayların puanı 76 larda acaba sıralamalarını bilen varmı?
21.1.2019 12:06:14   Yorum Yap    
         
Misafir  Bende merak ediyorum onu 21.1.2019 12:51:12    
Misafir  Sıralamayı mülakat puanı belirler.Onuda biz bilemeyiz kardeş. 22.1.2019 08:08:16    
   
Hakhukuk
Seçimden önce 9500 alım olacak denildi neden seçimden sonra denilmedi lütfen bu kadar cahil olmayalım daha sonra aralıktaki sınavdan sonra denildi sonrada 6100 bilmem 200 kadrolu alınacak tantanası çıktı bunca insanlara yazık günah değilmi yarın kürsüye çıkıp vaazda haktan hukuktan bahsedeceksiniz.Ya Allah için konuşun hakkınızı savunun yada sürünmeye mahkumuz çok yıllar bekleriz atamak için.9500 verilen söz tutulsun Allah rızası için binlerce bekleyen kardeşimiz var yazık günahtır.Ben kendim için değil bütün kardeşlerimi düşünüp sesimi duyurmaya çalışıyorum.
20.1.2019 21:58:12   Yorum Yap    
         
Misafir  Evt VERİLEN SÖZ TUTULMALI 20.1.2019 23:57:29    
Misafir  Sorun diyanetin seçime sadece 2 kala 9500 kişi alınacak duyurusunu yapması. Bazı arkadaşlar da akıl tutulması var, anlamakta zorlanıyorum. Bunu sorgulayacak yerde, bunu dile getiren insanları fitnecilikle suçluyorlar. Çok yazık! 21.1.2019 00:24:52    
Misafir  İnsanların özgür iradelerine müdahale ederek hak aranmaz.Elbette aranmalı hakkımız.Lakin üslüp ve yöntem yanlış. 21.1.2019 08:38:52    
   
Muhsin yeşil
Benim puan 75 ıhl+hafız sıralama 68 binden 9 bin müezzinlik gelir mi sesım orta derecede güzel makam normal derecede bilgim var
20.1.2019 18:24:00   Yorum Yap    
         
Misafir  Hocam hafızlık belgeniz varmı
20.1.2019 19:45:31    
   
Siyaset yapma!
Evet arkadaşlar bu sayfada siyaset yapmayalım. Bakıyorum canı yanan arkadaşlara gösterdiğimiz tepkiyi, seçimden sadece 2 gün önce önümüzdeki günlerde 9500 kişi alınacaktır deyipte, günleri bırak aylar geçti ve hatta yeni yıla girdik orta da birşey yok. Yani diyanet bizzat yalan söyleyip insanları kandırmıştır. Gırtlağına kadar siyasete batmış diyanet ve başkanına ses etme, burda alım bekleyip aldatılan insanlara veryansın et. Haksızlık karşısında susmuyorum, çünkü dilsiz şeytan değilim.
20.1.2019 16:49:24   Yorum Yap    Diğer 5 yorumu gör
         
Misafir  Ben siyasete birşey demiyorum. Yazdıklarım çok açık, seçime 2 gün kala duyuru yaparak insanları beklentiye sokan diyanetin yanlış yaptığını dolayısıyla siyaseten yapılan bir duyuruyla insanları beklentiye soktuğu ve atama bekleyenlerinde haklı olarak buna tepki göstermeleri. Lakin bakıyorum da bazı arkadaşlar siyasete çok teşneler, en ufak bir eleştiriyi kutsallarına yapılan saldırı gibi algılıyorlar. 21.1.2019 00:34:24    
Misafir  Anlamakta zorlanıyorsunuz,kutsalı mutsalı yok bunun.Adam senin özgür iradene müdahale ediyor saygısızlık yapıyor.Brnim tahammülsüzlüğüm o kısım. 21.1.2019 08:36:23    
Misafir  Ne gevşek iradeniz varmış kardeşim sizinde birileri ver deyince hemen vericez verme deyince hemen vermeyecek misiniz.şayet seçim malzemesi olarak bizi görüp bir gün kala duyuru yapıp çekiyorlarsa herkes sonuna kadar istediği siyaseti yapar. Bunun önünü açanlar bizler değiliz.YALANI NASIL DA SİNENİZE ÇEKİYORSUNUZ. 21.1.2019 13:23:28    
Misafir  Sizinde ne gevşek çeneniz var kardeşim.Menfaatiniz söz konusu oldumu her kılığa bürünüyorsunuz.Ortada bir yalanda yok,alım yapılmadanda onun yalan olduğunu kimse ıspat edemez.Sadece bir gecikmişlik var o kadar 22.1.2019 12:05:36    
Misafir  Hangi kılığa afedersiniz alim yapılınca mı yalan diyeceğiz!!!müfteri olmaz mıyız o zaman 22.1.2019 22:56:54    
   
Hakhukuk
Hakkımızı aramak nezaman siyaset oldu insanlar haklarını aramayacakmı neden verilen sözler tutulmuyor demokratik hukuk özgür bir ülkede yaşamıyormuyuz herkes istediğini konuşur hakkını savunur neden gocunuyorsunuz.Herkes fikrinde özgürdür.
20.1.2019 16:47:04   Yorum Yap    
         
Misafir  Herkes fikrinde özgürse kimin neye oy vereceğine hiç kimse müdahale edemez.İstediğini konuşanda konuştuğunun hesabını verir.Alakası olmayan bir konuyu çarpıtarak kimse kimsenin görüş ve tercihine karışamaz müdahale edemez NoKTA 20.1.2019 19:40:47    
   
6153
Burasi siyaset yapma yeri degil burda fikir alis verisi yapip birbirimize yardimci oluyoruz. Peygamber meslegine yakisir tavirlar sergileyelim insanlara ornek olalim insanlar kime oy verip vermeyecegine kendileri karar verir nankorluk yapmayalim.
20.1.2019 16:21:21   Yorum Yap    
             
karacakayalı hafız
kıymetli hocalarımız diyanetin kendi sitesi hariç yapılan bütün haberler (tıklanmak)için. onun için itibar etmeyin aynı haberleri temcid pilavı gibi veriyorlar inşallah sükünetle bekliyoruz. rabbim cümlemizin yardımcısı olsun.
20.1.2019 12:49:15   Yorum Yap    
             
Karamürselli
Yazıklar olsun umudumuzla oynayanlara seçimden sonra 9500 alım dediler yapmadılar dhbtden sonra dediler yapmadılar şimdide nisanda olacak bilmem ne sayıyıda düşüyorlar resmen umudumuzla oynuyorlar Allahında bir hesabı vardır.
20.1.2019 12:34:05   Yorum Yap    
         
Misafir  Aman dikkat!Seçim yaklaştıkça fitneciler kol geziyor ortada.Vermeyin arkadaşlar bunlara fırsat.Beğenmiyorsan git başka alanda ara kısmetini.Kısmetten ötesi olmaz. 20.1.2019 12:42:01    
Misafir  Bu siteye bizde fitneye açlığımız vardı o yuzden bakıp bakıp doyuyoruz.hasbunallah yaa.hiç bir açıklama yapmasalardı o zaman .biz mi dedik duyuruya çıkın diye.aralık dryin diye.umutlatla oynanıyor onu görmuyor da fitneymiş miş miş. 20.1.2019 19:06:40    
   
Şefket
6100 değil 5900 alım onunda 1500 kkö eğer dedikleri doğruysa bir yıldır 9500 diye oyalandık hep seçim malzemesi.70 80 bin bayan kardeşimiz bu sınava umutla girmiş 1500 kkö alacaklar puanlar 87 90 aralığında kalacak ozaman yazılı sınav yapmsaydınız.YAZIKLAR OLSUN DİYORUM.MARTTA BUNLARA OY VERMEYİN.
20.1.2019 12:28:57   Yorum Yap    
         
Misafir  Senin işin ortalığımı bulandırmak.Senin gibilerinin istediği asla olmayacak.Elbette oyda vereceğiz,he zaman destekçileride olacağız.Git başka sitelerde fitnecilik yap.Burada aradığını bulamazsın.Niyetinin pis olduğu konuyu siyasete getirmenden belli.Sanamı soracağız kime oy vereceğimizi.Arzunuza hayalinize hiç bir zaman ulaşamayacaksınız.FIRSATÇILAR ACİZLER... 20.1.2019 12:40:03    
   
Âmâ Hafız
Herşeyin sırası var kardeşler reis Ali ERBAŞ önce 9500 dedi ve bekliyoruz 6100 ise bundan ayrı bir istihdam alımı.
20.1.2019 10:54:35   Yorum Yap    
         
Misafir  Ayrı bir istihdam alımı olacağını zannetmiyorum 20.1.2019 12:58:12    
   
Âmâ Hafız
Sayın hocalarım alım ilanının dib ekranında yayımlandığını teyit etmeden itimat etmeyin bir kaç haber kanalında geçiyor lakin diyanetin sitesinde ve dahi haber kanallarında böyle bir alım söz konusu degil diyanetin sitelerini takip edelim inşaallah sağlıcakla kalın.
20.1.2019 10:44:54   Yorum Yap    
             
EREN HOCA
Diyanet 6500 alım yapıcakmış haberlerde geçiyor
20.1.2019 00:44:05   Yorum Yap    Diğer 4 yorumu gör
         
EREN HOCA  Evet dua kardeşim bu yıl için diyor linki yorumlardan yazıyorum ama görünmüyor 20.1.2019 12:24:55    
EREN HOCA   Link göründü burdan bakın inşallah hatta hangi alandan kaç kişi alıcaklarında yazıyor.. Tabi bu diyanetin resmî sayfasından yayınlanan bir ilan değil ama yinede paylaşmak istedim sizinle gelişmelerden birbirimizi haberdar edelim 20.1.2019 12:28:57    
EREN HOCA   İlanda 6.100 yazıyor kardeşlerim yanlış yazdım yukarda AFFEN 20.1.2019 12:30:26    
Misafir  Sabır arkadaşlar sabır.Koskoca Dib başkanı tutamayacağı sözü ekranlardan asla vermez.Maksadı farklı olan hainlere fırsat vermeyin sabırsızlığınızla.Sabır... 20.1.2019 12:45:47    
EREN HOCA   iNŞALLAH diyanet verdiği sözü tutucak arkadaşlar diyanet tutamıycağı sözü vermez Allah?ın izniyle...Diğer arkadaşların da dediği gibi sabırlı olalım diyanetin resmî sitesindeki açıklamayı bekleyelim 20.1.2019 13:35:40    
   
hadim
Teşekkür ederim
19.1.2019 18:00:56   Yorum Yap    Diğer 15 yorumu gör
         
Misafir  Arkadaşın dhbt si 93tü.Mülakattada 94 vermişler.Aslında öyle bir kural var sanırım.Dhbt puanından çok yüksek vermiyorlar.Etrafınızdakilere sorun göreceksiniz.Aşağı puan veriyorlar ama çok yüksek vermiyorlar. 21.1.2019 19:24:20    
Dua   Yapmayın hocam bide onu çıkarmayın kuralmış ben çok kişi tanıyorum çevrem geniş son ek tercihte hoca hanımların dhbt çoğunluk 76 77 80 çok nadir 83 ama mülakat 88 87 86 hocam ben her kesimden gruplarda bulundum bütün puanları ve mülakat puanlarını biliyom ve yakınken tanıdığım çok kişi var dhbt düşük mülakat çok yüksek ve bilhassa bi hoca hanım aynı yerde girdik dhbt benden düşük mülakat 90küsür aldı ve bu kişi benden zayıf olduğunu kendi söylediği halde 21.1.2019 19:42:27    
Betül hafız  misafir kardeş bu konuda sana katılamayacağım bir tadığın dhbt si 76 idi mülakattan 90 almış diğer bir tanıdık ise dhbt si 78 mülakattan 98 almış her ikiside atandı 22.1.2019 13:38:10    
Misafir  Doğrudur arkadaşlar,ben tanıdığım kişilere sorunca ve puanlar çok yakın olunca "aceba"dedim.Öyle olursa zaten ciddi sıkıntı olur. 22.1.2019 14:04:24    
Misafir  Nasıl oluyor sizden zayıf olduğu halde sizden yüksek alıyor.Mutlaka sizden daha iyi olduğu bir soru olmuşturda almıştır. 22.1.2019 14:08:36    
   
hadim
selamun aleykum i.h.l.+ hafızım kpss:71 dhbt:83,82 sıralamam:1628 kkö için mülakata çağrılırmıyım

19.1.2019 15:39:27   Yorum Yap    
         
Misafir  Olur inşaallah 19.1.2019 16:47:53    
   
Misafir
S.a düz lise hafizim 65 dhbt puanim sansim varmiki arkadaslar
18.1.2019 21:03:37   Yorum Yap    
         
Misafir  Hafızlık belgesi varsa önlisans ve lisans için şans var gibi imanlık kısmet 18.1.2019 21:55:12    
   
Misafir
Arkadaşlar Bi sorum olucaktı alımda imamlık için en çok hangi kontenjandan daha çok alım yapıyor ben İHL hafız kontenjanından giricem o yüzden soruyorum
18.1.2019 18:55:27   Yorum Yap    
         
Misafir  Lisans için çok alım oluyor 18.1.2019 20:44:34    
Misafir  Hocam geçen alımda baktım 3000 almışlar çok büyük Bi rakam o yüzden sordum teşekkürler 18.1.2019 20:55:51    
   
Hasa
Bu sene mezun olanlar muhtemelen iyi puan almislarsa da 1 alimda cagirilmayacaklar ama 2 alimda mezun olmus olacaklar peki 2 alimda cagirirlarmi birde 2 alim ne zaman olucak acaba bilen varsa cevaplaya bilirmisiniz
18.1.2019 16:34:42   Yorum Yap    
         
Misafir  2,alım diye şuan bişey görmedim ben
İhtiya olursa alınır şuan 6100 veya 9500 felan düşünülüyor galiba
18.1.2019 18:48:17    
   
RR
Arkadaşlar lise kpss kalkmış bu durumda imamhatip mezunu olanlar kuraa ilemi alinacak bilgisi olan varmi?
18.1.2019 15:28:39   Yorum Yap    
         
Misafir  Kim dedi kalkmis oyle bi haber gormedik 18.1.2019 15:58:01    
   
RR
Arkadaşlar lise kpss kalkmış biz imam hatip mezunu olarak atamalarda kuraa ile mi olur bilgisi olan varmi?
18.1.2019 15:16:16   Yorum Yap    
             
Misafir
Selamun aleykum ilahiyat önlisans mezunuyum dhbt puanim 56 mülakata çagrilma şansım varmi acaba, simdiden teşekkürler ??
18.1.2019 13:30:25   Yorum Yap    
         
Misafir  Hafızlık yoksa zor gibi hocam 18.1.2019 18:48:52    
   
Lisans
Selamun aleyküm arkadaşlar.Şisana mezunuyum,puanım 66 küsür duralamam 11 binlerde kkö için mülakata çağrılır mıyım
18.1.2019 08:38:23   Yorum Yap    
         
Lisans  Afedersiniz, lisans mezunuyum 18.1.2019 08:40:25    
Misafir  Kısmet 18.1.2019 14:35:15    
Lisans  Fikri olan arkadaş yok mu 18.1.2019 14:46:32    
Lisanss  Ben de lisans mezunuyum. 15 binlerdeyim.sizin sıralamayla da olmayacağını düşünüyorum.8 binden yukarısına ihtimal vermiyorum 18.1.2019 19:12:59    
Lisanss  Tabi net bir şey demek zor 18.1.2019 19:13:38    
   
misafirrrr
Ortaogretimden dhbt puanim 87 siralama 535.kkö için kritik bir puan değil mi çünkü cok az kisi aliyorlar genelde :( ya nasip
18.1.2019 02:21:08   Yorum Yap    
         
Misafir  Senin puanin 87 iken endişeleniyorsan desenize ben 80,71 ile hic ümitlenmeyeyim 18.1.2019 14:11:11    
Misafir  Ama 2016 ya gore ortaogretim bu yıl kontenjan biraz fazla olacak diye duydum nasip bekleyip görecez artik 18.1.2019 14:13:12    
Misafir  Yaa inşallah öyle olur gönül ister ki hak edelim kazanalım,hayırlısı 18.1.2019 17:00:01    
   
Bilgii
Ortaöğretimden muezzinliğe başvuru yapan varmıydı geçen sene yardımcı olurmusunuz
17.1.2019 22:58:36   Yorum Yap    
             
2896  yorumdan 50  yorum görüntüleniyor
 
           




 
EN ÇOK OKUNANLAR
 aktif AÖF Kredili Sistem Sınıf Geçme, Puan Not hesaplama
 415450  kez okundu.

 aktif 63. Özel Güvenlik Sınavı Soru ve Cevapları
 357477  kez okundu.

 aktif Devlet memurlarında bir kurumdan başka kuruma geçiş nasıl yapılır?
 286213  kez okundu.

 aktif Bu haber yayından kaldırılmıştır
 281062  kez okundu.

 aktif 66. Özel Güvenlik Sınavı Soruları
 170623  kez okundu.

 aktif Sınavsız geçiş sistemi ile ilgili herşey
 168091  kez okundu.

 aktif 59.ÖGG Özel Güvenlik Sinavi 23 Ağustos 2015 Soru ve Cevapları
 152036  kez okundu.

 aktif Aöf Açıköğretim Öğrencilerinin Askerlik Tecil İşlemleri
 124694  kez okundu.


YENİ ÜYELERİMİZ
aktif   hulya71
aktif   arifkarakale
aktif   Izmir16
aktif   kadir5252
aktif   eminekasap04
aktif   Seros1940
aktif   Emrealp
aktif   Emremalp
aktif   hbacanak
aktif   Nrgl1105
aktif   SERCAN88
aktif   erih
aktif   ebrar lina
aktif   mnebsahin
aktif   orkunbayrak
aktif   Hafizenuresma
aktif   Gök
aktif   khanoome_noor
aktif   nurayturan3690
aktif   İbrahim 2019
aktif   Tunzale
aktif   Said efendi
aktif   kavun
aktif   GÜRBÜZ
aktif   Aysehfz

Online soru çöz
Online ÖGG Soruları
Online AÖF Soruları
Online Diyanet Soruları
Sınav soru cevap





sinavsorucevap

Site haritası

Sınav soru cevap