sinav-soru-cevap-cozum-test-cikmis-sorular-ozel-guvenlik-ogg-motorlu
Ana Sayfa Forum Online Sorular Hakkımızda Komik Sorular İletişim Profilim Site Haritası      
 
                 Açıköğretim
                Özel Güvenlik
                 Ehliyet
                 Diyanet 
                 Açık Lise
                Polis Akademisi
                 Polis Koleji
                 POMEM
                 PMYO
                 İlkokul Programı


   
     
     Diyanet Soruları
     Kom.Yrd._soruları
     ÖGG Soruları 
     Açıköğretim Soruları 
     Ehliyet Soruları
     ÖMSS Soruları 
 
 
     AÖF Kredili sistem not hesaplama programı 
 
CANLI TV YAYINLARI
İzlemek istediğiniz kanalın logosuna tıklayınız
 SHOW STAR
TNT TNT
Skyturk
  madde Özel Güvenlik Sınavı ONLİNE sorular  
  madde Diyanet yeterlilik sınavı ONLİNE sorular  
  madde Güncel Sınav Bilgileri
  madde OSYM 2013 Sınav Takvimi
  madde Sınav Takvimi
  madde Ehliyet Sınav Takvimi
  madde Ehliyet Sınavı Puan Hesaplama
  madde SBS Puan hesaplama
_____________________________
  madde VİDEOLAR  
  madde SBS 2008 Matematik Çözümleri Videolu
  madde 2007-2008-2009-2010 KPSS Matematik soru çözümleri
  madde SBS Nedir?
  madde AÖF Soru İndirme Yöntemi
  madde 2011 SBS Sınavı Soru ve çözümleri (İtalyanca dahil)
_____________________________
  madde Özel Güvenlik Sınavı (ÖGG) Puan Hesaplama yeni  
  madde Özel Güvenlik sınavı soruları CEVAPLARI   
  madde Özel Güvenlik Görevlisi sınavı soruları heryerde var ancak cevapları sadece sitemizde bulunmaktadır.
_____________________________
 
YENİ ÜYELERİMİZ
aktif   aragun
aktif   azizz
aktif   kose.brs
aktif   knn
aktif   güngör
aktif   Kaderrr
aktif   prensesfato
aktif   seda-1401
aktif   LAZER
aktif   cuma avcıoğlu
aktif   buraks
aktif   Bekir123
aktif   ahmet0147
aktif   iboo
aktif   steel24
aktif   prof1834
aktif   movgly09
aktif   mavi907
aktif   uğur dağdelen
aktif   @fthkrcg
aktif   stres
aktif   birisi
aktif   şeyma34
aktif   manavgat
aktif   Kudret48
 

* Dikkatimizden kaçan sınav varsa lütfen İletişim linkinden  bildiriniz 


EN SON YAPILAN YORUMLAR  
  aktif   serseri28
geçemeyen varmı devamı...
05.09.2015 17:05:44  Özel

  aktif   Misafir
bu online sorular neden acılmıyor devamı...
05.09.2015 17:01:37  Özel

  aktif   Oflu damla
İnşallah. devamı...
05.09.2015 16:59:40  Özel

  aktif   aragun
yav arakadaş bu online sorular nerde nasıl acılıyor bulamıyorum devamı...
05.09.2015 16:55:50  Özel

  aktif   Mirve
Arkadaşlar 2.sınıfa geçtim hangi tarihte kayıt yaptıracam bilgi verir misiniz devamı...
05.09.2015 16:46:42  AOF

  aktif   hilal lale
yapacak bir şey yok mecbur bekleyeceğiz devamı...
05.09.2015 16:29:26  EHLİY

  aktif   mine8
geçemeyen arkadaşlar yılmayın sitenin sorularını çözün inşallah 60. sınavda geçersiniz devamı...
05.09.2015 16:27:44  Özel

  aktif   Yns
Ceren sende baya karıştırmasını galiba devamı...
05.09.2015 16:12:02  Özel

  aktif   Yns
Ağalar ..dün baya gergindim ne dedigimi bende bilmiyordum kufur.. De etmiş olabilirim cumadan sonra :)))) devamı...
05.09.2015 16:10:46  Özel

  aktif   lazoğli
hepimiz için hayırlısı olur İNŞALLAH.. devamı...
05.09.2015 16:08:24  Özel

  aktif   LAZOĞLİ
Okadar çalışmama rağmen 64 almışım yinede şükrolsun çalısan bi şekilde geçer herkeze hayırlı olur inşallah 60. döneme başarılar son 4 kitapçığa çalışın test çözün çıktı alıp kitapçıda yutan geçememeni devamı...
05.09.2015 16:06:18  Özel

  aktif   Misafir
Bolge odareye verip geti istiyo emniyet daha sonra danistaya verrsinz kazanirsiniz gitmelerin onunu kapatmak icin emniyet ugrasiyo Ama nafile bu sartlarda emniyeete calismak cok zorrrrrrrrrrr aile hay devamı...
05.09.2015 15:52:05  MEMUR

  aktif   Misafir
A kadrosu oluyo onlara sibavla geciliyo yada mezun oldugun bolum saglamsa torpil gecersin 6. Donem pomemmison devamı...
05.09.2015 15:47:14  MEMUR

  aktif   sado
mantıklı iyi düşünüp cevap vermek en önemlisi bu devamı...
05.09.2015 13:36:55  Özel

  aktif   19.ultraslan005
Dangerman bn linkten ayriliyorum arkadasligimi kabul efersen ay yildiz bayragim fac profili banna ait mutluluk duyarim sen gibi dost kazandgm ivin gamze dilersen senn de ekleyebilirsin herkessee yeni devamı...
05.09.2015 13:14:44  Özel

   
sinavsorucevap
Sınav soru cevap

2014 yılı sınavı soruları cevapları cevap anahtarı


Site haritası
 

Özel Güvenlik Sınav Sonuçları açıklandı.

   Özel Güvenlik Sınav Sonuçları açıklandı. 39. ÖZEL GÜVENLİK SINAVI SONUÇLARI YAYINLANDI
25 Mart 2012 günü yapılan 39. ÖGG Özel Güvenlik Temel Sınavı sonucu ve 15. ÖGG Özel Güvenlik Yenileme sınavı sonucu açıklandı. Sınav sonuçlarına aşağıdaki linke tıklayarak ulaşabilirsiniz.
  
   
   sinavsorucevap.com  
                 
    İLGİLİ KONULAR
  
59. ÖGG Özel Güvenlik Sınavı Sonuçları
59.ÖGG Özel Güvenlik Sinavi 23 Ağustos 2015 Soru ve Cevapları
59. Özel Güvenlik Sınav Giriş Belgeleri Yayınlandı
2015 Özel Okul Teşviği Belli oldu
23 Ağustos 2015 tarihli 59. ÖGG Özel Güvenlik Sınavı
54.ÖGG Özel Güvenlik Sınav Soruları
Özel Güvenlik Sınavında yapılan değişiklikler
Özel Güvenlik Sınavı 01.12.2013 (49.OGG) Soru ve Cevapları
Özel Güvenlikçilerin Maaşı Asgari Ücretin İki Katına Çıkacak
Özel Güvenlik Müracaatında Yapılacak İşlemler
41. Özel Güvenlik Sınavı Soruları ve Cevapları (41.ÖGG)
Özel Güvenlikçilere Yeni Görev
Özel Güvenlik Sınav Sonuçları açıklandı.
ÖZEL GÜVENLİK SINAVI HAZIRLIK ÇALIŞMA DERS NOTLARI - 6
ÖZEL GÜVENLİK SINAVI HAZIRLIK ÇALIŞMA DERS NOTLARI - 5 SİLAHIN PARÇALARI
ÖZEL GÜVENLİK SINAVI HAZIRLIK ÇALIŞMA DERS NOTLARI - 4
ÖZEL GÜVENLİK SINAVI HAZIRLIK ÇALIŞMA DERS NOTLARI - 3
ÖZEL GÜVENLİK SINAVI HAZIRLIK ÇALIŞMA DERS NOTLARI - 2
ÖZEL GÜVENLİK SINAVI HAZIRLIK ÇALIŞMA DERS NOTLARI - 1
ÖZEL GÜVENLİKÇİYE DOKUNAN YANDI
 
 Bu haber 111495 kez okundu.     3107 yorum yapıldı
Adı : Üye olmadan yorum ekleyebilirsiniz.
Yorum :
7 + 1 =     
       
   serseri28
geçemeyen varmı  Şikayet 
05.09.2015 17:05:44   Yorum Yap    
                   
   Misafir
bu online sorular neden acılmıyor  Şikayet 
05.09.2015 17:01:37   Yorum Yap    
                   
   LAZOĞLİ
Okadar çalışmama rağmen 64 almışım yinede şükrolsun çalısan bi şekilde geçer herkeze hayırlı olur inşallah 60. döneme başarılar son 4 kitapçığa çalışın test çözün çıktı alıp kitapçıda yutan geçememenin imkanı yok selametle  Şikayet 
05.09.2015 16:06:18   Yorum Yap    
                   
   halit
Sınava gireceklere tavsiyem Geçmis dönemlerin sorularını çöz sunler son 5 donem yeterlidir  Şikayet 
05.09.2015 12:30:34   Yorum Yap    
               
mine8  geçemeyen arkadaşlar yılmayın sitenin sorularını çözün inşallah 60. sınavda geçersiniz Şikayet 
05.09.2015 16:27:44    
   
   serhat11
iş hayatınızda başarılar  Şikayet 
05.09.2015 12:26:17   Yorum Yap    
                   
   Huseyin 3434
Sınava bakiom açıklanmadı sız nerden bakıonoz benım yenileme  Şikayet 
05.09.2015 12:25:19   Yorum Yap    
               
Halit  Yenileme 1 hafta sonra açıklanır Şikayet 
05.09.2015 12:32:24    
   
   serhat11
sınavı geçen tüm arkadaşlara başarılar  Şikayet 
05.09.2015 12:23:59   Yorum Yap    
               
Oflu damla  Bende gecmisim şükür rabbime :) Şikayet 
05.09.2015 13:11:58    
lazoğli  hepimiz için hayırlısı olur İNŞALLAH.. Şikayet 
05.09.2015 16:08:24    
Oflu damla  İnşallah. Şikayet 
05.09.2015 16:59:40    
   
   sonay
Gecemeyen arkadaslara bir daha ki sınav da başarılar üzülmesinler  Şikayet 
05.09.2015 12:18:16   Yorum Yap    
                   
   sonay
Kazandım cok mutluyum 63 almışım puandan memmun degilim ama kazandım buna da şükür  Şikayet 
05.09.2015 12:16:36   Yorum Yap    
                   
   Misafir
Arkadaşlar ilk sınavımdı ve malesef başarılı olamadım 1 ay sonraki sınava katılabiliyormuyum kurs 60 tl istiyor ama gerçek ücret 40 tl imiş bu konuda aydınlatırmısınız acaba tşkler  Şikayet 
05.09.2015 11:44:13   Yorum Yap    
               
sado  arkadaşım 42 tl bankaya yatırıyosun Şikayet 
05.09.2015 12:02:34    
   
   Misafir
Arkadaşlar ilk sınavımdı ve malesef başarılı olamadım 1 ay sonraki sınava katılabiliyormuyum kurs 60 tl istiyor ama gerçek ücret 40 tl imiş bu konuda aydınlatırmısınız acaba tşkler  Şikayet 
05.09.2015 11:43:26   Yorum Yap    
                   
   sado
arkadaşlar ilk sınavımdı hiç kitabı okumadım kurstan sonrasa uzun zaman geçiyo insan öğrendiğini unutuyo iki gün kala eski sınav sorularını çözdüm birazda kabiliyet soruları iyi yorumlamak lazım  Şikayet 
05.09.2015 11:23:08   Yorum Yap    
               
Buşra   Aynen sana katılıyorum uç buçuk ay önce kur gördük sınava girdik öğrendiğimiz bilgiler uçup gitti resmen Şikayet 
05.09.2015 11:44:00    
sado   aynen büşra son üç gün sıkı çalış testlere bide iyi yorum gir sen bi sonraki sınava bana dua edersin Şikayet 
05.09.2015 11:51:28    
Misafir  Sado iyi yorum girsen derken anlmdım tam olarak ne demek istdiğini Şikayet 
05.09.2015 12:51:38    
sado  mantıklı iyi düşünüp cevap vermek en önemlisi bu Şikayet 
05.09.2015 13:36:55    
   
   ahmettt
arkadaşlar 59 sınav cevapları ne zaman yayınlanır  Şikayet 
05.09.2015 11:11:20   Yorum Yap    
               
turunç  bugün yayınlanır Şikayet 
05.09.2015 11:15:24    
   
   BORAA.
ARKADAŞLAR BEN TEMELDE 50 SİLAHDA 26 ATIŞTA 30 ALDIM AMA BAŞARISIZ DİYOR İTİRAZ ETSEM FAYDASI OLURMU ??  Şikayet 
05.09.2015 10:38:44   Yorum Yap    
               
Şiyar  1 puanla kazanamayan var şikayet etmeyi düşünen
Sizin 13 puan eksık neye Şikayet edeceksınız kı
Şikayet 
05.09.2015 10:49:03    
   
   ardaa_
arkadaşlar temel 50 silah 26 atış 30 aldım ama başarısız diyor itraz etsem faydası olurmu ????
 Şikayet 
05.09.2015 10:36:29   Yorum Yap    
                   
   Şiyar
Çalışıp geçemeyenlere Allah sabır versin.
Geçen herkese Allah gönlüne göre iş versin.
 Şikayet 
05.09.2015 10:17:46   Yorum Yap    
                   
   Dangerman
Arkadaslar herkeze gunaydin bu sinavdan geceneyenlere ve 60.sinava girecek adaylara sesleniyorum ben ozel guvenlik kitabini hic okumadim bazen zaman zaman kursa gittim yuz yuze egitim gordum gecmis sorulara calistim fazla faydasini goremedim kitabi bastan sona okuyun anlamadiginiz konulari birdaha okuyun inanin kitabi dogru bicimde okuyup anlarsaniz cok rahat gecersiniz bu sinavda yuzde 80 kitaptan sorular cikti yuzde 20 de gecmis sorulardan cikti once kitabi okuyun ve en sonunda test cozun saygilar sevgiler allaha emanet olun  Şikayet 
05.09.2015 08:28:09   Yorum Yap    Diğer 5 yorumu gör
               
Han dan  Busra bende senin gibi umutsuz dum bende unutkanim ve hep unutuyodum onun de bo ay zamanin var inan kendine guvenirsen basarili olursun karamsarlikla sinava parana yazik ben hamdolsun gectim simagireceksen Şikayet 
05.09.2015 11:50:38    
Han dan  Karamasarlikla girwceksen girme bosa parana yazikk Şikayet 
05.09.2015 11:51:43    
Isa  Sinav harcini yatirdinmi bugun oglene kadr vaktin var Şikayet 
05.09.2015 12:14:34    
Misafir...  Ilk sinavimdi kursa da sadece kayıt için gittim kitap almadım sadece son 5 donem sorularina baktım 67 ile sınavı geçtim sınavı da 1 saatte çözdüm Şikayet 
05.09.2015 12:22:44    
Misafir  aynen çıkmış soruları çöz ama araştırarak çoz Şikayet 
05.09.2015 12:45:37    
   
   haberci
İnsallah  Şikayet 
05.09.2015 06:58:18   Yorum Yap    
                   
   mustafa06
Kalan arkadaş pazartesi öğleye kadar sınav ücreti bankaya yatirip makbuzlari kurslarına vermelerı gereklidir arkadaslar yoksa 4 ekimdeki sınava girebilmeleri icin çok önemlidir.  Şikayet 
05.09.2015 03:31:27   Yorum Yap    
                   
   mustafa06
Toplamda 139 silahli kazandım çok şükür :) 63 genel kültür, 36 silah sınavı, 40 atısta.  Şikayet 
05.09.2015 03:23:40   Yorum Yap    
                   
   Chaostr2036
Geçemeyen arkadaşlara tavsiye veriyim belki işinize yarar 56. sınavdan itibaren butun sınavlara çalısın ve bir testte en fazla 3 yanlısınız cıkana kadar yanlıslarınızı sürekli gozden gecırın bu son 59. sınavada oldukca iyi çalısırsanız çok kolay gececektir.  Şikayet 
05.09.2015 02:42:18   Yorum Yap    
                   
   Misafir
O kopya alan neredesin gecmişindir artik gerci korkudan burdayimda demezsin ........  Şikayet 
05.09.2015 02:31:10   Yorum Yap    
                   
   jelleybeannn
KALDIK DİYE ÜZÜLMEYİN 1 AY SONRA BİRDAHA GİRERİZ GEÇENE KADAR GİRERİZ. RABBİM YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN GÜZEL İNSANLAR..  Şikayet 
05.09.2015 00:59:28   Yorum Yap    
                   
   35/5
QGeçtim ulen :))) 61 le hadi Hayırlısı  Şikayet 
05.09.2015 00:44:08   Yorum Yap    
                   
   Sonay
Yenileme sınavı için hakkım var ama öyle degilmi  Şikayet 
05.09.2015 00:44:00   Yorum Yap    
                   
   ferhat baba
ortalama 94.. silahli kazandim.. çok basitti ama stres.. çalişmak yeter..herkese bol şans..  Şikayet 
05.09.2015 00:42:13   Yorum Yap    
                   
   Misafir
ARKADAŞLAR YENİLEME SINAVINA GİRENLERİN SINAV SONUÇLARI NE ZAMAN AÇIKLANACAK..  Şikayet 
05.09.2015 00:22:36   Yorum Yap    
                   
   Sonay
56 almışım. Yenileme yada itiraz sınavı oluyormu sayfayı yöneten yada bilgisi olanlar bi dönebilirlermi bana
 Şikayet 
05.09.2015 00:13:00   Yorum Yap    
               
Misafir  itiraz hakın vae kardeşim ama sure çok kısa hemen kursunla irtibata geç Şikayet 
05.09.2015 00:17:08    
19ultraslan005   Yeni sinava gir 4 puan suanakadar tarihte verilmemis Şikayet 
05.09.2015 00:25:19    
   
   Chaostr2036
Allah a şükür 74 ile geçmişim geçen arkadasları tebrık ederım gecemeynlerede 2. sınavda kazanmalarını temenni ederim  Şikayet 
04.09.2015 23:56:27   Yorum Yap    
               
Misafir  ne zaman açıklandı
Şikayet 
05.09.2015 00:31:49    
güngör  açıklandımıki
Şikayet 
05.09.2015 00:32:31    
Chaostr2036  Silahsızlar acıklandı özel güvenlık pol.tr de sınav sonucları diyebilirsınız Şikayet 
05.09.2015 02:38:36    
   
   haberci
İnsallah  Şikayet 
04.09.2015 23:47:23   Yorum Yap    
                   
   Misafir
yazmış oldugunuz cevapları işaretliyorum şuan soru çözerken yanlış olduunu söylüyor  Şikayet 
04.09.2015 23:39:29   Yorum Yap    
               
şirin-e  henüz cevap anahtarı yüklenmemiş her an yüklenebilir Şikayet 
04.09.2015 23:43:00    
   
   haberci
Kazan herkesi tebrik eder hayirli olsun insallah  Şikayet 
04.09.2015 23:38:48   Yorum Yap    
                   
   YUSUF2121
ABİLER BU TC Mİ NASIL SİLEBİLİRİM ACABA YA  Şikayet 
04.09.2015 23:26:18   Yorum Yap    
               
error  TC leri silmişler, silinmesini istediğin yorumu veya tc yi yukarıdaki iletişim linkine tıkla yaz silerler.
NOT : tarih saat dakika saniyesini tam yaz hemen silinir
Şikayet 
04.09.2015 23:33:40    
error  04.09.2015 19:33:56 altındaki tc seninse silinmiş Şikayet 
04.09.2015 23:41:42    
   
   yns
Abi bu yorumlar bilinemiyor mu yaww  Şikayet 
04.09.2015 23:12:04   Yorum Yap    Diğer 2 yorumu gör
               
error  :))))))))))))))) Düzelteyim derken hata yapmımışım Şikayet 
04.09.2015 23:49:46    
19ultraslan005   Neler oluyor burda Şikayet 
05.09.2015 00:00:47    
Yns  Ağalar ..dün baya gergindim ne dedigimi bende bilmiyordum kufur.. De etmiş olabilirim cumadan sonra :)))) Şikayet 
05.09.2015 16:10:46    
Yns  Ceren sende baya karıştırmasını galiba Şikayet 
05.09.2015 16:12:02    
aragun  yav arakadaş bu online sorular nerde nasıl acılıyor bulamıyorum Şikayet 
05.09.2015 16:55:50    
   
   kepo
yenileme sonuçları neden açıklanmadı
 Şikayet 
04.09.2015 22:42:47   Yorum Yap    
               
s ı l a  bir hafta sonra Şikayet 
04.09.2015 23:25:42    
   
   cccçccc
63+40+50 geçmişim şükür  Şikayet 
04.09.2015 22:35:32   Yorum Yap    
                   
   halit
Ilk sınavım ALLAHA ŞÜKÜR 67 ILE GECTIM  Şikayet 
04.09.2015 22:34:49   Yorum Yap    
               
Franco  Aynen 67 :) Şikayet 
04.09.2015 23:26:00    
Karamara  Aynen arkadaşlar 67 ALLAHIMA bin şükürler olsun ilk sınavda bide Şikayet 
04.09.2015 23:48:07    
   
   titi
arkadaslar kalanlar ne zaman sınava girecek  Şikayet 
04.09.2015 22:21:18   Yorum Yap    
               
Misafir  4 ekim Şikayet 
05.09.2015 00:44:58    
   
   CeRen.
69 la geçmişim ilk girişimdi allah yardımcımız olsun cümlemizin :P  Şikayet 
04.09.2015 22:13:26   Yorum Yap    
                   
   ilyaskartal
61 le gecmisim çok şükür :-)  Şikayet 
04.09.2015 22:05:10   Yorum Yap    
               
uygar
  :)) bende
Şikayet 
04.09.2015 22:21:22    
   
   19ultraslan005
19ultraslan05 Gamze eminmısın bu cevapları verdıgıne inceleyecegız sımdı kurstayım Şikayet
30.08.2015 18:43:54
gamzee 19ultraslan05 yüzde yüz eminim cevap şıklarım bunlar en sonda oturdum sınavda rahatlıkla yazdım cevapları ne olur inceleyin cevap şıklarını beklemeye tahammülüm kalmadı bana geçmişsin deki umudum olsun çok önemli benim için. Şikayet
30.08.2015 21:29:43
gamzee ben silahsız alıcaktım tabi geçseydim geçemediysem hayalim sönecek başarısız bi son Şikayet
30.08.2015 21:32:22
Misafir Gamze 20 de 13 dogrun var Şikayet
30.08.2015 23:33:27
Misafir Gamze 40 da 26 dogrun var Şikayet
30.08.2015 23:38:03
Misafir Gamze 50 de 33 dogrun var Şikayet
30.08.2015 23:41:10
Misafir 70 de 45 dogrun var Şikayet
30.08.2015 23:45:34
Misafir Gamze 90 da 57 dogrun var Şikayet
30.08.2015 23:50:19
Misafir Gamze 63 cikiyor insallah yanilmayiz Şikayet
30.08.2015 23:52:24
Misafir Zor sorulari bilmissin kolaylari yapamamissin ornek calisma saati 45 60 degil :)
Ultraslan05 Şikayet
30.08.2015 23:55:37
gamzee misafir rumuzlu arkadaşım yavaş yavaş kalbime indirrecektin 63 demişşin yanılma sakın böyle kalsın 3 yanılma hakkın olsun 6 yeter Şikayet
30.08.2015 23:57:22
gamzee Ultraslan05 senmisin çözen 63 den eminmisin peki onu söyle Şikayet
30.08.2015 23:59:12
Misafir Gamze benim evet 63 tek tek cozdum ama tabi kesin sonuc degil gececegini umit ediyorum Şikayet
31.08.2015 00:11:24
Gamze 64 puan aldi bana yanlis yonlendiriyon diyen cakallar nerdesiniz
 Şikayet 
04.09.2015 21:57:34   Yorum Yap    Diğer 1 yorumu gör
               
19ultraslan005   Gececegine inandim valla Şikayet 
04.09.2015 22:31:23    
Misafir  Merak ediyorum o cakallar nerede Şikayet 
04.09.2015 22:36:57    
19ultraslan05   Bugun az kaldi aglayacaktimm valla gectigimi gorunce Şikayet 
04.09.2015 22:38:41    
gamzee  ya ben öyle bi çığlık attımki böyle bi mutluluk yaşamadım içim içime sığmadı belki 30 kişiye haber verdim geçtim diye çok şükürr yaaa Şikayet 
05.09.2015 12:28:02    
19ultraslan005  Guvenlik olabilcenmi peki kyk da Şikayet 
05.09.2015 12:36:00    
   
   Misafir
SERTİFİKAYI NE ZAMAN ALABİLİRİZ KAÇ GÜN İÇERİSİNDE ELİMİZE GEÇER İŞE GİRİŞ BELGE  Şikayet 
04.09.2015 21:57:03   Yorum Yap    
               
Chaostr2036  Emniyet müdürlügü vs ugrasmakla alması 3 ayı buluyor :) Sertifikayı alıyorsun ama emniyete gidiyorsun sertfikayı verıyorsun onlar ankara gönderiyor kontrol vs gel git 3 ayı buluyor Şikayet 
04.09.2015 23:58:42    
Misafir  emınmısın ya ekım ayında alırsın dedıler bı ayda Şikayet 
05.09.2015 00:22:37    
Umut42  Eğer oraya polis bakıyosa en geç bir haftada elinde Şikayet 
05.09.2015 00:31:21    
   
   Gülnur
69+42+20 silahlı kazandim çok şükür kazanamayanda üzülmesin şans var en azindan  Şikayet 
04.09.2015 21:42:41   Yorum Yap    Diğer 3 yorumu gör
               
Misafir  Sınava aynı anda girmemiz emliyet açısından sanırım birşey ifade etmiyor :) ben kız arkadaşımla girdim sınava oda yenileme ama onun bir hafta sonra açıklanacak benim bugünden açıklandı. Şikayet 
04.09.2015 22:13:26    
Bucali  Eyvallah kardesm gerci yenilemede kalma yokda iste bekliyoz mecbur :-) Şikayet 
04.09.2015 22:20:33    
Misafir  :) Evet sizde kalma yok ben geçdim ama sertifakıyı almam sanırım 1 ay sürecek öyle biliyorum :) Şikayet 
04.09.2015 22:25:39    
Bucali  Aynen kardesim ama guvenlik subede tanidik bi memur varsa 10 gune kalmaz cozersin Şikayet 
04.09.2015 22:33:13    
Misafir  Tanıdığım yok ama üstüne düşmeye çalışacağım almam lazım para pul lazım :) Şikayet 
04.09.2015 22:56:53    
   
   dangerman
ultraslan gamze serdar bende sizlere tesekkur ediyorum ultraslan sana ayrica tesekur ediyorum burda ikimiz cok mucadele ettik neden cunku bizim icimizdeki sikinti stresler baskalari cekmesinler diye bende kacgundur sinavlar ne oldu ne olacak derken sonunda aciklandi ultraslan insallah allah kalbine gore is nasip eder gamze arkdasim en cok senin cin sevindim burda belkide en cok senin iihtiyacin vardi senin boyle birseye 3 kez kalmissin 4. kezde kalsaydin piisikolojik olarak cokecektim belkide birdaha yazilmayacaktin pes edecektin ve sonrasinda her yapacagin iste guvenin kaybolacakti cesaretli olamayacaktin simdi bu belge sana cesaret verecek ve onunu acacak dua icin sagol herseyin hayirlisi gonlune gore bir is bulurusn ins izmire selamlar izmir muhtesem biryer serdar kardesim senide tebrik ederim guzel bir sonuc almmissin sanada saygilar sevgiler  Şikayet 
04.09.2015 21:38:58   Yorum Yap    
               
19ultraslan05   Bas tacisin baskan burdaki mucadele tamamen insanlari pisikoloji olarak rahatlatmak dusun tanimadigin insanlarin cevaplariini cozuyosun zaman harciyosun neden sadecee o insanlari ayakta tutmak icin bugun mutluyum cidden mutluyum herkess gecti Allahim sana ham sukurler olsunnn Şikayet 
04.09.2015 23:04:14    
19ultraslan05   Ebrud mu ne ole biri vardi dedi bana senin cevaplara gore 33 dogrum var bunlarin alayi yanlis en cok ta icimi rahatlatan bu umudini suladigimiz insanlarin hepsinin umidi yeserdi Allaha sukur Şikayet 
04.09.2015 23:06:29    
serdarrrr  allah razı olsun cümlemize herşey için teşekkürler kardeşim Şikayet 
05.09.2015 04:57:08    
gamzee  dangerman dileklerin için tşk ederim ben sanada 19ultraslan05 güvenmiştim inanaın sınavdan çıkınca ilk yazdıklarıma bakıyorumda sınav çok zordu diye sitem etmiştim ve hiç umudum yoktu tamamiyle kaldığıma inandım çünkü çok çok zordu hiç bilmediyim şeyleri salladım ama siz 63 netin çıkıyor diyince bana umut oldunuz açıklanasıya kadar size güvenerek belki bir umut dedim ve siz haklı cıktınız çok tşk bir kez daha söylüyporum iyiki bu sınavda sizde vardınız bu siteye renk verdiniz çok kişiye umut verdiniz bana ilk geçtiyimi siz söylediniz bu ne kadar sevindirici bilemessiniz sınavdan cıkıp gecemedim diye üzülürken biri çıkıp geçmişin diyor içine su serpiyor her ne kadar inanmayanlarda olsa dedimya allah herkezin kalbine göre versin. Şikayet 
05.09.2015 12:37:17    
19.ultraslan005  Dangerman bn linkten ayriliyorum arkadasligimi kabul efersen ay yildiz bayragim fac profili banna ait mutluluk duyarim sen gibi dost kazandgm ivin gamze dilersen senn de ekleyebilirsin herkessee yeni kimligiyle bol sans selametlekalin Şikayet 
05.09.2015 13:14:44    
   
   EROL AGMUR
62 Aldım kazanan arkadaşlara hayırlı olsun  Şikayet 
04.09.2015 21:32:03   Yorum Yap    
                   
   Misafir
Arkadaşlar bu tc numaram 126 9***********(TC site tarafından silinmiştir) siteye giremiyorum sınav sonucuna bakamadım biri bana yardım edebilir mi çok acil  Şikayet 
04.09.2015 21:31:42   Yorum Yap    Diğer 5 yorumu gör
               
d.t  başarısız kardeş 51 geçmis olsun :(( Şikayet 
04.09.2015 21:43:48    
Misafir  Paylaşımı nasıl silebilirsiniz
Şikayet 
04.09.2015 21:45:50    
Misafir  Ben nasıl silecem paylaşımı Şikayet 
04.09.2015 21:46:54    
Misafir  TC Nİ ÖYLE HER YERDE PAYLAŞIRSAN KALIRSIN DIMDIZLAK.. BU SENİN TCDEN ÖMÜR BOYU YORUMDA KALACAK SİLİNMEZ Şikayet 
04.09.2015 21:56:03    
Kermes   Adı Soyadı : MUSTAFA Ş*****
Kimlik No : 1269********** (TC site tarafından silinmiştir)
Eğitim Kurumu : ASES GÜVENLİK VE KORUMA HİZMETLERİ LTD.ŞTİ.
Şehri : istanbul
Kurs Türü : Temel Eğitim
Eğitim Türü : Silahsız
Sınav No Sınav Türü Sınav Ücreti Yazılı Silahlı Yazılı Silah Atış Sonuç
59 Silahsız Yatırıldı 51 0 Kayıtsız Başarısız
Şikayet 
04.09.2015 22:27:50    
   
   TEMEl
KURSA GITDIM EMEKLI BI ASSUBAY SAÇMA SAPAN ŞEYLER ANLATIYORDU ASKERLIK ANILARINI FELAN 2.GUN BU SITEYI KEŞFETDIM VE BIDAHA KURSA UGRAMADIM SONU 70,42.20 BU SITEYI HERKEZEDE TAVSIYE ETDIM ALLAH RAZI OLSUN SAHANE SITE  Şikayet 
04.09.2015 21:31:37   Yorum Yap    
               
mustafa06  Bu assubaylar bilerek plan yaparak her kursa 1 tane bilerek mi dusuyor ya aynısı bizdede vardı baska bir arkadasimda varmıs farkli kursa gidiyordu :) Şikayet 
05.09.2015 03:40:29    
   
   dangerman
ceylin bende tesekkur ederim size yardimci olabiliyorsam ne mutlu bana bazi kisiler burda bana cok kotu hakaretlerde bulundular saygisizlik yaptilar neymis efenddim bu dangreman kiz pesinde kendine kiz ayarliyor falan insanin zoruna gidiyor ya bir dusunun burda ben herkeze yardimci olmak istedim ama yanlis anladilar bazilari beni herneyse oyle dusununleri allaha havale ediyorum ceylin allah kalbine gore is nasip eder sana saygilar sevgiler  Şikayet 
04.09.2015 21:30:13   Yorum Yap    
                   
   d.t
65.40.50 puanla kazandık şükür biraz test çözmek yetiyo  Şikayet 
04.09.2015 21:29:47   Yorum Yap    
                   
   TEMEl
70 42 20  Şikayet 
04.09.2015 21:28:33   Yorum Yap    
                   
   TEMEl
CUMA ŞU TC NONU SİL KARDEŞİM BAŞINA Bİ TON İŞ AÇACAKSIN UYANIK OL BİRAZ TC INTERNETDE BAYLAŞILIRMI YA  Şikayet 
04.09.2015 21:26:40   Yorum Yap    
                   
   Misafir
Arkadaslar cvplara nerden uladacagiz bilgisi olan varmi  Şikayet 
04.09.2015 21:17:06   Yorum Yap    
               
fathh  açıklanmadı daha sanrm Şikayet 
04.09.2015 21:19:41    
dangerman  cevaplar yayinlanmamis mutlaka cevaplar aciklandiktan sonra karsilastirin ozellikle gecemeyen arkadaslar aklinizda takilan birsey varsa aman kim ugrasacak demeyin mutlaka hakkinizi arayin itiraz edin ben bu sinavda bazzi sorularda hata oldugunu dusunuyorum simdi bundan sonra aciklayacaklar sinav cevaplari cogu yuzune bile bakmayacak aman nasil olsa gectim diye kalanlarida tereddut icinde birakacaklar acaba bumuydu sumuydu derken neyse olan oldu diyecekler birdahaki sinava hazirlanalim diyecekler bunlarin amaci o bikkere su var sorular yayinlaniyor cevaplar yok piyasada herkeze tavsiyem hakkini arasinki birdahaki sinava girecek arkadaslarimiz iicin hata payi aza dussun saygilar sevgiler Şikayet 
04.09.2015 21:24:20    
   
   cuma avcıoğlu
eyvallah fatih kardeşim benim
 Şikayet 
04.09.2015 21:03:08   Yorum Yap    
               
fathh  rca edrm kardeşm h olsn Şikayet 
04.09.2015 21:05:33    
   
   Emir222
Cuma kardesimm avcioglu soyadinn heralde baktim 69 la kazanmisin hayirli olsun yemin ederim :)  Şikayet 
04.09.2015 20:59:25   Yorum Yap    
               
fathh  adam görmüoki 10 kere yazdık kazandn die :D
Şikayet 
04.09.2015 21:00:21    
   
   cuma avcıoğlu
lütfen siteye nasıl giriyorsunuz şu sonuca bakarmısınız
 Şikayet 
04.09.2015 20:58:21   Yorum Yap    
               
cuma avcıoğlu  teşekkür ederim fatih kardeşim allah razı olsun
Şikayet 
04.09.2015 21:02:55    
   
   cuma avcıoğlu
3244********* (TC site tarafından silinmiştir) t.c numaram bu arkadaşlar ben siteye giremiyorum
ekran başındayım hayırlı haberinizi bekliyorum
 Şikayet 
04.09.2015 20:57:18   Yorum Yap    
               
fathh  yeni yorum yapcagına diğer yprumlara bak :D kazandn dioz
Şikayet 
04.09.2015 20:58:52    
Uykan  kazandın Şikayet 
04.09.2015 21:25:19    
kermes   Adı Soyadı : CUMA AVCIOĞLU
Kimlik No : 3244********** (TC site tarafından silinmiştir)
Eğitim Kurumu : GOP GÜVENLİK KORUMA VE EĞİTİM HİZMETLERİ LTD. ŞT.
Şehri : istanbul
Kurs Türü : Temel Eğitim
Eğitim Türü : Silahsız
Sınav No Sınav Türü Sınav Ücreti Yazılı Silahlı Yazılı Silah Atış Sonuç
59 Silahsız Yatırıldı 69 0 Kayıtsız Silahsız Kazandı
Şikayet 
04.09.2015 22:34:27    
Misafir  Cuma bende Gaziosmanpasa guvenlik tenim :) kardes yazma oyle heryere Tc numarani :) Şikayet 
05.09.2015 00:46:56    
   
   yk
95 temel 48 silah testi 5 atış geçtim  Şikayet 
04.09.2015 20:49:48   Yorum Yap    
               
Misafir  tc ni verde bizde bakalm şu 95 e :D
Şikayet 
04.09.2015 20:57:03    
Kaderrr  Ben kalmışım arkadaslar Şikayet 
04.09.2015 23:47:45    
   
   cuma avcıoğlu
3244******** (TC site tarafından silinmiştir) t.c numaram bu arkadaşlar ben siteye giremiyorum
ekran başındayım hayırlı haberinizi bekliyorum
 Şikayet 
04.09.2015 20:48:01   Yorum Yap    
               
fathh  yazdımya geçtn silahlsız 69 puan Şikayet 
04.09.2015 20:55:18    
fathh  habetr hayrlı :D Şikayet 
04.09.2015 20:55:35    
   
   emir20177
ARKADASOAR HERKESE HAYİRLİ OLSUN SİNAVDAN 89 ALDM KAZANAMAYANLARA GECMİS OLSUN HAYİRLİSİ DİYİN İYİ AKŞAMLAR  Şikayet 
04.09.2015 20:44:31   Yorum Yap    
                   
   Burhan55
70+38+30 silahli sinavi gectim bu siteden soru cözerek kazandim bu siteye cok tesekür ederim kimlikleri nasil alacaz süre varmi?  Şikayet 
04.09.2015 20:12:55   Yorum Yap    
               
cuma avcıoğlu   3244*********** t.c numaram bu arkadaşlar ben siteye giremiyorum
ekran başındayım hayırlı haberinizi bekliyorum
Şikayet 
04.09.2015 20:41:15    
fathh  cuma kardeş silahsız kazandn hyrlı osln Şikayet 
04.09.2015 20:49:12    
fathh  69 aldın Şikayet 
04.09.2015 20:49:33    
   
   MHMT
Çok şükür 74 ile silahlı geçmişim  Şikayet 
04.09.2015 20:12:22   Yorum Yap    
               
Misafir  slm burdaki testlerin cvplari nerde Şikayet 
04.09.2015 20:38:15    
kermes  son testin cevap anahtarı bu gün yüklenir diğerleri için
A, B, C, D şıklarının üzerine tıkladığınızda doğru cevabı görürsünüz
Şikayet 
04.09.2015 22:39:51    
   
   OOFFFOFFF
hay yaaa 59 nedir kendimi suanda HARBİ MAL HİSSEDİYORUM ŞAKA GİBİ MALIM YANI DUMDUZ MAL VALLA GERİZEKYALI GİBİ OLDUM SUANDA ANLATILMAZ YAŞANIR GİBİ BİRŞEY OLDU SUAN  Şikayet 
04.09.2015 20:06:50   Yorum Yap    
                   
   ohaaayanii
şakamı bilmiyorum olur böyle şey ilk defa mı oluyor onuda bilmiyorum birisi yardımcı olsun 59 la sınav kalınırmı hatamı var siteden ana siteeden baktım 59 puan yazıyor 59 alan varmı ben her soru 2 puan diye biliyorum başarısız diyor 1 puanım nerdeeee benimmmmmm......  Şikayet 
04.09.2015 20:04:22   Yorum Yap    
               
Misafir  HER soru 1 puan 60 net yapman lazimd diğer sınavda geçersiniz inşallah Şikayet 
04.09.2015 20:31:18    
Serpil ince  Her soru 1puan 100soru varya Şikayet 
04.09.2015 20:34:02    
Misafir  bnde 58 den kalmısım sokk oldum yaa 2 puan yuzunden kalmısım offf.
Şikayet 
04.09.2015 20:46:18    
Serpil ince  Aman üzülmeyin be tekrar denersiniz dünyanın sonu değilya Şikayet 
04.09.2015 21:02:08    
Misafir  itiraz etme hakın var kursuna git sıanvın tekrar okunsun Şikayet 
04.09.2015 21:29:41    
   
   Ersn
75 almısm ilk sınavım ama bu siteden sadece soru cozerek 75 aldm emeginize saglik ...
 Şikayet 
04.09.2015 20:03:01   Yorum Yap    
                   
   ceylin
Ilk sınavımdi sukurler olsun gectim bu sitede emegi gecen herkese sonsuz teşekkür ediyorum hic kitaba bakmadan burda çıkan butun soruları çözdüm yanlslarimi yazarak teyit ettim birde burda dengerman arkadaşıma cok tsk ediyorum cevaplar ima bakarak ilk müjdeyi o vermisti bana ins kendiside kazanmıştır kaybeden arkadaşlara nacizane bi tavsiyem bol bol test cozmelerini diliyorum ins ekim ayının sınavını kazanırlar kazanan tum arkadaslari canı gönülden tebrik ediyorum hersey gonlunuzce olsun iyi akşamlar  Şikayet 
04.09.2015 20:02:51   Yorum Yap    
               
19ultraslan005   Iyi aksamlar bacim allaha emanetsin tbrkler Şikayet 
04.09.2015 20:11:33    
Ceylin  Tsk ederim ultrasyon senide tebrik ederim yolun açık olsun Şikayet 
04.09.2015 20:22:35    
Ceylin  Özür dilerim adını yanls yazmışım tamamen klavye hatası :) Şikayet 
04.09.2015 20:24:27    
   
   enessss
s.a arkadaslae bisey sorucam mesela bankalara is basvurusu falan yapinca sinav puanina falan bakiliyomu puanla alinma gibi seyler varmi ?  Şikayet 
04.09.2015 19:55:50   Yorum Yap    
                   
   19ultraslan005
Arkadaslar ben form dan ayriliyorum herkese cook tesekkur ederim site yonetimi adminleri allah razi olsun sizler sayesinde gectim sinavi hamd olsun gecen herkesi tebrik ediyorum ben gecemeyenler uzulmeyin bu dunyanin sonu degil ins bidahaki sinava gecersiniz ALLAHIN RAHMET BEREKET VE SELAMETI SIZLERLE OLSUN SAGLICAKLA KALIN  Şikayet 
04.09.2015 19:54:02   Yorum Yap    
                   
   halimmm
69 almışım :)darısı herkezin başına  Şikayet 
04.09.2015 19:52:35   Yorum Yap    
                   
   Misafir
70 le silahlı kazanmisim  Şikayet 
04.09.2015 19:49:18   Yorum Yap    
                   
   buraks
52 puan almisim uzulmuyom cunku 58 puanla kalanlar var :D kendimi cok gerizekali hissediyorum ya :)  Şikayet 
04.09.2015 19:46:11   Yorum Yap    
               
ahmettt  keşke 55 alsaydım 2soruyla kaçarmışım sinirden ölüyom
Şikayet 
04.09.2015 19:47:33    
   
   yns
Abiler ben sonuca bakamiyom metin başında olan varsa TC mi verm baksın lütfen yaa  Şikayet 
04.09.2015 19:33:56   Yorum Yap    Diğer 10 yorumu gör
               
yns  ALLAH RAZI OLSUN SEZGİN KARDEŞİM SİZLERDE GEÇTİNİZ İNŞALLAH Şikayet 
04.09.2015 19:57:23    
yns  kalan yok değil mi sizlerden çok şükür bu iş tende kurtuldum Şikayet 
04.09.2015 19:59:59    
by sezgin  bilgilerini atınca için rahatladı demı yunus şükürler olsun bende gecmışşim :D Şikayet 
04.09.2015 20:04:11    
yunus islam  hepinizin gözü aydın hayırlı olsun inşallah acaba ben bu sertifikayı bayramdan sonra kimliğe çevirme imkanım varmı biraz geç alsam yani Şikayet 
04.09.2015 20:37:33    
Misafir  ABİ BU TECEMİ NASI SİLEBİLŞİRİM YAA Şikayet 
04.09.2015 23:24:52    
   
   gelburdanyak
Arkadaşlar internette sınavı kazandım diye yazıyor 67 puan aldınız diyor, fakat kurstan mesaj geldi az önce kaybettiniz puanınız 44 diyor bu neyin nesi Allah Aşkın a?  Şikayet 
04.09.2015 19:33:37   Yorum Yap    
               
BADİGAT  nasıl oldu smdi sonuç ne nden böle olmus Şikayet 
04.09.2015 19:46:59    
gelburdanyak  Kursu Aradım hata kurstan kaynaklanıyormuş geçmişiniz özür dileriz diyorlar şimdi de.Mesajı dikkate almayınız dediler Şikayet 
04.09.2015 20:18:23    
   
   Misafir
cok sukur 69 la gectim ilk sınavdı korkmustum ama geçtim :):))  Şikayet 
04.09.2015 19:27:47   Yorum Yap    
               
Misafir  bende 69 Şikayet 
04.09.2015 19:53:34    
yns  69 du bende :) Şikayet 
04.09.2015 20:38:03    
   
   Halit
Arkadaslar ilk sınavım dı ALLAHA Şükür kazandım  Şikayet 
04.09.2015 19:22:45   Yorum Yap    
                   
   ahmettt
cevap ne zaman yayınlanır  Şikayet 
04.09.2015 19:22:01   Yorum Yap    
                   
   BILAL TURKMEN
ARKADASLAR BENIMDE ILK SINAVIMDI COK SUKUR GECTIM ALLAH HERKESIN YARDIMCISI OLSUN KAZANAMIYAN ARKADASLARDA BIRDAKI SEFERE INSALLAH KAZANIRLAR
 Şikayet 
04.09.2015 19:19:37   Yorum Yap    
                   
   kor.ay
Hadiii artık  Şikayet 
04.09.2015 19:12:04   Yorum Yap    
                   
   ahmettt
58 den kaldım :( okadar çalışmıştım itiraz dilekçeside versem boşmuş  Şikayet 
04.09.2015 19:11:22   Yorum Yap    
                   
   Dangerman
Sinavi gecen arkadaslari cani gonulden tebrik ediyorum gecemeten arkadaslarada sabir versin  Şikayet 
04.09.2015 19:10:01   Yorum Yap    
                   
   yns
abiler sonuç nerden ugrenecem guvenlik kodu hata veriyor yaa  Şikayet 
04.09.2015 19:08:01   Yorum Yap    
               
Halit  Telefondan girdim guv hatası veriyordu bilgisayardan baktım düzeldi Şikayet 
04.09.2015 19:41:12    
   
   fathh
kazandık çok şükür mardin midyattan selam  Şikayet 
04.09.2015 19:04:13   Yorum Yap    
               
Misafir  bende mardin midyatlıyım neresindensin ?
Şikayet 
04.09.2015 19:54:37    
fathh  estel adın ne Şikayet 
04.09.2015 20:53:02    
   
   fathh
kazandık çok şükür mardin midyattan selam  Şikayet 
04.09.2015 19:03:31   Yorum Yap    Diğer 11 yorumu gör
               
mısafır
  yenıleme benım acaba ondanmı
Şikayet 
04.09.2015 21:47:12    
FATHH  KESİNLİKLE ONDAN YENİLEME AÇIKLANMADI DAHA Şikayet 
04.09.2015 21:48:16    
mısafır  tsk ederım.. yorumlar nasıl sılınıyor Şikayet 
04.09.2015 21:50:59    
FATHH  SİLİNMİO SANIORUM Şikayet 
04.09.2015 21:53:19    
mısafır  tsk ederım fatıh bey
Şikayet 
04.09.2015 21:55:33    
   
   Ugur46
Cok sukur bu sefer kazandim  Şikayet 
04.09.2015 19:00:18   Yorum Yap    
                   
   fathh
kazandık çok şükür mardin midyattan selam  Şikayet 
04.09.2015 18:55:27   Yorum Yap    
                   
   steel24
arkadaşlar sınav itiraz dilekçemi yarın versem olur mu asese  Şikayet 
04.09.2015 18:54:04   Yorum Yap    
                   
   BADİGART
59+38+50=147.2%2=73.2= silahlı geçtim arkadaşlar allahma bin kere sükürler olsun AYDIN NAZİLLİ  Şikayet 
04.09.2015 18:50:33   Yorum Yap    
                   
   Serpil İncel
69yazılı 42silah ama 1 tanecik atış yapabilseydim silahlı almıştım ya off  Şikayet 
04.09.2015 18:49:31   Yorum Yap    
               
Misafir  HICMI VURAMADIN BAK ISIN PUF NOKTASI NEFES KONROLU VE TETGI EZEREK ÇEKME VE HEDEFIN EN RAHAT GÖRDUGUN KISMINA NISAN AL YOK KRAVATA FELAN NISN AL DIYORLAR OZMAN ORAYA ODAKLANIP ISKALIYORSUN NERSINI GÖRURUSEN ORAYA NISAN AL Şikayet 
04.09.2015 21:35:20    
   
   54
Arkadaslar 52-28-10 kaliyor degilmi  Şikayet 
04.09.2015 18:47:56   Yorum Yap    
               
steel24  38 KALDIN Şikayet 
04.09.2015 18:49:57    
venom  maalesef kalıyor Şikayet 
04.09.2015 18:51:27    
   
   26
Arkadaslar ben 58 aldim kaldim. 4ekimdeki sinava girebilicekmiyiz ?  Şikayet 
04.09.2015 18:42:30   Yorum Yap    Diğer 1 yorumu gör
               
ahmettt  kardeşim ayn bnde 58 den kaldım 1ay sonra bidaha girecez sınava çok sinirliyim yav okadar çalışmıştım Şikayet 
04.09.2015 19:16:30    
ahmettt  offff çok çalışmıştım kaldım Şikayet 
04.09.2015 19:17:35    
26  Tesekkurler. Saglik olsun ya 1ay sonra daha iyi calisip kazaniriz insallah. Bende cok sinirlendim dona kaldim. Ama yapcak bisey yok ozaman ilk isimiz pazartesi bankanin yolunu tutmak olucak. Allah basarilarimizi daim eder busefer ins. Şikayet 
04.09.2015 19:33:19    
Misafir  4 ekimdeki sinava saat 10kadar dokontu yetistir mutlaka Şikayet 
04.09.2015 19:40:53    
Misafir  bnde 58 den kalmısım offf cok kotuu bı durumm
. insallah bıdfakı sınavı gecerız
Şikayet 
04.09.2015 20:52:53    
   
   CeRen34
Arkadaşlar lütfen yardım silahsız sınavı geçtim kimliği en erken ne zamana kadar çıkar?????????**  Şikayet 
04.09.2015 18:41:59   Yorum Yap    
               
serdarrrr  aşağı yukarı 1 ay Şikayet 
04.09.2015 18:43:16    
Serpil ince  10 gün sonra çıkar Şikayet 
04.09.2015 18:54:05    
   
   aslnn
Bu siteyi hazırlayan herkese teşekkür ediyorum sizin sayenizde 70 puan alarak geçtim  Şikayet 
04.09.2015 18:41:08   Yorum Yap    
                   
   Nacional
Sınav açıklanmadı,daha ortada doğru düzgün cevap anahtarı bile göremedik,geçenler geçtiklerini nasıl anladılar varsa bi yolu bizi de bi aydınlatın lütfen.  Şikayet 
04.09.2015 18:38:34   Yorum Yap    
               
Buğra   Özel güvenlik tc sorgulama yaz ordan tc numaran ile bakarsın. Şikayet 
04.09.2015 23:09:53    
   
   Misafir
gecmene sevındim ama 67+21+10 toplam 98 eder onunda yarısı 49 eder  Şikayet 
04.09.2015 18:31:11   Yorum Yap    
                   
   ALİ KILIÇ
BURUN FARKIYLA DEDİKLERİ BU OLSA GEREK ARKADAŞLAR 59.5 60 LA GEÇTİM ARKADAŞLAR TEMEL 67 SİLAHLI YAZILI 21 ATIŞ 10 PUAN ORTALAMA 59.5 OLUYO BİGİSAYAR GEÇTİN DİYOR KURSU ARADIM ONLARDA AYNISINI DEDİ ÇOK ŞÜKÜR ALLAHIMM HERKESE BAŞARILAR  Şikayet 
04.09.2015 18:27:45   Yorum Yap    
               
Umut42  Silah sorusunda 21 sorumu doğru yoksa 21 mi aldın Şikayet 
04.09.2015 19:25:00    
Umut42  Arkadaşım silahsız olarak geçmişsin Şikayet 
04.09.2015 19:26:36    
ali kılıç  arkadaşım internette de hesaplama yeri var orda hesapladım ordada yine geçtin diyo Şikayet 
04.09.2015 20:00:29    
   
   Buğra
71 ile geçtik. Kalan arkadaşlara üzüldüm. Dangerman arkadaşın cevap paylaşımında 71 çıkıyordu aynı şekilde 71 ile geçtim.  Şikayet 
04.09.2015 18:22:57   Yorum Yap    
                   
   Misafir
sINAVI GEÇTİK ŞİMDİ NE YAPACAZ. KURSA GİDİP BELGE ALIP MALİYEYE 473 TL YATIRDIKDAN SONRA EMLİYETE Mİ GİDECEĞİZ VEYA KURSDAN NE ZAMAN ALACAZ BELGELERİ VAR MI BİLEn
 Şikayet 
04.09.2015 18:20:53   Yorum Yap    
                   
   misafir8
Arkadaşlar sınavı kazandıktan sonra kimlik kartı için ne zaman nereye başvuruyoruz  Şikayet 
04.09.2015 18:19:12   Yorum Yap    
               
19ultraslan005   Bilen banada desunnnnn Şikayet 
04.09.2015 18:20:21    
Misafir  1 hafata sonra cıkıyo galiba kimlik kursa gidiyosun ordan bi belge veriyolar emniyete gidip çıkartıyodun galiba yanlış hatırlamıyosam Şikayet 
04.09.2015 18:25:21    
Misafir  pazartesiden itibaren sertifikalarınız kursunuz tarafından hazırlanıp bi kaç gün içinde valiliğe imzaya gçönderecek.. daha sonra gelen sertifikalarınızla beraber emniyet müdürlüğünde işlemlere başlanacak arkadaşlar. 1 hafta sonunda sanırım belgeler alınacak Şikayet 
04.09.2015 18:29:55    
serdarrrr  sınav açıklandıktan sonra 10 gün sonra sertifikayı veriyorlar ondan sonra il emliyet müdürlüklerinde gidip sizden istenen belgeleri veriyorsunuz güvenlik soruşturması var 20 gün gibi sürüyor genelde ondan sonra sizi arayıp gelip kimliğinizi alın diyorlar... bu şekilde olduğunu biliyorum Şikayet 
04.09.2015 18:30:36    
   
   büşraa
ARKADAŞLAR 59 28 50 PUANLARIM GEÇMİŞMİYİM ?  Şikayet 
04.09.2015 18:17:23   Yorum Yap    
               
fathh  helal olsun 5 atışıda burdunmu bazı erkekler 1 2 3 vurmş :S
Şikayet 
04.09.2015 18:40:59    
Serpil İnce  Geçmişsin Şikayet 
04.09.2015 18:50:39    
Misafir  TEŞEKKÜRLER FATİH:) Şikayet 
04.09.2015 19:17:59    
   
   karamara
ALLAHIM sana şükürler olsunki gectim 67 puanla gerçekten bugün öldüm öldüm dirildim cok şükür gectim barajı gecemeyenlerde insallah bidaki sınavda gecerler  Şikayet 
04.09.2015 18:15:34   Yorum Yap    
                   
   büşraa
ARKADAŞLAR 59 28 50 PUANLARIM GEÇMİŞMİYİM ?  Şikayet 
04.09.2015 18:14:59   Yorum Yap    
               
korkmaz52  geçmişşin 68,5 le hayırlı olsun Şikayet 
04.09.2015 18:22:57    
Misafir  teşekkürler korkmaz:) Şikayet 
04.09.2015 18:26:34    
   
3107  yorumdan 100  yorum görüntüleniyor
 
           
 
 
                           
                           






                           




 
EN ÇOK OKUNANLAR
 aktif AÖF Kredili Sistem Sınıf Geçme, Puan Not hesaplama
 481861  kez okundu.

 aktif 23 Ağustos 2015 tarihli 59. ÖGG Özel Güvenlik Sınavı
 340715  kez okundu.

 aktif Devlet memurlarında bir kurumdan başka kuruma geçiş nasıl yapılır?
 311595  kez okundu.

 aktif 59.ÖGG Özel Güvenlik Sinavi 23 Ağustos 2015 Soru ve Cevapları
 279106  kez okundu.

 aktif Açık Lise AÖL Çıkmış Tüm Sorular
 253999  kez okundu.

 aktif 54.ÖGG Özel Güvenlik Sınav Soruları
 221585  kez okundu.

 aktif Yeterlilik Sınavı Kalktı, Din Hizmetleri Alan Bilgisi Testi (DHBT) geldi
 166925  kez okundu.

 aktif Sınavsız geçiş sistemi ile ilgili herşey
 150130  kez okundu.

























Online soru çöz
Online ÖGG Soruları
Online AÖF Soruları
Online Diyanet Soruları
Sınav soru cevap