sinav-soru-cevap-cozum-test-cikmis-sorular-ozel-guvenlik-ogg-motorlu
Ana Sayfa Forum Online Sorular Hakkımızda Komik Sorular İletişim Profilim Site Haritası      
 
                 Açıköğretim
                Özel Güvenlik
                 Ehliyet
                 Diyanet 
                 Açık Lise
                Polis Akademisi
                 Polis Koleji
                 POMEM
                 PMYO
                 İlkokul Programı


   
     
     Diyanet Soruları
     Kom.Yrd._soruları
     ÖGG Soruları 
     Açıköğretim Fakültesi Soruları 
     Ehliyet Soruları
     ÖMSS Soruları 
     Açıköğretim Lisesi Soruları
     İngilizce Soruları
 
 
     AÖF Kredili sistem not hesaplama programı 
 

 
 SHOW STAR
TNT TNT
Açık Lise
  madde Diyanet İşleri Başkanlığı Güncel Duyurular
  madde Özel Güvenlik Sınavı ONLİNE sorular  
  madde Diyanet yeterlilik sınavı ONLİNE sorular  
  madde OSYM 2013 Sınav Takvimi
  madde Sınav Takvimi
  madde Ehliyet Sınav Takvimi
  madde Ehliyet Sınavı Puan Hesaplama
  madde SBS Puan hesaplama
_____________________________
  madde VİDEOLAR  
  madde SBS 2008 Matematik Çözümleri Videolu
  madde 2007-2008-2009-2010 KPSS Matematik soru çözümleri
  madde SBS Nedir?
  madde AÖF Soru İndirme Yöntemi
  madde 2011 SBS Sınavı Soru ve çözümleri (İtalyanca dahil)
_____________________________
  madde Özel Güvenlik Sınavı (ÖGG) Puan Hesaplama yeni  
  madde Özel Güvenlik sınavı soruları CEVAPLARI   
  madde Özel Güvenlik Görevlisi sınavı soruları heryerde var ancak cevapları sadece sitemizde bulunmaktadır.
_____________________________
 
 


* Dikkatimizden kaçan sınav varsa lütfen İletişim linkinden  bildiriniz 


EN SON YAPILAN YORUMLAR  
  aktif   Misafir
Allah aşkına hangi kurum tarih veriyor şu gün açıklanacak diye tamam bizde merakla bekliyoruz ama napsınlar adamlar keyfinden bekletmiyorlar herhalde devamı...
20.2.2018 00:38:51  

  aktif   Kko
Arkadaslar kko ihl hafiz kacla kapatir acaba bileniniz var mi devamı...
19.2.2018 22:10:50  Diyan

  aktif   Misafir
Evet mesaj gelecek devamı...
19.2.2018 21:54:46  Özel

  aktif   Unal
Evrakları teslim ederken kimlik harcı makbuzu ve vakıf banka yatırdim
devamı...

19.2.2018 21:53:27  Özel

  aktif   misafir73
Yuhh yani diyecek.Başka bi şey demeyecem..52 gun mu ?
Bu sınav 1 milyon kişi giriyor. Ya da 1 milyon kişi mi ? kimlik kart başvurusu yapıyo... :(((( devamı...

19.2.2018 21:38:36  Özel

  aktif   11
Yarın açıklanma ihtimali yüksek devamı...
19.2.2018 21:31:31  Diyan

  aktif   Muhendis
Baya oldu bakali resmi var bende sadece bana gmailni ver gondereym sana arkadaşım. devamı...
19.2.2018 20:52:19  

  aktif   nate
dostum evrakları teslim ederken maliye harcınıda yatırdınmı? bende 04,01,2018 de evrakları teslim ettim ses seda yok geçen gittim 2 ay dediler acaba bitince bizede mesaj mı gelecek? devamı...
19.2.2018 18:08:26  Özel

  aktif   m.k
arkadaş bari bir tarıh verinde mıllet günlük beklemesin beee nedir bu yaaaaa diyanet niye bir açıklama yapmıyor bir sonuç tarihi. vermiyor anlamış değilim ben bu sıstemi herkesin bir sabrı var beee... devamı...
19.2.2018 17:56:15  Diyan

  aktif   Cıgknklb
Ben cede açıklansun artık ya altı sın yarına kaldı devamı...
19.2.2018 17:56:00  

  aktif   Misafir
Sabır tükeniyor ya ya sabır devamı...
19.2.2018 17:49:48  Diyan

  aktif   Misafir
Siz niye burayı takip ediyosunuz peki duyurulara bakın madem sabır küpüsünüz devamı...
19.2.2018 17:45:05  

  aktif   Fjmln n k b
Açuklanmazmu bugün sizce of ki ne of devamı...
19.2.2018 17:39:23  Diyan

  aktif   Misafir
bol bol fitil devamı...
19.2.2018 17:38:36  Özel

  aktif   Misafir
bol bol fitil devamı...
19.2.2018 17:38:34  Özel

GÜVEN OTO YEDEK PARÇA
Online Ucuz Oto Yedek Parça Satış Sitesi


Yedek parça fiyatlarını mutlaka görünüz

Opel
Chevrolet

 
   

Diyanet İşleri Başkanlığı

   
 
                   
İLGİLİ KONULAR                                                                                                                                                                            
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  

Adı : Üye olmadan yorum ekleyebilirsiniz.      1171   yorum yapıldı.
Yorum :
Resim ekle:
3 - 3 =       



   Kko
Arkadaslar kko ihl hafiz kacla kapatir acaba bileniniz var mi
19.2.2018 22:10:50   Yorum Yap  
                   
   11
Yarın açıklanma ihtimali yüksek
19.2.2018 21:31:31   Yorum Yap  
                   
   m.k
arkadaş bari bir tarıh verinde mıllet günlük beklemesin beee nedir bu yaaaaa diyanet niye bir açıklama yapmıyor bir sonuç tarihi. vermiyor anlamış değilim ben bu sıstemi herkesin bir sabrı var beee...@@@@@@@@@@@@@@@
19.2.2018 17:56:15   Yorum Yap  
               
Misafir  Allah aşkına hangi kurum tarih veriyor şu gün açıklanacak diye tamam bizde merakla bekliyoruz ama napsınlar adamlar keyfinden bekletmiyorlar herhalde 20.2.2018 00:38:51    
   
   Misafir
Sabır tükeniyor ya ya sabır
19.2.2018 17:49:48   Yorum Yap  
               
Cıgknklb  Ben cede açıklansun artık ya altı sın yarına kaldı 19.2.2018 17:56:00    
   
   Fjmln n k b
Açuklanmazmu bugün sizce of ki ne of
19.2.2018 17:39:23   Yorum Yap  
                   
   kymt
off ya. daha ne kadar beklemek lazim.
19.2.2018 17:38:06   Yorum Yap  
                   
   Dgvmvgkmhlng
Ya bugün açıklanmazmu acaba
19.2.2018 17:25:53   Yorum Yap  
                   
   0333
150 kişinin sınavı 12 günde ancak açıklayabildi.Geçen ayda.27000 kişinin sonucunu bir hafta da açıklmak adaletmi??
19.2.2018 17:07:32   Yorum Yap  
                   
   Nesibe malatyalı
Yani artık bence asparagas sözlere itibar etmeyiniz.duyurulara bakınız kalbinizi ferah tutunuz. Ve şu sözleri hiç unutmayınız.ALLAH BİR KULA İSTEDİĞİNİYA HEMEN VERİR YA ONA BAŞKA MÜKAFAT VERİRR YA BAŞKA BELAYI DEF EDER YADA AHİRETTE VERİR HAYIRLISI MEVLA GÖRELİM NEYLER NEYLERSE GÜZEL EYLER
19.2.2018 16:25:14   Yorum Yap  
               
Uveyşe  Bravo hocam 19.2.2018 16:36:34    
Misafir  Siz niye burayı takip ediyosunuz peki duyurulara bakın madem sabır küpüsünüz 19.2.2018 17:45:05    
   
   Çok zor
Arkadaşlar ya bunların ne dediği belli deyil ucu açık mış bugün de altıda açuklanabilir cuma da açıklanabşlirmiş çok saçma bitşrmeye çalışılıyor bugün olmasa yarın olur cuma ne alaka ALLAH HERKESİN YARDIMCISI OLSUN ÇOK ZOR GELİR GELMEZ O BİLE BELLİ DEYİL HAYIRLISI
19.2.2018 15:46:35   Yorum Yap  
               
Grftr  Sadece "cuma açıklanacak" dese razıyız da, neden "bugün olmazsa yarın" deniliyor 19.2.2018 15:51:07    
   
   İsim yok
Hayırlısı arkadaslar nasip kısmet ama beklemek zor
19.2.2018 14:30:38   Yorum Yap  
                   
   İsim yok
Yeter artık aciklasinlar yaniarkadas bu nasıl oldu boyle
19.2.2018 14:25:13   Yorum Yap  
                   
   Misafir
Şimdi görüştüm mülakat sonuçları hazırmış ama tercih yapılacak yerlerin girişi yapılıyormuş bilgi işlem kısmında onu bekliyorlarmış ikisini beraber açıklayacaklarmış, o biter bitmez yayınlanacakmış, takip edin dedi, bugün yetişir derim yetişmez, yetişmez derim yetişir bizde bilemiyoruz dedi çok açıklayıcı konuştu sağolsun:)
19.2.2018 14:22:52   Yorum Yap  
               
k  Hadi İnşallah
19.2.2018 14:40:13    
Elbistan li  Hangi numarayı aradınız acaba biraz önce 03122957822 yi aradik bu hafta açıklanır haftanın her günü olabilir çalışmalar devam ediyor dedi gorevli 19.2.2018 15:06:47    
Elbistan li  Tercih yapılacak yerlerdemi sayfada gorunecekki? 19.2.2018 15:07:40    
K  Sonuçlar ve tercih işlemi aynı anda 19.2.2018 15:18:27    
Misafir  03122957773 ile görüştüm 19.2.2018 15:31:29    
   
   Elfida
Nerde yaziyo peki nerden ogrendiniz acaba ?
19.2.2018 13:42:38   Yorum Yap  
                   
   Elfida
850 oldugunu nerden duydunuz
19.2.2018 11:51:38   Yorum Yap  Diğer 11 yorumu gör
               
Misafir  Nasil atiliyor? 19.2.2018 16:09:22    
Muhendis  Nasil atiliyor bilmiyorum ki uye degilim 19.2.2018 16:11:22    
babiklor  ya arkadaşlar ihl 850 alım yapacak diğer kategorilerden ihlye aktarıldı eğer ihl 850 olmassa soruyom size 76 ya düşermi bazı arkadaşlar müezzinliğe başvuranlar olduğunu söylüyor müezinliğe herkes baş vura bilior kardeşim imam olanda başvurmuş geçen sene 1000 alım 75 bu sene 850 76 kapattı mülakatta tahminim bu tecrübeyle sabit 77-79 arası ihl kapatacak 80 ve üstü şimdidden MEVLA TAALA hayırlısını nasıip etsin 19.2.2018 16:45:35    
Misafir  yada nerden baktiniz soyleyin bizde bakalim 19.2.2018 17:08:01    
Muhendis  Baya oldu bakali resmi var bende sadece bana gmailni ver gondereym sana arkadaşım. 19.2.2018 20:52:19    
   
   Misafir
kardeşlerim kesin ve net söylüyorum insan kaynaklarını aradim görevli aynen şunları söyladi.arkadaşlar son virajdalar yetişirse bu gün yetişmezse çarşambaya kadar açiklanacak. aynen bunları söyladi
19.2.2018 11:50:08   Yorum Yap  
               
Misafir  Bu saçmalığı da anlamıyorum. Yetisirse bugün yetismezse çarşamba :))
Bugün yetişecek gibiyse ve yetismezse demek salı kesin yetişir mantiken :))
Ama salıyi atlayıp çarşamba diyor :)
19.2.2018 11:57:26    
Elbistanli  Bende anlamıyorum gerçekten perşembe günü aradım cumaya yetiştirmeye çalışıyoruz dediler cuma geçti haftasonu geçti şimdide çarşamba diyorlar 19.2.2018 12:29:26    
Misafir  İmam hatip hafız kaçla kapatır imamlıkta 19.2.2018 12:37:14    
   
   00ysf00
Arkadaşlar sınav sonuçları hakkında kesin bir bilgi yoktur. 19-02-2018 ile ayın sonuna kadar bekleyeceğiz . Dediğime itimadınız yoksa
Diyanet insan kaynakları iletişim no: tel:(0312) 295 78 22

19.2.2018 10:36:30   Yorum Yap  
                   
   Elfida
Ne zaman aciklanicak bilgisi olan yazabilirmi
19.2.2018 09:22:42   Yorum Yap  
               
Elbistan li  Hocam tüm numaralar i aradim ancak ulaşamıyorum maalesef 19.2.2018 09:56:50    
   
   ihl
ihlden giren arkadaşlara sesleniorum kontenjan 850 kişi 76 79 arası kalır 80 üstü İNŞAALLAH gelir
19.2.2018 09:10:31   Yorum Yap  
               
Misafir  kardeşim 10 defa baktım 450 yazıyo sen baska ülkenin alımlarına mı bakıyosun anlamadım 19.2.2018 09:50:07    
Misafir  İhl imam hatip kontenjan artırıldı 850 oldu. 19.2.2018 10:13:20    
Misafir  kaynagın ne nasıl bu kadar emin konuşabiliyosun yanlış anlama merak ettiğim için soruyorum kardeşim 19.2.2018 10:31:35    
   
   Tayfun34543
Diyelim ki kazandık çıktı Kars , gitmedin!!
Yerine yedeklerden birileri atanacakmı yoksa ordaki sözleşmeli kadro güme mi gitti olacak??

19.2.2018 00:07:30   Yorum Yap  
               
Misafir  yedek diye birşey yok bir kadro boşalmış olacak 19.2.2018 14:54:45    
   
   Misafir
Arkadaşlar imam hatip hafız kaçla kapatır değerli yorumlarınızı bekliyom
18.2.2018 21:41:50   Yorum Yap  
                   
   Dhbt
Şunu iyi anladım sözlüyu dhbt göre veriyorlar genelde çünku Türkiye geneli hangisini neye göre vericen 3. Katına alım hava da kalıyor birinin dhbtsi 90 birinin 76 ama 2 Side sözlüye giriyor komisyon bunu fazlasıyla düşünüyor dikkat ediyor
18.2.2018 21:41:12   Yorum Yap  Diğer 1 yorumu gör
               
Dhbt  Orası öyle ama genelde 5 puan aşağı yada fazla veriyorlar gönül istiyor ki dhbt de sözlü de yüksek olsun onlarda bunu isterler tabi 18.2.2018 22:26:13    
Misafir  Dhbt li kardesim sen isin kolayina kaciyosun bence 90 alan bitek yasin suresi ile geliyo 75 alanda her sure var simdi bunlarin iksi bir olurmu ben inaniyorum herseyden once kiraat ve ezber onemlidir 18.2.2018 22:38:35    
Dhbt  Nerden biliyorsun ki sadece yasinle geldiğini o kişiye bağlı fikhida hadiside Kuran da güzel olsun zalim Sultan ın karşısında bile hak sözü söylesin İslam bunu emreder 18.2.2018 22:53:52    
biraz  asagıda o kadar dedınız dedınızkı artık dhbty bakmıyarlar sımdıde kendınızle celışiyorsunuz şımdıde bakıyor dıyorsunuz 18.2.2018 23:03:32    
Misafir  Hayir kardesim celisme felan yok atamalar sozlu puana gore olucak dhbt puani sadece ilk 3 katina girmek icin ise yarar su andan itibaren sadece sozlu puani yuksek olan kazanir 18.2.2018 23:25:46    
   
   cello
Arkadaslar kko ilahiyat kacta kapatir sizce
18.2.2018 20:57:48   Yorum Yap  
               
Misafir  70 le kapatır bence 18.2.2018 21:02:24    
Misafir  Bende o sekilde dusunuyorum yani 80 de 85 de kapatmaz heralde 18.2.2018 21:22:02    
   
   K
İstanbuldan Diyarbakıra kaç tane komisyon var . kaç gün sınsv böyle bir değerlendirme nekadr sağlıklı olbilir arkdaşlr. Zaten 3 katını çağırmlrı ynlışşş. Diynetin yaptığı bariz olarak kıratı zayıfları eleyip diğerlerini DHBT paralelinde puan verecek. Yoksa aynı komisyonda farklı günlerde girmişlri bile kıyaslamak mümkün değil.

18.2.2018 20:07:26   Yorum Yap  
               
Misafir..  Doğru kardeş dhbt sözluyu etkiliyor çok puanı dhbt 85 olanı garanti alıyorlar zaten haklısın 18.2.2018 21:11:12    
Grftr  85 alan kişinin 15 puanı nereden kırılmıştır sizce 18.2.2018 21:28:36    
   
   hıştt
MTTB ciler geldi.Başta cumhurbaşkanımız olmak üzre yüzde 90 hepsi eskimez Milli Türk Talebe Birliğinde yetiştiler.Mttb ciler bu toprağın asıl sahipleridirler.Mttb olmamız yeterli.
18.2.2018 19:55:12   Yorum Yap  
                   
   Misafir
Uzun zamandır bi mevzuları yakından takip ediyorum. Torpil olayına rastlamadım. En çok torpilin döndüğü kurum diyanet diyerek diyanet nezdinde muslumanlari din adamlarını kotuluyorlar. Aldanmayin
18.2.2018 18:26:33   Yorum Yap  
                   
   Misafir.
Arkadaşlar yarın açıklanır mı bı bileniniz var mı
18.2.2018 18:25:38   Yorum Yap  
                   
   Misafir
İmam hatip hafız 70 ile kapatır sizce
18.2.2018 18:16:40   Yorum Yap  
                   
   aman
ikide bir torpil demeyiniz!!! başka işiniz gücünüz yokmu.
18.2.2018 17:41:31   Yorum Yap  
                   
   farkli
Bir din kurumunda da torpil oluyorsa Allah hesabını yapanlardan kat kat sorsun çünkü bir din hizmetlisine hiç yakışmaz ve e bunu yapan kimselere asla hakkımı helal etmiyorum çünkü yıllardır uğraş sonra birileri gelsin hakkına girsin
18.2.2018 17:23:35   Yorum Yap  
                   
   Zeynep Akar
Torpil kullanan yetersizlere HAKKIMIZ HELAL DEĞİLDİR.
18.2.2018 15:47:03   Yorum Yap  
               
Hatice aldaş  Selamünaleyküm Zeynep hocam aynen hiçbir zaman hakkımız helal degil sefasını süremesin inşaallah torpille gelenler iki yakaları huzuru mahşerde ellerimizde olsun burdan görür ler inşaallah yazdıklarımızı 18.2.2018 15:59:13    
Misafir  Torpil yapan veya yaptirmaya calisan kim varsa hicbirimizin hakki helal degildir bilinsin ahirette iki elimizde yakalarinda olucak 18.2.2018 16:01:18    
yasli  yapanlarda ahiret bilinci olsa yapmazdilar. cok aci bir durum. kul hakki. 18.2.2018 16:53:26    
Misafir  Ben inaniyorim ki torpil ile hainlik yapmaya calisanlarin Rabbim onlerine hep engel koyacaktir herkezin bu yonde dua etmesini isteyelim 18.2.2018 16:59:52    
Misafir  Aleyküm selam evet Hatice hocam böyle torpil kullananların ergeç Fetö gibi olurlar bilsinler, biraz rahat etseler de devletimiz onların burnundan fitil fitil getirir şimdi Fetö ye yaptığı gibi, ne gereği var kendi alnının akıyla kazanmak varken, çalış elbet Rabbim birgün mükafatını verir tevekkül et, nasibse olur, illegal yoldan yapıp da helala niye haram karıştırıyorsunuz Torpilciler!!!! 18.2.2018 19:31:20    
   
   yasli
torpil olusa bunun vebalinin altinda kalirlar.14senedir butun sinavlara girdirdim. 2012 yeterlilik ten93, 2014 ten87 aldim.2004 te ilkacilan hasekide olan sinavdan98 aldim. torpil vardi ama devam edermi bilmem. 4 cocukla uzak yerletde fahrilik yaptim. 10 dakikalik bir sinavl nasil anliycaklar bizi bilmem. adaletli bir alim yaparlar İNSALLALAH.
18.2.2018 14:01:45   Yorum Yap  
               
Ts6161  Çok zor hocam be dediğinşz gibi sadece 10 dakikada ne anlayacaklar ben sadece 7 dakika içerde kaldım ?? 18.2.2018 14:28:57    
   
   Elfida
Arkadaslar sizce torpil olurmu,
18.2.2018 13:12:02   Yorum Yap  
               
Puff  Fahrilik yapan bi arkadas muftuluge sormus % 10da olsa olur demiş 18.2.2018 15:36:49    
   
   yasli
onlisans ihl hafiz kacta kapatir. kko icin.hafizlik diploms1988 de aldim. diploma tarihi hangisin bakilir 2015onlisans diploims.
17.2.2018 18:39:59   Yorum Yap  
                   
   yasli
onlisans ihl hafiz kko kac olur. dhbt 80 kusurdu. bide diplomalarin hangisinin tarihine bakarlar. hafizlik diploma1988 de almistim.
17.2.2018 18:36:21   Yorum Yap  
                   
   Elfida
Pazartesi kesinmi
17.2.2018 18:15:30   Yorum Yap  
                   
   Misafir
İmam hatip hafız kaçla kapatır tahminen kardeşlerim
17.2.2018 17:22:45   Yorum Yap  
               
İmam.  65_68 diye tahmin ediyorum ihl ise 79_82 arası 18.2.2018 08:52:12    
Misafir  70in alti tarihte gorulmemis ayrica zaten yonetmelikte resmi yazi baraj 70 diyor bence dusmez sizce? 18.2.2018 13:58:24    
Misafir  Bence 70 ile. Kapatır sizce 18.2.2018 18:14:12    
   
   Misafir
muezzinlik kacla kapayabilir arkadsslar
17.2.2018 16:44:05   Yorum Yap  
                   
   Algısavar
?? ???? ?????? ????
17.2.2018 16:40:56   Yorum Yap  
                   
   demedi
demeyin ihl+önlisans 75+78 arası ihl 76+79 arası kapatacak açıklamadan sonra buralarda olun
17.2.2018 15:42:38   Yorum Yap  
               
Bekleyen   Insallah dedikleriniz tutmazda bir kac puan daha aşağı cekilir. 17.2.2018 15:59:06    
   
   Misafir
76 gibi kapatir tahminim
17.2.2018 15:06:46   Yorum Yap  
               
Bekleyen   Iki üç puan daha aşağı cekseydin de bize moral olsaydi :) 17.2.2018 15:39:25    
Misafir  Daha önceki alımlara göre hesap yaptım tahminim böyle hesaba göre inşallh kardeşim 70 olsun bende isterim?? 17.2.2018 18:14:11    
Bekleyen  Insallah. Ihtiyac halinde bekleyen cok kisi var. 17.2.2018 19:17:14    
   
   misafir.
aradik. bu hafta yetismedi hafta icini bekleyin dediler. artik sali mi olur carsamba mi bilinmez.
17.2.2018 14:29:58   Yorum Yap  
                   
   Bekleyen
Imam hatip ön lisans. Imam alimi kaç puanla kapatir tahmini olan varmı. ?
17.2.2018 12:37:27   Yorum Yap  
                   
   Ttrr
Sisteme giremedim kasıyor yükleme yapabilirler umutlu olalim bugun açiklanabilir
17.2.2018 09:30:37   Yorum Yap  
               
Misafir  SİSTEM AÇIK, ASILSIZ HABERLER YERİNE BİRAZ DAHA SABREDİP HAFTA İÇİNİ BEKLEYELİM. 17.2.2018 11:26:06    
Misafir  Bence de... 17.2.2018 11:32:58    
   
   M.K
Bugunde aciklanmadi hani 15 yada 16sndaydi milleti kandirmayin kardesim kesin bilginiz yoksa beeee:-@
16.2.2018 23:50:34   Yorum Yap  
               
Lavin  Sanirim haftaya kaldi sonuclarin aciklanmasi 17.2.2018 09:13:22    
   
   Misafir
Bugün açıklanmayacakmış sordum
16.2.2018 18:20:50   Yorum Yap  
               
Misafir  Herkes bir şey söylüyor maşallah 16.2.2018 18:43:13    
Misafir  Değerli kardeşlerim allah rızası için kafadan bir şey söylemeyin bir şey biliyorsanız kaynak gosterserseniz çok iyi olur çünkü binlerce aday bekliyor allah rızası için bu kadar insanın hakkına gitmeyelim 16.2.2018 19:44:33    
Misafir  Allah 16.2.2018 20:08:13    
   
   Chbhvv
Diğer hafta içi açıkşancakmış yazıklar olsun beceriksizler bilgisayarda alt üstü
16.2.2018 17:33:56   Yorum Yap  
               
Misafir  Kim dedi kardeşim 16.2.2018 17:36:21    
okty  kim dedi reis kaynak sağlam mı ? 16.2.2018 17:55:44    
   
   Misafir
(0312) 295 78 19
Numara bu.. aradım diyor ki aradığınız kişi suan da meşgul. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz :)
Valla şaka değil

16.2.2018 17:27:56   Yorum Yap  
                   
   Fılk cnhm
Sizce bugün açıklanmazmı lütfen artuk yetrt yaaaaaa
16.2.2018 17:17:42   Yorum Yap  
                   
   Hatice aldaş
Selamünaleyküm canım kardeşlerim hafta sonu olmaz diye birşey yok alım olması 31aralık pazar günü gece saatlerinde verildi sınav yerleri ve mülakata çağrılmamızda 24 Ocak cumartesi gece verildi nası unutursunuz ümidinizi kesmeyin eğer bugün olmazsa hafta sonuna olabilir allahın izni ile
16.2.2018 17:12:17   Yorum Yap  
               
Misafir  Aleyküm selam 17.2.2018 13:15:20    
Misafir  Allah 17.2.2018 13:15:30    
   
1171  yorumdan 50  yorum görüntüleniyor
 
           


                           






                           




 
EN ÇOK OKUNANLAR
 aktif AÖF Kredili Sistem Sınıf Geçme, Puan Not hesaplama
 394200  kez okundu.

 aktif 63. Özel Güvenlik Sınavı Soru ve Cevapları
 349822  kez okundu.

 aktif Açık Lise AÖL Çıkmış Tüm Sorular
 261569  kez okundu.

 aktif Devlet memurlarında bir kurumdan başka kuruma geçiş nasıl yapılır?
 257355  kez okundu.

 aktif Sınavsız geçiş sistemi ile ilgili herşey
 161083  kez okundu.

 aktif 66. Özel Güvenlik Sınavı Soruları
 152565  kez okundu.

 aktif 59.ÖGG Özel Güvenlik Sinavi 23 Ağustos 2015 Soru ve Cevapları
 145328  kez okundu.

 aktif Özel Güvenlik Sınav Sonuçları açıklandı.
 114271  kez okundu.


YENİ ÜYELERİMİZ
aktif   Kelebek avcısı
aktif   taner52
aktif   tırtıl
aktif   aysrn
aktif   Burhans
aktif   feryal
aktif   Ömer0027
aktif   42042
aktif   canımın cananı
aktif   mehmet zeki gültekin
aktif   atilla_05
aktif   turabiH
aktif   onbaşı
aktif   dem
aktif   Enso
aktif   Genco
aktif   sulekaraaslan
aktif   Antlya
aktif   KENKEN
aktif   43buçuk
aktif   venedikliler
aktif   görev
aktif   mary
aktif   İshak61
aktif   Esila58

Online soru çöz
Online ÖGG Soruları
Online AÖF Soruları
Online Diyanet Soruları
Sınav soru cevap





sinavsorucevap

Site haritası

Sınav soru cevap