sinav-soru-cevap-cozum-test-cikmis-sorular-ozel-guvenlik-ogg-motorlu
Ana Sayfa Forum Online Sorular Hakkımızda Komik Sorular İletişim Profilim Site Haritası      
 
                 Açıköğretim
                Özel Güvenlik
                 Ehliyet
                 Diyanet 
                 Açık Lise
                Polis Akademisi
                 Polis Koleji
                 POMEM
                 PMYO
                 İlkokul Programı


   
     
     Diyanet Soruları
     Kom.Yrd._soruları
     ÖGG Soruları 
     Açıköğretim Fakültesi Soruları 
     Ehliyet Soruları
     ÖMSS Soruları 
     Açıköğretim Lisesi Soruları
     İngilizce Soruları
 
 
     AÖF Kredili sistem not hesaplama programı 
 

 
 SHOW STAR
TNT TNT
Açık Lise
 
 
  madde Özel Güvenlik Sınavı ONLİNE sorular  
  madde Diyanet yeterlilik sınavı ONLİNE sorular  
  madde OSYM 2013 Sınav Takvimi
  madde Sınav Takvimi
  madde Ehliyet Sınav Takvimi
  madde Ehliyet Sınavı Puan Hesaplama
  madde SBS Puan hesaplama
_____________________________
  madde VİDEOLAR  
  madde SBS 2008 Matematik Çözümleri Videolu
  madde 2007-2008-2009-2010 KPSS Matematik soru çözümleri
  madde SBS Nedir?
  madde AÖF Soru İndirme Yöntemi
  madde 2011 SBS Sınavı Soru ve çözümleri (İtalyanca dahil)
_____________________________
  madde Özel Güvenlik Sınavı (ÖGG) Puan Hesaplama yeni  
  madde Özel Güvenlik sınavı soruları CEVAPLARI   
  madde Özel Güvenlik Görevlisi sınavı soruları heryerde var ancak cevapları sadece sitemizde bulunmaktadır.
_____________________________
 
 


* Dikkatimizden kaçan sınav varsa lütfen İletişim linkinden  bildiriniz 


EN SON YAPILAN YORUMLAR  
  aktif   Misafir
Bi umut bekliyordum puanım boşamı gidecek devamı...
7.12.2019 22:15:10  

  aktif   Misafir
Hiç mi yok hocam ben 4. Sıradayım devamı...
7.12.2019 22:14:36  

  aktif   Hepimiz
Yedek alımı olmayacak çünkü herkes atandığı yerine gitmiş boş kalmamıştır devamı...
7.12.2019 22:10:31  Diyan

  aktif   Misafir
Cabir hoca benide ekle 541 253 51 18 devamı...
7.12.2019 21:03:52  Diyan

  aktif   Cevap
Puanların düşüp düşmeyeceğini kimse bilemez Alım için puanlar yayinlanamadan.Kendinizi üzüp boşuna hırpalamayin.Ümitsiz olmayin.ALLAH a tevekkül edin. devamı...
7.12.2019 20:32:52  Diyan

  aktif   Fulya
Moralim bozuldu. Geçen ihl 80 den kapattı. Ben 79 aldım. Şimdi düşer diyordum bir kaç puan fakat artma ihtimali bile varmış of olsun :( devamı...
7.12.2019 20:18:24  

  aktif   Yorum
Yedek alımı oldum diyen arkadaşım. Yedek alımı olmadı. Sanırım da olmayacak. Onu öylesine sıralamışlar. devamı...
7.12.2019 19:44:37  Diyan

  aktif   Yorum
Tabiki bizi yedek sırakadıklarında aklımıza yedek alımı olacakki sıralamışlar dedik. Ama görünen o ki, yedek almayacak yeniden mülakat yapacak. Ocak şubat demiş. Ocakta sayı kontenjan basvuru şubatta devamı...
7.12.2019 19:42:55  Diyan

  aktif   Cabir
Puanlar duşebilir de yukselebilirde bu alımın çok veya az olmasıylaveya kaç katı çağrılacak onunla alakalı net birşey söylenemez .. ama eğer ihl den giriyorsan ve 70 ve uzeri aldıysan umidini tuketme devamı...
7.12.2019 19:31:33  Diyan

  aktif   Puanlar
Arkadaşlar lütfen bilen birisi yazsın. Puanlar aynı mı kalacak. Yoksa düşecekmi. devamı...
7.12.2019 19:17:41  Diyan

  aktif   Misafir
Dhbt puanınız ve sıralamanız kaç hocam devamı...
7.12.2019 17:52:14  Diyan

  aktif   Misafir37
Dhbt önlisanstan 72 puan alan kişinin sıralaması kaç bilen var mı arkadaşlar yada bu puana yakın olupta sıralamanızı yazabilir misiniz? Şimdiden teşekkürler devamı...
7.12.2019 17:06:37  Diyan

  aktif   Misafir
Nezaman oldu ben sürekli takip ediyorum lütfen cevap yazarmısınız devamı...
7.12.2019 14:21:55  

  aktif   Misafir
Önceki alımın yedekleri alındımıki hocam devamı...
7.12.2019 14:21:05  

  aktif   Musab_Tahaa
Arkadaşlar Ramazan Ayı Nisan ayına denk geliyor ve köy ve ilçelerde baya açık var ocak ayın ortalarında alıp şubat sınav sonuçları açıklayıp Nisan ayına yetiştirmeye çalışacaklar yedek alımda olmayaca devamı...
7.12.2019 13:38:46  

GÜVEN OTO YEDEK PARÇA
Online Ucuz Oto Yedek Parça Satış Sitesi


Yedek parça fiyatlarını mutlaka görünüz

Opel
Chevrolet

 
   
                            DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI YETERLİLİK SINAVI

diyanet         Aşağıdaki testlerden seçerek soruları çözebilirsiniz. Doğru sonucu görmek için şıklardan birine tıklayınız. Sonucu online olarak hemen cevabın yanında (yandaki resimde olduğu gibi) göreceksiniz.
          Diyanet İşleri Başkanlığı Yeterlilik sınavı sorularına her gün yeni testler eklenmektedir.
          Başka sitelerde yeterlilik sorularını online çözme imkanı yoktur lütfen sitemizi twitter, facebook, mail ve yüzyüze arkadaşlarınıza tavsiye ediniz.
 
        Başarılar.






dikkat    
 Test 45 Vaizlik (25.08.2013)
 Test 44 Yeterlilik (25.08.2013)
 Test 43 Kuran Kursu Ogreticisi (05.07.2009)
 Test 42 Vaizlik (05.07.2009)
 Test 41 Imam Hatip (05.07.2009)
 Test 40 Muezzin Kayyum (05.07.2009)
 Test 39 Mesleki Bilgiler (18.04.2010)
 Test 38 Genel Sorular Hac ve Yurt Disi (02.09.2012)
 Test 37 Murakiplik Sinavi (25.11.2012)
 Test 36 Imam Hatip (11.03.2012)
 Test 35 Muezzin Kayyum (11.03.2012)
 Test 34 Kuran Kursu Ogreticisi (11.03.2012)
 Test 33 Yurtdisi (17.03.2013)
 Test 32 Hac (17.03.2013)
 Test 31 Hac Nakil Yurtdisi (17.03.2013)
 Test 30 Kursiyer Secim (05.2013)
 Test 29 Muezzin Kayyum (17 Mart 2013)
 Test 28 Imam Hatip (17 Mart 2013)
 Test 27 Kuran Kursu Ogreticisi (17 Mart 2013)
 Test 26 Stajyer Kuran Kursu Ogreticisi
 Test 25 Stajyer Kuran Kursu Ogreticisi
 Test 24 Stajyer Kuran Kursu Ogreticisi
 Test 23 Stajyer Kuran Kursu Ogreticisi
 Test 22 Imam Hatip
 Test 21 Imam Hatip
 Test 20 Imam Hatip
 Test 19 Imam Hatip
 Test 18 Muezzin Kayyum
 Test 17 Muezzin Kayyum
 Test 16 Muezzin Kayyum
 Test 15 Muezzin Kayyum
 Test 14 Nakil
 Test 13 Nakil
 Test 12 Muezzin Kayyum
 Test 11 Muezzin Kayyum
 Test 10 Muezzin Kayyum
 Test 09 Muezzin Kayyum
 Test 08 Vaizlik
 Test 07 Vaizlik
 Test 06 Vaizlik
 Test 05 Vaizlik
 Test 04 Imam Hatip - Kuran Kursu Ogreticisi
 Test 03 Imam Hatip - Kuran Kursu Ogreticisi
 Test 02 Imam Hatip - Kuran Kursu Ogreticisi
 Test 01 Imam Hatip - Kuran Kursu Ogreticisi (19.03.2011)
  
Ayrıca online soru çözüm sayfamızdan farklı sistemle doğru yanlış sayınızı hesaplatarak soru çözebilirsiniz.

 
2012 yeterlilik sınavı sorularına ulaşmak için tıklayınız. sayfamızdan
yeni

SİTEMİZDE BULUNAN VE İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK KONULAR
diyanet 82.Temel Eğitim Sınavı ve 58.Yenileme Sınavı
diyanet DİYANET PERSONEL ALIMI 2019
diyanet Diyanet Personel Alımı
diyanet 22. DÖNEM POLİS MESLEK EĞİTİM MERKEZLERİ ADAY BAŞVURU, SEÇME ve DEĞERLENDİRME SINAVI
diyanet DİB 4-B Sözleşmeli Personel Alımında binlerce kişi tercih dışı kalacak
diyanet DİB ca 9500 İmam, Müezzin Kayyum, KKÖ alınacak
diyanet Diyanet 280 Kadrolu Kuran Kursu Öğreticisi Alımı Yapacak
diyanet Özel Harekat Polisi Olmak için (KPSS Şartı Yok)
diyanet Yeterlilik Sınavı Kalktı, Din Hizmetleri Alan Bilgisi Testi (DHBT) geldi
diyanet DHBT ye Lisans tan mı Önlisans/Ortaöğretimden mi girmeliyim
diyanet DİB ca Vaizlik sınavı yapılacaktır
diyanet 25.08.2013 Günü Yeterlilik Sınavı Yapılacaktır
diyanet Diyanet Yeterlilik ve Atama Sınavlarına Nasıl Hazırlanmalı?
diyanet 2013 Sonbaharda yeterlilik sınavı yapılacak
diyanet 2012-II İmam K.K.Öğr. MK Alım KPSS Taban Puanları
diyanet DİYANET 25 AĞUSTOS 2013 YETERLİLİK VE VAİZLİK SORULARI
diyanet Diyanet 2013 Yeterlilik Sınavı Başvuruları Başlıyor ...
diyanet İftar vakitleri ne zaman?
diyanet Diyanet Nisan 2012 de 3000 personel alımı yapacak
diyanet Tüm İller Bayram Namazı Vakitleri
                   
Adı : Üye olmadan yorum ekleyebilirsiniz.      4068   yorum yapıldı.
Yorum :
7 + 1 =     

Yorumunuza resim eklemek için; yorumunuzu buraya tıklayarak açılan sayfadan yazınız
Hepimiz
Yedek alımı olmayacak çünkü herkes atandığı yerine gitmiş boş kalmamıştır
7.12.2019 22:10:31   Yorum Yap    
         
Misafir  Hiç mi yok hocam ben 4. Sıradayım 7.12.2019 22:14:36    
Misafir  Bi umut bekliyordum puanım boşamı gidecek 7.12.2019 22:15:10    
   
Cevap
Puanların düşüp düşmeyeceğini kimse bilemez Alım için puanlar yayinlanamadan.Kendinizi üzüp boşuna hırpalamayin.Ümitsiz olmayin.ALLAH a tevekkül edin.
7.12.2019 20:32:52   Yorum Yap    
             
Cabir
Puanlar duşebilir de yukselebilirde bu alımın çok veya az olmasıylaveya kaç katı çağrılacak onunla alakalı net birşey söylenemez .. ama eğer ihl den giriyorsan ve 70 ve uzeri aldıysan umidini tuketme
7.12.2019 19:31:33   Yorum Yap    
         
Fulya   Moralim bozuldu. Geçen ihl 80 den kapattı. Ben 79 aldım. Şimdi düşer diyordum bir kaç puan fakat artma ihtimali bile varmış of olsun :( 7.12.2019 20:18:24    
   
Puanlar
Arkadaşlar lütfen bilen birisi yazsın. Puanlar aynı mı kalacak. Yoksa düşecekmi.
7.12.2019 19:17:41   Yorum Yap    
             
Misafir37
Dhbt önlisanstan 72 puan alan kişinin sıralaması kaç bilen var mı arkadaşlar yada bu puana yakın olupta sıralamanızı yazabilir misiniz? Şimdiden teşekkürler
7.12.2019 17:06:37   Yorum Yap    
             
Misafir
İnşalalh düser
7.12.2019 11:55:06   Yorum Yap    
             
Yorum
Tahminim yeniden mülakat yapılır. Listede Sınav diyor. Yedek durumu kalacak gibi bir hisse kapıldım.
6.12.2019 23:08:55   Yorum Yap    Diğer 5 yorumu gör
         
Musab_Tahaa  Arkadaşlar Ramazan Ayı Nisan ayına denk geliyor ve köy ve ilçelerde baya açık var ocak ayın ortalarında alıp şubat sınav sonuçları açıklayıp Nisan ayına yetiştirmeye çalışacaklar yedek alımda olmayacak beklemeyin boşuna bir kere yedek alım oldu zaten 7.12.2019 13:38:46    
Misafir  Önceki alımın yedekleri alındımıki hocam 7.12.2019 14:21:05    
Misafir  Nezaman oldu ben sürekli takip ediyorum lütfen cevap yazarmısınız 7.12.2019 14:21:55    
Yorum  Tabiki bizi yedek sırakadıklarında aklımıza yedek alımı olacakki sıralamışlar dedik. Ama görünen o ki, yedek almayacak yeniden mülakat yapacak. Ocak şubat demiş. Ocakta sayı kontenjan basvuru şubatta mülakatlar başlar. O da aşagı yukarı bir buçuk iki ay sürer. Musap kardeşin dediği gibi Nisan mayısa ancak sonuç açıklar. 7.12.2019 19:42:55    
Yorum  Yedek alımı oldum diyen arkadaşım. Yedek alımı olmadı. Sanırım da olmayacak. Onu öylesine sıralamışlar. 7.12.2019 19:44:37    
   
Hepimiz
31 Aralık ayında herşey belli oluyor
6.12.2019 19:55:09   Yorum Yap    
         
Yani   Ne demek istedin kardeş. 31 aralıkta mı ilan olcak. 6.12.2019 20:32:28    
   
Melitya
Selamun aleyküm sizlere bi sorum olacak lütfen bi cevap yazar mısınız... ben diğer lisans mezunuyum ayreten ilahiyat önlisans bitirdim kpss ye lisans tan girmek zorundayım dhbt de aynı düzeyden girmem gerekiyor şimdi ben dhbt ye önlisans mezunu olduğum halde ilahiyat lisansdan girebilir miyim...cevap verirseniz sevinirim benim için çok önemli
6.12.2019 19:12:02   Yorum Yap    
         
Misafir  Misafir 7.12.2019 11:09:42    
Misafir  Kpss ye kendi okuduğunuz lisans bölümünden girdiğiniz için dhbt ye başvurduğunuz da sistem otomatik olarak diğer lisans kategorisinde kabul ediyor sizi.Yani ilahiyat dışında başka lisans mezunuysaniz ilahiyat lisansa başvuru yapamazsınız 7.12.2019 11:12:38    
Cevap  DHBT yazılı sınavına mecburen KPSS den hangi düzeyden girdiyseniz onla aynı düzeyden gireceksiniz.DHBT sözlü sınavında ise(eger çagrılırsan)Diger Lisans+İlahiyat Ön Lisans katagorisinden başvuracaksın.Yanlız şöyle bir bilgi veriyim,2 yıldır Diger Lisans+İlahiyat Ön Lisans mezunlarını sözlü sınava çagırmıyorlar malesef,kontenjan açmıyorlar yani.Ancak İmam Hatip mezunu isen kurtarabiliyorsun.Yani İmam Hatip+Diger Lisans+İlahiyat Ön Lisans.Umarım bu yanlışlık,kul hakkı yeme düzeltilir biran önce.
7.12.2019 12:49:49    
   
Hafizim
Önceki alimda da (izin verilmesi halinde )yaziyordu
6.12.2019 17:09:35   Yorum Yap    
             
Musab_Tahaa
Alım olan belgeyi paylaşıyorum arkadaşlar aşağıda linkide veriyorum detay isteyen mesaj atabilir
Link= https://ibb.co/q1hTMgt

6.12.2019 14:22:24   Yorum Yap    
         
Önce ki alımlar   Acaba önceki alımlarda ilanda açıktan atama izin verilmesi yazıyor muydu. Tecrübeli arkadaşlar cevap lütfen 6.12.2019 15:28:43    
Cevap  Yazıyordu 6.12.2019 16:05:12    
Musab_Tahaa  Her alımlarda o yazi yazar zaten 60bin kamu personeli alacaklar 9bin veya 9500 diyanete ayrıldı 6.12.2019 17:13:22    
Musab_Tahaa   ulasmak bilgi almak isteyen arkadaş varsa instagram=musab_tahaaa 6.12.2019 18:02:22    
   
Vize final
Arkadaşlar ilahıyat açıköğretim sınavında vize de geçmiş final sorularından çıkma ihtimali var mı. Yoksa sadece geçmiş vizelerden mi çıkar. Benim için çok önemli. Bilen varsa lütfen cevap yazsın.
6.12.2019 13:36:24   Yorum Yap    
         
Özge.  Vizede sadece vize cikmisdan gelir 6.12.2019 15:08:21    
Vize final   Peki özge kardeş finalde vize sorularından gelir mi. Arkadaşla baya bi münakaşa ettik de :) cevap verirsen sevinirim. 6.12.2019 15:32:59    
Özge.  Vize konularindan gelicegi kesin ida ilk 3 yada 4 soruda olur...Ama vizede sorduklari soruyu finalde sormazlar yani ayni yilda yapmazlar ama gecmis yilinki bi ihtimal 6.12.2019 23:51:15    
   
nasip
Arkadaşlar sadece yedeklerden mi alınır sizce yoksa yedek dışındakilere de sıra gelir mi
6.12.2019 12:05:00   Yorum Yap    
         
Misafir  Önce yedek olur değilmi hocam 6.12.2019 13:29:30    
   
Cabir
Bayan arkadaslar sizden ricam numaralarınızı paylasmayın farklı yerlere çekilmesin. Sizlerde farklı bir yöntemle iletişim kurarsanız sizler içinde guzel olur zaten sizler kuran kursu öğreticisi olarak gayret ediyorsunuz Allah cumlemize muvaffakiyetler ihsan etsin..
6.12.2019 11:47:03   Yorum Yap    
         
Misafir  Çok haklısınız Cabir kardeşim bende bir bayan olarak doğru bulmuyorum paylasmamalilar 7.12.2019 00:38:13    
   
Cabir
Arkadaşlar ocak veya şubat ayı içerisinde alım olacak diye söylentiler var .. bizlerde umitle bekliyoruz ve birbirimizle istişare etme adına watsap gurubu kurduk sağolsunlar hocalar iştirak etti gayret bizden taktir Allahtan..
6.12.2019 11:43:18   Yorum Yap    
         
Misafir  Cabir hoca benide ekle 541 253 51 18 7.12.2019 21:03:52    
   
rukenn
bayan arkadaslar bizde açalım
6.12.2019 09:18:32   Yorum Yap    
             
M.ali
M.ali 05427885933 benide guruba ekleyin
5.12.2019 20:31:50   Yorum Yap    
             
Cabir
Arkadaşlar watsap gurubumuza katılmak isteyen hocam benide eklermisiniz diye benim bu numarama mesaj atın ekliyim sizi 0505 097 53 42
5.12.2019 08:56:12   Yorum Yap    
             
Misafir
ömer42 05365414215. ekleyin hocam
4.12.2019 23:30:00   Yorum Yap    
             
Feti
05549992067
4.12.2019 21:51:36   Yorum Yap    
             
Feti
5549992067
4.12.2019 21:38:48   Yorum Yap    
             
Misafii ad
05515993795hocam ekleyin
4.12.2019 17:55:23   Yorum Yap    
             
Cabir
Watsap gurubuna katılmak isteyenler cep numaralarını yazssınlar ...
Ben medrese mezunuyum arapçada sıkıntı çekenler varsa yardımcı olabilirim

4.12.2019 11:26:21   Yorum Yap    
         
Misafir  0538 724 6687 hocam 4.12.2019 13:47:54    
Hfzcpar  0553 836 9257 hocam 4.12.2019 15:43:19    
Hfzcpar  Eklerseniz sevinirim 4.12.2019 15:43:53    
Misafir  Ada. 05515993795 4.12.2019 17:56:10    
   
gördüm
Arkadaşlar, 20 dakika önce muhtemel sınav takviminı gözlerimle gördüm.ocak-şubat yazıyordu..Ama beni sevindirmedi çünkü alım izin verilmesi halinde yapılacak yazıyprdu, izin verilseydi şu ana kadar ilan edilirdi..
3.12.2019 22:54:25   Yorum Yap    
         
Misafir  Hocam yedeklerden Bi haber varmı 4.12.2019 08:33:26    
Hfzcpar  Peki kesin bir bilgi mi hocam ben denk gelmedim 4.12.2019 15:44:31    
Misafir  Hocam sinav takvimi kesin resmi olan sinav gakvimi mi 4.12.2019 20:46:44    
   
Urfali
Evet var
3.12.2019 22:36:25   Yorum Yap    
             
Misafir
Yeni bi alimmi var
3.12.2019 20:46:02   Yorum Yap    
             
Câbir
Vatsap gurubu kurallımı arkadaşlar
3.12.2019 14:18:23   Yorum Yap    
         
Misafir  Kuralim hocam ben varim nasil yapcaz 3.12.2019 15:57:35    
Misafir  Lisansı tamamlamış iseniz ondan girin atanma liksunuz daha yuksek 4.12.2019 07:38:14    
   
Misafir
Selamunaleykum arkadaslar digerlisans+onlisans(ilahiyat)+ihl+hafız 2020de kpss lisansdan mi girmem gerekiyor dhbt sinavina da mi boyle basvuru yapacagim bilgilendirirmisiniz sansim varmi peki kuran kursu ogreticiliginde
3.12.2019 02:19:52   Yorum Yap    
             
yorum
Arkadaşlar burda hepimiz ayni durumdayız. Yani yetkili birisi yok burda bu sebeple puanlarınizi yada puanlarimizi yazmamizin soru olarak .bize net bir dönütu olmayacak.şu bir gercekki her diplomanin puan olarak alim tabani farkli.ornegin bir yakinm hafiz ihl ve erkekti.70 le atanndi.bayanim lisansim atanamadim.yedekte kaldim.girilecek alan kontenjani farkli.rabbim hayırlara uladtirsin hepimizi. Bu hizmeti nasip etsin hepimize.
1.12.2019 13:29:28   Yorum Yap    
             
ADAY
SELAMUN ALEYKÜM İHL MEZUNUYUM 73 PUANIM VAR SİZCE İMAMLIĞAMI YOKSA MÜEZZİNLİĞEMİ BAŞVURU YAPAYIM RABBİM BAŞARILAR LÜTFETSİN İNŞALLAH
30.11.2019 23:31:58   Yorum Yap    
         
Misafir  alım olursa müezzinlipe başvur çğnkü imamlık için puanın dğşük 2.12.2019 23:20:27    
   
Mülakat puanı
Arkadaşlar hafız +imam hatip puan barajı mülakatta 75. Peki sadece ihl mezunu mülakatta kaç alması lazım. Aynı 75 mi. Yoksa daha mı fazla.
30.11.2019 21:52:49   Yorum Yap    
             
Özge.
Selamunaleykum Hayirli aksamlar arkadaslar duzlise tabanli onlisans ilahiyat atanabilmek icin koss ve dhbt kac civari puan almal?Cevaplayan herkese çok tsk eddim selan ve dua ile hayirli vakitler
30.11.2019 21:30:47   Yorum Yap    Diğer 3 yorumu gör
         
Misaafir  Alıyor 1.12.2019 10:58:23    
Özge.  Nasipde varsa alir ben yinede gireyimde:)
Ama siz yinede kesin hukum vermeyin hadi sozunuze inanip girmeyen olur ve diyanetde alim yaparsa vebali cok olur derim...
1.12.2019 13:58:10    
Misafir  Peki alim olursa kontenjanda gorursun olup olmadigini 1.12.2019 21:59:59    
Misafir  Özge kardeşim en son bu puanla kapatmislar ayrıca dhbt ve KPSS ayrı hasaplanmiyor yukarıya yazdığım 85 ikisinin toplamıdır öyle hesaplanıyor birde yukarıda arkadaş yazmış imam hatip mezunu olmayanı almıyorlar diye öyle bişey yok iki senede bir önlisans mezunlarından sadece 20kisi oliyorlar az ama okadar işte bide bende yukarıda zikrettiğimiz ismi duydum ama daha o kitada calisamadim bende almayı düşünüyorum şimdi ben DDY yecalisiyorum oda iyi başarılar dilerim sınıfa söyleyeyim ben geçen sene KPSS ye ağırlık verdim asıl önemli olan dhbt sınaviymis çünkü dhbt insana yüksek puan getiriyor basarilar 3.12.2019 00:04:27    
Özge.  Kusura bakmayın misafir kardeşim mesajı yeni gördüm malum sınav dönemleri...tavsiyeleriniz için çok tşk ederim 85 ikisinin toplamı demişsiniz evet hocam öyleymiş...imam hatip tabanliligi şart koşucaklarını bende sanmıyorum her zamanki gibi algı oyunları olur hocam...DDY yayinlari karışık ve derin dediler almadım umitlinin ki güzele benziyor inceledim içeriğini..Allah razı olsun hocam guzel tavsiyelerin için çok tşk eddim Rabbim muradınızı versin H.geceler 3.12.2019 22:46:53    
   
Adnani
Arkadaşlar peki son alımda ki puanda müezzinlik 74 de kapattı bu puanın düşme olasılığı nedir? Kaçlara düşer...?
30.11.2019 21:16:14   Yorum Yap    
         
Müsafir   2-3 puan düşme oluyor puanlarda. 30.11.2019 21:50:31    
   
Misafir
Arkadaşlar kanmayın boş sözlere yalan yanlış tahminlere her gün hayal kırıklığı yaşamayın. Bildiğim kadarıyla evvela meclis yıllık bütçeleri hesaplar hangi kuruma ne kadar bütçe verildiyse ona göre her kurum alım ilanına geçer Aralık ayında yedeklere tercih hakkı verilseydi çok iyi olurdu bir umut deyip mecburen bekleyeceğiz bekleyip göreceğiz.
30.11.2019 01:20:20   Yorum Yap    
         
Misafir  Yedek alım için Aralık sonu aralıkta olmazsa olmazmı 30.11.2019 12:20:03    
Misafir  Alım olacaksa önce yedeklerin alınması gerekmiyormu 30.11.2019 12:21:05    
İçimdeki ses   Sanki pazartesi ilana çıkacaklar gibi bir his var içimde. 30.11.2019 19:27:04    
İçindeki ses  Hissin kuvvetliymis ama imam alımı değil 2.12.2019 16:27:57    
   
Nasir
İkinci alım olacakmi ve ne zaman tahminen
29.11.2019 23:22:01   Yorum Yap    
             
yedekler
Tum yedeklerin alımi olsun inşallah.bununla ilgili haber bekliyoruz artık
29.11.2019 16:26:26   Yorum Yap    
         
Misafir  İnşaAllah 29.11.2019 17:07:55    
   
Gönüllü
Resim atma durumu olsaydı resim atardım buraya
29.11.2019 07:16:02   Yorum Yap    
         
salih33  KKO alımı da var mı 29.11.2019 12:02:55    
İkincisin  Müjdemi isterimden sonra en inandırıcı sen geldin. Hayal kırıklığına uğramaktan çok korkuyorum. Gerçekten öyle bir yazı var mı acaba? 29.11.2019 15:51:33    
Misafir  diyelimki var atanabilecekmisin 29.11.2019 23:18:25    
   
Gonullu
İmam kuran kursu ve müezzin (ancak şöyle yazıyor açıdan atama izni verilmesi halinde
29.11.2019 07:14:36   Yorum Yap    
             
Ömer42
Müjdemi isterim diye bir adam çıktı insanlar ümitlendi Ümit indirdi şimdi hiç meydanda yok
28.11.2019 23:06:55   Yorum Yap    
         
Ömer42  ha Benim de Ümidim Var bekliyorum ama resmi sonucu bekliyorum 28.11.2019 23:08:23    
Ömer42  Bir de alın oldu Herkes giremeyecek kiüçte ikisi eleniyor 28.11.2019 23:09:16    
   
Ömer42
Yav arkadaş adamın bir tanesi önceden çıktı 21 Ekim de anım var dedi sonra birisi çıktı Kasım ayında alım var dedihep palavra Bunlar inanmayın bunlara
28.11.2019 23:06:12   Yorum Yap    
             
Misafir
Aleykum selam hocam sadece imam mı kkö alımi yok mu
28.11.2019 16:54:28   Yorum Yap    
             
Gonullu
Selamun aleyküm arkadaşlar ilk defa yazı yorum diyanet işlerinin yayınlacaağı belge Bi arkadaş vesilesiyle ulasdi ocak ve şubat imam alıma var diye gözüküyor birde temmuzda ama orda açıdan atama izni verilirse yazıyor bilginize
28.11.2019 12:54:28   Yorum Yap    
         
Misafir  Aleykümselam hocam peki sayı bellimi hocam 28.11.2019 14:30:42    
Misafirr  Aleykum selam kkö alımı da var mı peki 28.11.2019 15:25:32    
Misafir  Hocam yedekler ne durumda 28.11.2019 23:20:20    
   
Mükim
Selamun Aleyküm yeni bir imam alımı olma ihtimali varmı varsa ne zaman
27.11.2019 13:20:56   Yorum Yap    
             
Mükim
Selamun aleyküm yeni bir alım olma ihtimalı varmı arkadaşlar olacaksa zaman belimi
27.11.2019 13:18:22   Yorum Yap    
             
Misafir
Olmayacak
25.11.2019 16:41:57   Yorum Yap    
         
Ümitli   Olacak 25.11.2019 19:27:13    
Misafir  ümitli inşallah ümidin boşa çıkmaz genede temkinli ol 25.11.2019 21:02:29    
Misafir  Yov he he olacak olacak coooook bekleyin siz 27.11.2019 09:39:12    
   
Hayırlısı
Arkadaslar 2020 de alım olcakmı olmcakmı net bir cevap istiyorum
25.11.2019 14:09:24   Yorum Yap    
         
Misafir  sabret gardaş sabret her kafadan ses çıkıyor resmi açıklamayı bekle 25.11.2019 21:01:29    
   
Misafir
Selamun aleküm benim bi sorum olcaktı.
2018 kpss sınavına girdim 2019 dakine askerde olduğum için giremedim 2020 de dhbt olursa sınava girebiliyomuyum ?

25.11.2019 10:18:35   Yorum Yap    
         
Cevaben  Aleyküm Selam.Her çift yıllarda bir puanlar sıfırlanıyor,yani yeniden KPSS ve DHBT ye girmek gerekiyor.Daha açık yazmak gerekirse 2020-2022-2024 ... bu çift yıllarda KPSS ve DHBT yazılı sınavlarına yeninden girmek şart eger hocalık ile ilgili bir şey olunmak isteniyorsa. 25.11.2019 11:44:00    
Cevaben 2  KPSS için başvuru tarihleri yanlış aklımda kalmadıysa lisans için mayıs,ortaögretim ve ön lisans için eylül.DHBT başvruları da eylül de olması lazım.Sen bu zamanları kaçırma başvurunu yap zamanı gelince. 25.11.2019 11:49:41    
   
Hani heyecan
Arkadaşlar niye yazmıyorsunuz. Resmen alım var. Hadi birbirimize tavsiyeler verelim. Kaynak kitaplar, mülakat tecrübeleri vs... Hadiiiii ayyyy heyecan bastıııı
22.11.2019 22:19:07   Yorum Yap    
         
Misafir  Lütfen haberin kaynağıni bizlere soyliyin de bizlerde bi bakalım sonra inanayım 22.11.2019 22:45:25    
Hepimiz   Milleti kışkırtmayın 23.11.2019 06:36:33    
Misafir  Bencede 25.11.2019 00:17:20    
   
Hafizim
Hadi bide ocak şubatı bekliyelim bakalim ne olcak.Mevlâ görelim neyler neylerse güzel eyler
19.11.2019 23:41:25   Yorum Yap    
             
Misafir
Hayirli olsun keske yedeklerle ilgili bi haber de verseniz
19.11.2019 21:27:01   Yorum Yap    Diğer 1 yorumu gör
         
Misafir  Kaçıncı yedeksiniz hocam 21.11.2019 19:49:31    
Misafir  4.sıradayım 21.11.2019 20:37:15    
  Maşallah 4. Sıra çok iyi. Kko lisans 211.sira.cok fazla yedek var. İnşallah çok alım olur. 22.11.2019 19:04:44    
Misafir  İnşaAllah hocam kkö ihl+ önlisans 23.11.2019 09:16:09    
Misafir  Ben kkö önlisans 67.yedekteyim 23.11.2019 19:58:26    
   
4068  yorumdan 50  yorum görüntüleniyor
 
           




 
EN ÇOK OKUNANLAR
 aktif AÖF Kredili Sistem Sınıf Geçme, Puan Not hesaplama
 428718  kez okundu.

 aktif 63. Özel Güvenlik Sınavı Soru ve Cevapları
 362839  kez okundu.

 aktif Devlet memurlarında bir kurumdan başka kuruma geçiş nasıl yapılır?
 310042  kez okundu.

 aktif Diyanet Personel Alımı
 290012  kez okundu.

 aktif Sınavsız geçiş sistemi ile ilgili herşey
 175920  kez okundu.

 aktif 66. Özel Güvenlik Sınavı Soruları
 175840  kez okundu.

 aktif 59.ÖGG Özel Güvenlik Sinavi 23 Ağustos 2015 Soru ve Cevapları
 156952  kez okundu.

 aktif Yeterlilik Sınavı Kalktı, Din Hizmetleri Alan Bilgisi Testi (DHBT) geldi
 135820  kez okundu.


YENİ ÜYELERİMİZ
aktif   aliyazc
aktif   Tanerio
aktif   Alialp
aktif   maheronly4
aktif   Musab_Tahaa
aktif   Hfzcpar
aktif   HÜSEYİNK
aktif   Ayşe duman
aktif   sosyologmetin
aktif   Glsm
aktif   Mükim
aktif   yusufyusuf
aktif   Gece vardiyası
aktif   Ali33
aktif   AbdullahTurkan
aktif   Ceylanecer
aktif   dolunaydabiay
aktif   Perihan Gözüküçük
aktif   Asgariücret06
aktif   İbrahim 06
aktif   Buket123
aktif   Polis m.
aktif   mami3724
aktif   TuğbaÖGG
aktif   0588ysmn54er

Online soru çöz
Online ÖGG Soruları
Online AÖF Soruları
Online Diyanet Soruları
Sınav soru cevap





sinavsorucevap

Site haritası

Sınav soru cevap