sinav-soru-cevap-cozum-test-cikmis-sorular-ozel-guvenlik-ogg-motorlu
Ana Sayfa Forum Online Sorular Hakkımızda Komik Sorular İletişim Profilim Site Haritası      
 
                 Açıköğretim
                Özel Güvenlik
                 Ehliyet
                 Diyanet 
                 Açık Lise
                Polis Akademisi
                 Polis Koleji
                 POMEM
                 PMYO
                 İlkokul Programı


   
     
     Diyanet Soruları
     Kom.Yrd._soruları
     ÖGG Soruları 
     Açıköğretim Fakültesi Soruları 
     Ehliyet Soruları
     ÖMSS Soruları 
     Açıköğretim Lisesi Soruları
     İngilizce Soruları
 
 
     AÖF Kredili sistem not hesaplama programı 
 

 
 SHOW STAR
TNT TNT
Açık Lise
  madde Diyanet İşleri Başkanlığı Güncel Duyurular
 
  madde Özel Güvenlik Sınavı ONLİNE sorular  
  madde Diyanet yeterlilik sınavı ONLİNE sorular  
  madde OSYM 2013 Sınav Takvimi
  madde Sınav Takvimi
  madde Ehliyet Sınav Takvimi
  madde Ehliyet Sınavı Puan Hesaplama
  madde SBS Puan hesaplama
_____________________________
  madde VİDEOLAR  
  madde SBS 2008 Matematik Çözümleri Videolu
  madde 2007-2008-2009-2010 KPSS Matematik soru çözümleri
  madde SBS Nedir?
  madde AÖF Soru İndirme Yöntemi
  madde 2011 SBS Sınavı Soru ve çözümleri (İtalyanca dahil)
_____________________________
  madde Özel Güvenlik Sınavı (ÖGG) Puan Hesaplama yeni  
  madde Özel Güvenlik sınavı soruları CEVAPLARI   
  madde Özel Güvenlik Görevlisi sınavı soruları heryerde var ancak cevapları sadece sitemizde bulunmaktadır.
_____________________________
 
 


MÜRACAAT SÜRESİ DEVAM EDEN SINAVLAR

02.12.2018 / Özel Güvenlik
ÖZEL GÜVENLİK 79.TEMEL EĞİTİMİ SINAVI
Müracaat için son gün :26.10.2018
           Son 5 gün
02.12.2018 / Özel Güvenlik
ÖZEL GÜVENLİK 55.YENİLEME EĞİTİMİ SINAVI
Müracaat için son gün :26.10.2018
           Son 5 gün
* Dikkatimizden kaçan sınav varsa lütfen İletişim linkinden  bildiriniz 


EN SON YAPILAN YORUMLAR  
  aktif   Grftr
Sıralama geride olsa bile resen atamayı işaretlersek atanma ihtimali nedir? devamı...
21.10.2018 00:37:24  Diyan

  aktif   Dhbt
O zaman hakkımızda hayırlısı olsun hocam Mevla görelim neyler neylerse güzel eylerO? devamı...
21.10.2018 00:22:45  Diyan

  aktif   Zmrt
Hocam açıklamayı göz önünde bulunduracak olursak yine puanlı olur resen olsa bile. devamı...
20.10.2018 23:59:18  

  aktif   Dhbt
Tamam hocam teşekkür ederim tercih altında tercihlerinize yerlesemediginiz durumda resen yerleşmek için işaretleyin diyordu kesin atama olur mu işaretleyenlerin yoksa yine puana bakılıp mı resen yerle devamı...
20.10.2018 22:47:13  Diyan

  aktif   Zmrt
Önceki atamada olmadığını söyledi atananlar. Yeni eklenmiş devamı...
20.10.2018 22:38:18  

  aktif   Dhbt
Şu resen atama konusuna açıklık getirebilir mi bilen biri? önceki tercihlerde de var mıydı resen seçeneği yoksa yeni mi eklendi? devamı...
20.10.2018 21:03:40  Diyan

  aktif   Hafz
Ben de siirten diyarbakırdan başladım hocam. Evet resen acık ama sıra gelir mi bilmem. Kaç puanla kapatır acaba tahmin var mı devamı...
20.10.2018 18:05:39  

  aktif   Djkkk
Klasik olarak yozgattan başladım sonra uşak van bo sekilde şırnaka kadar yazdım hocam
Sizin neler?
Reseni işaretlediniz mi? devamı...

20.10.2018 15:52:14  

  aktif   Misafir
İnşaAllah herşey nasib devamı...
19.10.2018 20:59:38  

  aktif   Hafz
İkk tercihleriniz neresi djkkk devamı...
19.10.2018 20:08:02  

  aktif   Djkkk
İhl hafız kko mülakat puanım 80 ,
Atanır mıyım hocam , 25 tercihin hepsini yaptım, reseni de işaretledim gelir mi acaba? devamı...

18.10.2018 23:41:01  Diyan

  aktif   Djkkk
Hocam bende ihl hafız kategorisindeyim ,mülakat puanım 80 25 trrcihin hepsini doldurdum,reseni de işaretledim,atanır mıyım devamı...
18.10.2018 23:35:20  

  aktif   Misafir
Sıra hususunda bir şey diyemem, herşey nasib devamı...
18.10.2018 20:34:40  

  aktif   Misafir
Aleyküm selam, güncelleme yapın, sonra tekrar açılabilir ola ki düzeltme yaparlarsa diye tercih ekranı son güne kadar açık oluyor. devamı...
18.10.2018 20:34:12  

  aktif   Misafir
Aaa kusura bakmayın bilmiyordum biz tercih yaparken böyle bir şey yoktu devamı...
18.10.2018 20:32:50  

GÜVEN OTO YEDEK PARÇA
Online Ucuz Oto Yedek Parça Satış Sitesi


Yedek parça fiyatlarını mutlaka görünüz

Opel
Chevrolet

 
   
 

DİYANET 25 AĞUSTOS 2013 YETERLİLİK VE VAİZLİK SORULARI

   DİYANET 25 AĞUSTOS 2013 YETERLİLİK VE VAİZLİK SORULARI                    SINAV SORULARI YAYINLANDI
          RESMİ SORULAR VE CEVAP ANAHTARI YAYINLANDI

          25 Ağustos 2013 günü yapılan Diyanet İşleri Başkanlığıl Yeterlilik Sınav Soru ve Cevapları, 2013 yılı Diyanet İşleri Başkanlığı Personel Yeterlilik Sınavı soruları resmi olarak açıklandı. Yazımızın sonunda bulunan linke tıklayarak soruları indirebilirsiniz.
resmi soruları ve cevap anahtarını yazımızın sonunda bulabilirsiniz.
  
   
  

 2013 DİYANET YETERLİLİK RESMİ YAYINLANAN SORULAR VE CEVAP ANAHTARI

Tüm diyanet yeterlilik sınavı soruları için tıklayınız.

sinavsorucevap.com
 
                 
    İLGİLİ KONULAR
  
DİB 4-B Sözleşmeli Personel Alımında binlerce kişi tercih dışı kalacak
DİB ca 9500 İmam, Müezzin Kayyum, KKÖ alınacak
Diyanet 280 Kadrolu Kuran Kursu Öğreticisi Alımı Yapacak
29 Ağustos 2015 Ehliyet Sınav Soruları
59.ÖGG Özel Güvenlik Sinavi 23 Ağustos 2015 Soru ve Cevapları
23 Ağustos 2015 tarihli 59. ÖGG Özel Güvenlik Sınavı
AÖF 2013 Tek ders sınav soruları cevapları
Yeterlilik Sınavı Kalktı, Din Hizmetleri Alan Bilgisi Testi (DHBT) geldi
DHBT ye Lisans tan mı Önlisans/Ortaöğretimden mi girmeliyim
AÖF 2013 Güz Dönemi Ara Sınav Soruları
02 Kasım 2013 Ehliyet sınavı soru ve cevapları yayınlandı
AÖF 2013 Güz Dönemi Dönem Sonu Sınav Soruları Yayınlandı
DİB ca Vaizlik sınavı yapılacaktır
25.08.2013 Günü Yeterlilik Sınavı Yapılacaktır
Diyanet Yeterlilik ve Atama Sınavlarına Nasıl Hazırlanmalı?
2013 Sonbaharda yeterlilik sınavı yapılacak
2013-1 KPSS Tercih Klavuzu Yayınlandı
2012-II İmam K.K.Öğr. MK Alım KPSS Taban Puanları
DİYANET 25 AĞUSTOS 2013 YETERLİLİK VE VAİZLİK SORULARI
2013 AÖF Güz Dönemi Arasınav Sonuçları Nihayet Açıklandı
 
 Bu haber 16167 kez okundu.     2265 yorum yapıldı
Adı : Üye olmadan yorum ekleyebilirsiniz.
Yorum :
2 + 3 =     
       
   Grftr
Sıralama geride olsa bile resen atamayı işaretlersek atanma ihtimali nedir?  Şikayet 
21.10.2018 00:37:24   Yorum Yap    
                   
   Dhbt
Şu resen atama konusuna açıklık getirebilir mi bilen biri? önceki tercihlerde de var mıydı resen seçeneği yoksa yeni mi eklendi?  Şikayet 
20.10.2018 21:03:40   Yorum Yap    
               
Zmrt  Önceki atamada olmadığını söyledi atananlar. Yeni eklenmiş Şikayet 
20.10.2018 22:38:18    
Dhbt  Tamam hocam teşekkür ederim tercih altında tercihlerinize yerlesemediginiz durumda resen yerleşmek için işaretleyin diyordu kesin atama olur mu işaretleyenlerin yoksa yine puana bakılıp mı resen yerleşme olacak bunu merak ediyorum Şikayet 
20.10.2018 22:47:13    
Zmrt  Hocam açıklamayı göz önünde bulunduracak olursak yine puanlı olur resen olsa bile. Şikayet 
20.10.2018 23:59:18    
Dhbt  O zaman hakkımızda hayırlısı olsun hocam Mevla görelim neyler neylerse güzel eylerO? Şikayet 
21.10.2018 00:22:45    
   
   Djkkk
İhl hafız kko mülakat puanım 80 ,
Atanır mıyım hocam , 25 tercihin hepsini yaptım, reseni de işaretledim gelir mi acaba?
 Şikayet 
18.10.2018 23:41:01   Yorum Yap    
               
Misafir  İnşaAllah herşey nasib Şikayet 
19.10.2018 20:59:38    
   
   Tuğbaaa
Selamün aleyküm ihl+hafız dan 83 puan aldım bana sıra gelir mi yerleştirmede , bi de telefondan tercih yaptım onayladım ama sisteme girince yine tercih sayfam açılıyor yani sildipimde siliniyor tercihim olmadı mı acaba  Şikayet 
18.10.2018 14:04:48   Yorum Yap    Diğer 1 yorumu gör
               
Misafir  Sıra hususunda bir şey diyemem, herşey nasib Şikayet 
18.10.2018 20:34:40    
Djkkk  Hocam bende ihl hafız kategorisindeyim ,mülakat puanım 80 25 trrcihin hepsini doldurdum,reseni de işaretledim,atanır mıyım Şikayet 
18.10.2018 23:35:20    
Hafz  İkk tercihleriniz neresi djkkk Şikayet 
19.10.2018 20:08:02    
Djkkk  Klasik olarak yozgattan başladım sonra uşak van bo sekilde şırnaka kadar yazdım hocam
Sizin neler?
Reseni işaretlediniz mi?
Şikayet 
20.10.2018 15:52:14    
Hafz  Ben de siirten diyarbakırdan başladım hocam. Evet resen acık ama sıra gelir mi bilmem. Kaç puanla kapatır acaba tahmin var mı Şikayet 
20.10.2018 18:05:39    
   
   Misafir
Tercih islemleri kimler icin gecerli biz yeni kpss ve dhbtye gircez biz yapcakmiyiz tercih  Şikayet 
18.10.2018 10:47:10   Yorum Yap    
               
Misafir  EK ALIMLAR İÇİN TERCİH İŞLEMİ MULAKATTAN 70 ÜSTÜ ALANLAR İÇİN KARDEŞİM MÜLAKATA GİRMEDİYSEN YAPAMAZSIN Şikayet 
18.10.2018 13:36:00    
   
   Yalnız kurt
Tercihe atanan gitmezse ceza alıyor mu  Şikayet 
17.10.2018 23:14:13   Yorum Yap    
               
Misafir  Bir yıl alımlara katılamıyor Şikayet 
17.10.2018 23:43:46    
   
   Zmrt
Re sen tercih yapan biri, kontenjana giremese bile münhal bir yere yerleşir mi? Bilen hocalarımız aydınlatırsa sevinirim.  Şikayet 
17.10.2018 00:16:18   Yorum Yap    Diğer 1 yorumu gör
               
Zmrt   her hâlükârda re sen işaretlediğimiz takdirde atanır mıyız hocam Şikayet 
17.10.2018 09:17:29    
Misafir  Ne kadar değişik soruyorsunuz, re sen falan işaretlemiyoruz, belirli kontenjana göre mülakat puanı yüksek puandan aşağıya doğru olanın tercihine göre yerleştirme yapıyor Diyanet, sıra size gelmiş(kontenjanın içindesiniz yani) ama tercihinize daha yüksek biri yerleşince Diyanet işte o zaman boş olan yere (tercih edilmeyen) sizi atıyor buna da re sen atama deniyor. Şikayet 
17.10.2018 23:42:06    
Zmrt  Yeni düzenlemeden bahsediyorum hocam. Ek tercihlerde listenin altına resen butonu yerleştirildi ve bu şekilde atanma adayın tercihine bırakıldı. Yani aday resen atanıp atanmamayı kendi belirliyor. Şikayet 
18.10.2018 00:18:20    
Misafir  Zmrt hocam açıkçası bunu bende merak ediyorum mesela 20 kontenjan var diyelim 20 tercih yaptım ve hiçbirine yerleşemediysem daha nereye resen atama olacak ki zaten 20 kontenjanda dolduysa onu işaretlememizin mantığı ne bilen birileri açıklık getirebilir mi acaba? Şikayet 
18.10.2018 16:57:36    
Misafir  Aaa kusura bakmayın bilmiyordum biz tercih yaparken böyle bir şey yoktu Şikayet 
18.10.2018 20:32:50    
   
   sonerdursun1
manevi rehberlik sertifikası alsak işe yararmı acaba bir faydası olurmu  Şikayet 
16.10.2018 13:42:28   Yorum Yap    
               
Misafir  Sözleşmeli personel olarak atanırsanız, sizi hastaneye, hapise, vs rehberlik verilecek yerlere verirler bu sertifika o zaman işe yarar. Şikayet 
17.10.2018 05:30:32    
sonerdursun1  teşekkür ederim Şikayet 
17.10.2018 10:35:11    
   
   ibrhmdmrhn
kaç puan almam gerekiyor dhbt den mülakatta çok sıkıntı olurmu  Şikayet 
16.10.2018 12:42:25   Yorum Yap    
               
Misafir  70-80 alırsanız dhbt den kolaylıkla çağrılırsınız mülakata, önemli olan mülakatta kıraat, tecvid, Hitabet, ezan, hutbe, ilmihal, ezber, mahreç, talim, imamlık bilgileri bunları yaparsanız çok iyi olur, atanırsınız. Şikayet 
17.10.2018 05:29:26    
   
   Mehmet25
Arkadaşlar ihl +hafızım imam olmak için dhbt ye giricem diyelim mülakata girmek için dhbt den belli Bi puan isityolarmı yoksa mülakattamı eleme oluyo cevaplarsanız çok iyi olur  Şikayet 
16.10.2018 12:40:55   Yorum Yap    
               
Misafir  Dhbt 70 üzeri olursa mülakata çağrılma ihtimaliniz yüksek olur tabi kontenjan çok olursa bu 60-65 e düşebilir ama önce Ortaöğretim den kpss ye girmeniz gerekirdi, asıl önemli olan mülakatta yüksek puan alıp atanmak 80-100, mülakatta eliyorlar. Şikayet 
17.10.2018 05:25:55    
Mehmet25  Hocam çok teşekkürler kpss ye girdim şimdi dhbt ye çalışıyorum Şikayet 
17.10.2018 11:21:45    
   
   ibrhmdmrhn
selamun aleykum lisans + hafızım dhbt kitabı olarak ne önerirsiniz vede aybaşında olna sözper alımından haberim olmadı hiçbişekide acaba kaçırdımmı  Şikayet 
16.10.2018 12:40:24   Yorum Yap    
               
Misafir  Aleyküm selam, ihtiyaç yayınları Şikayet 
17.10.2018 05:26:40    
Misafir  Daha duyuru ilan edilmedi Aralık ayında belki belli olur, lisans KPSS ye girmeniz gerekirdi. Şikayet 
17.10.2018 05:27:36    
   
   sonerdursun1
merhabalar bir sorum olacaktı ben imamam hatip lisesinden mezun oldum ama ön lisansı muhasebe bitirdim bu dhbt sınavına girebiliyormuyum girebiliyorsam hangi düzzeyden girebilirim yardımcı olurmusunuz?  Şikayet 
16.10.2018 10:54:21   Yorum Yap    
               
Misafir  Kpss ye hangi düzeyden girdiysen DHBT ye de aynı düzeyden giriyorsun Şikayet 
16.10.2018 11:50:25    
sonerdursun1  teşekkür ederim Şikayet 
16.10.2018 13:11:21    
Misafir  ben azat kardeşim sen imamhatip.diyer önlisans olarak müracaat edecen. Şikayet 
16.10.2018 15:59:02    
   
   Dhbt
Tercihler telefondan yapılabiliyor mu yoksa bilhisayar mı olmak zorunda  Şikayet 
16.10.2018 08:10:54   Yorum Yap    
                   
   Misafirr
Tercih te puanlar yok evet ama hep doğu var. Tercih yapan var mı  Şikayet 
15.10.2018 18:47:10   Yorum Yap    
                   
   Misafir
Arkadaşlar diyanet istişare atama gurubunu takip edin oradada paylaşım oluyo  Şikayet 
15.10.2018 18:15:23   Yorum Yap    
                   
   Hafz
Bazıları tercih yapamıyor. Tercih yapan herkes atanacak mı  Şikayet 
15.10.2018 17:55:10   Yorum Yap    
                   
   mazlum
bende tercih yok mulakat 71,3 dü tercıhler 70 ustune değil miydi  Şikayet 
15.10.2018 17:04:04   Yorum Yap    
               
Grftr  Tekrar bakın hocam butonu görmemişsinizdir Şikayet 
15.10.2018 17:56:09    
   
   Dhbt
Acaba sıralaması yazanlar var mı yada mülakat Puanı yazan  Şikayet 
15.10.2018 16:35:41   Yorum Yap    
                   
   Hafz
Sıralama ve puanlar neden gorunmuyor  Şikayet 
15.10.2018 16:18:44   Yorum Yap    
               
mısafirr  hafz bolumun ve mulakat puanın nedir belkı kontenjena gırmeyenlerin vermemişlerdir bende gıremedım sanırım Şikayet 
15.10.2018 16:20:40    
Misafir  Ihl hafiz 80 Şikayet 
15.10.2018 17:05:53    
Hafz  Kkö olarak Şikayet 
15.10.2018 17:06:39    
   
   Hfz nurcan
SA Arkadaslar tercihler acildi ancak mulakat puani ve sira gozukmuyor sizde nasil  Şikayet 
15.10.2018 16:03:18   Yorum Yap    
               
Sema
  Hocam hangı katagorıden tercıh vereceksınız
Şikayet 
15.10.2018 17:51:12    
Hfz nurcan  Ihl onlsans hfz Şikayet 
16.10.2018 00:34:14    
Hfz nurcan  Ya Siz? Şikayet 
16.10.2018 00:34:55    
   
   Misafir
Sistem acildi  Şikayet 
15.10.2018 14:12:34   Yorum Yap    
                   
   Misafir
Arkadaşlar tercih yapan varmı
 Şikayet 
15.10.2018 13:48:11   Yorum Yap    
                   
   Dhbt
Siz tercih yerlerinden mi bahsediyorsunuz  Şikayet 
15.10.2018 13:34:39   Yorum Yap    
               
Misafir  EVET Şikayet 
15.10.2018 14:06:23    
Misafir  Sistem acildi Şikayet 
15.10.2018 14:11:19    
Misafir  Insan kaynaklari duyurunun oldugu yerdeki linki tiklayin Şikayet 
15.10.2018 14:11:50    
   
   bklyn
Tercihler yayimlaninca hbr verir misiniz  Şikayet 
15.10.2018 11:37:31   Yorum Yap    Diğer 1 yorumu gör
               
Tercih  Zahmet edip baksanız Şikayet 
15.10.2018 16:20:07    
Bklyn  Telefondan giremedim bilgisayar temin etmem gerekiyodu bu yuzden hbr verir misiniz dedim sizin gibi dar gorusluler evinde otursun Allah askina Şikayet 
16.10.2018 08:42:06    
Tercih  Hazırcı olanlar otursa daha mantıklı olur Şikayet 
16.10.2018 15:40:39    
Bklyn  Gorende tercihimi size yaptiriyorm sanar bilgisayarm yoj aciklaninca baskasindan temin edicem diye dedim sirf laf olsun die konusmayin da az ötede oynayin Şikayet 
16.10.2018 19:37:57    
Tercih  Tamam hocam kırdıysam özür dilerim Şikayet 
16.10.2018 22:21:26    
   
   abcd
arkadaşlar tercihler kaç gibi açıklanır tahmini olan varmi  Şikayet 
15.10.2018 10:04:22   Yorum Yap    
               
Tercih  Acaba tercihler sadece bikgisayr uzeri mi olur bir bikginiz var mi Şikayet 
15.10.2018 11:27:09    
Evet  Bnde telden giremedim sanirim bilgisayar gerekli Şikayet 
15.10.2018 11:35:57    
   
   esinnn
merhaba ben ilahiyat önlisans ve farklı bir lisans mezunuyum.bu sene lisans kpssye girdim .dhbt den lisansa mı girmem gerekiyor ?  Şikayet 
14.10.2018 15:43:22   Yorum Yap    
               
Evet  Evet. Şikayet 
14.10.2018 16:41:24    
esinnn  peki farklı bir lisanstan mezun olduğum için bu dhbt puanı işe yarayacak mı ? Şikayet 
14.10.2018 23:02:13    
Evet  Bu gruptan kontenjan acarsa yarar tabi genelde her gruptan azda olsa kontenjan aciyo Şikayet 
14.10.2018 23:23:06    
   
   Dhbt
70 üzeri alan herkese verildi tercih hakkı  Şikayet 
14.10.2018 15:22:55   Yorum Yap    
                   
   Atama
Bu tercih olayı benim de kafamı karıştırıyor. Mesela 100 kişi alınacak diyelim. İlk 100 e mi tercih hakkı verilecek yoksa 70 üstü alan herkese mi  Şikayet 
14.10.2018 14:16:52   Yorum Yap    
               
eminnn  70 üstü alan herkes tercih edebilir ancak tercih edenlerin içinden 100 kişi alınacak Şikayet 
14.10.2018 19:35:06    
Misafir  100 degil kardesim 463kisi alinacak Şikayet 
14.10.2018 20:24:23    
Misafir  Pardon kardesim sen sorulan soruya istinaden 100 demisşin kusura bakma Şikayet 
14.10.2018 20:27:08    
   
   Fatih22
Selamun aleyküm arkadaşlar dhbtden mülakata girmek için kaç puan almak lazım bide dhbt baraj kaç ihl +hafızlık var teşekkürler.  Şikayet 
14.10.2018 11:16:22   Yorum Yap    
               
Misafir  70 Şikayet 
14.10.2018 19:35:36    
   
   Bennnnnn
İhl KPSS kaç net kaç puan yapıyor
Ön lisans KPSS kaç net kaç puan yapıyor tecrübeli arkadaşlar varsa bilgilendirirmisimiz
 Şikayet 
14.10.2018 01:22:57   Yorum Yap    
                   
   Kardeş
Arkadaslar ben ihl mezunuyum 2018 kpss ye girdim ve kpss puan hesaplamada 60 gibi bi puan alıyorum dhbt ye girmemi öneriyor musunuz ?  Şikayet 
13.10.2018 15:09:43   Yorum Yap    
               
Misafir  Gir kardeşim, 80 üzeri alırsan dhbt den mülakata çsğrılma ihtimalin yüksektir Şikayet 
13.10.2018 21:02:46    
   
   Benim
Ben ihl mezunuyum kpss ortaögretime girdim hatirladigim dogru yanlislarla ve puan hesaplamadan puanim 60 geliyor dhbt ye girmemi oneriyor musunuz ?  Şikayet 
13.10.2018 15:00:13   Yorum Yap    
               
Enes22  Dhbt ye girmek için kpssden belli puan ihtiyacı yok dhbt %70etkiliyo ona çalış ORDAN yükselt dhbt ye 2ay var hafızsan rahatlıkla olabilirsin
Şikayet 
13.10.2018 18:45:14    
   
   24
Arkadaslar ihl mezunuyum bu yil kpssye giremedim ve bu yil farkli bi lisans duzeyinden mezun oluyorum bidahaki kpssye ortaogretim duzeyinde basvuru yapabiliyormuyum  Şikayet 
13.10.2018 13:49:00   Yorum Yap    
               
Misafir  Malesef hayır lisans mezunları sadece kpss-lisans a girebiliyor Şikayet 
14.10.2018 19:37:07    
   
   Misafir
Arkadaslar hangi tercihlerden bahsediyosunuz anlamadim  Şikayet 
13.10.2018 09:14:56   Yorum Yap    
               
Misafur  Ek kontejan teecihleri Şikayet 
13.10.2018 10:12:19    
Misafur  Sozlesmeli alimin ek tercihlri Şikayet 
13.10.2018 10:14:51    
eminnnn  2018 Yılı (Sözper 2018-I) 4/B Sözleşmeli Kur?an Kursu Öğreticisi, İmam Hatip Ve Müezzin Kayyım Alımı Ek Yerleştirme İşlemleri Şikayet 
14.10.2018 19:38:42    
   
   Tercih
Tercih bölgeleri sizce nereler olur? Ben Doğu ve Güneydoğu da kontenjan açılacağını düşünüyorum  Şikayet 
12.10.2018 19:35:43   Yorum Yap    
               
Misafur  Bende ayni düşüncedeyim nadir olarak batida bos yer olacagini dusunuyorum Şikayet 
13.10.2018 00:03:37    
eminnn  Az da olsa batıda da açılacaktır Şikayet 
14.10.2018 19:39:16    
   
   Dhbt
Slm aleyküm tercih yapılacak iller belli oldu mu Bilgisi olan varmı yada ne zaman belli olur acaba Yardımcısı olursanız çok mutlu olurum  Şikayet 
12.10.2018 13:55:10   Yorum Yap    
               
Musafir  Tercihler ayin 15inde yapulacagi icin illerde o zaman belli olur Şikayet 
12.10.2018 14:37:50    
   
   Dgs
Slmnaleykum dgs ek tercihlerw başvuracaklar var mi puanim 239 tercihlerde nasil bir yol izlemeliyim  Şikayet 
12.10.2018 12:46:53   Yorum Yap    
                   
   Esra SARI
İHL mezunuyum. MDS okudum iki yıllık. Sınava ortaöğretim mezunu olarak mı yoksa önlisans mezunu olarak mı girmeliyim  Şikayet 
12.10.2018 09:41:54   Yorum Yap    
               
Cvp  Hep ayni soru kpss hangi gruptan girditseniz dhbt de o gruptan olmak zorunda Şikayet 
12.10.2018 11:01:45    
   
   Enes25
Selamun aleyküm hocalarım dhbt ye İlk defa gireceğim için 4 yanlış 1 doğruyu götürüyormu cevap verirseniz çok iyi olur  Şikayet 
11.10.2018 23:26:36   Yorum Yap    
               
Cvp  Evet kardeşim Şikayet 
12.10.2018 11:00:45    
   
   Misafir
Selamunaleykum arkadaslar kko olarak diger lisans onlisns ilahiyat ihl ve hafiz kac kisi var tercih yapicak
 Şikayet 
11.10.2018 20:08:45   Yorum Yap    
                   
   Abdullah63630
İlahiyat ikinci sınıf öğrencisiyim ve İHL mezunu değilim. KPSS ye ortaöğretim düzeyinde girdim dhbt yede ortaöğretim düzeyin girmek zorundayım sistem gereği. Ama ilahiyat ikinci sınıf bitince bu puanımı kullanmak istiyorum yanı önlisans biri gibi, lakin ortaöğretim düzeyinde sınava giriyorum ilerde sorun çıkaracak mi bana ?  Şikayet 
11.10.2018 17:32:28   Yorum Yap    
               
Cvp  Alimlarda sadece ortaöğretim den basvuru yapabilirsiniz Şikayet 
12.10.2018 11:02:40    
   
   Eyup1111
Selamun aleykum. Kpssden 60 aldim. Dhbt sınavndan en az kac net yaparsam mülakata çağrlrm. Ilahiyat mezunuyum  Şikayet 
11.10.2018 16:05:55   Yorum Yap    
               
Hepimiz   Son alım da 50 alanı mülakata cagırdılar Şikayet 
11.10.2018 18:57:04    
   
   Dhbt
Biran once tercih ler acilsada yapsak dikkatimiz dagildi kpss ye de çalışamaz olduk  Şikayet 
11.10.2018 09:19:18   Yorum Yap    
               
Misafir  aynen kardeşim adapte olamıyorum dogru bildiğim soruları yanlış cecaplamaya başlasım Şikayet 
11.10.2018 13:15:36    
   
   Grftr
Bilen cevap verebilir mi? Şimdi 70 alan herkes tercih yapabilecek mi? Çünkü en son alımda 70 üstü alınsa bile tercih hakkı verilmemişti. Ek tercihte böyle bir hak veriliyor mu?  Şikayet 
10.10.2018 22:05:57   Yorum Yap    
               
Misafir  Zor bir soru Şikayet 
10.10.2018 23:04:08    
Cvp  Aciklama da 70 ve üzeri diye yazıyor Şikayet 
11.10.2018 11:12:05    
Misafir  Kardeş kontenjan ne kadarsa ona göre yüksek puandan aşağıya doğru atama olur ek tercihte her 70 üzeri tercih yapacak ama atanamayacak hepsi Şikayet 
11.10.2018 18:46:28    
   
   Dhbt
Cevabınız icin cok tesekur ederim  Şikayet 
10.10.2018 19:16:36   Yorum Yap    
                   
   Dhbt
Slmnaleykum hocalarim bir sorum olacakti acaba gecen mulaktta tercih hakkina sahip olup tercih veremeyen ler tekrar verecek mi tekrar verirlerse siralamamizi etkiler mi acaba  Şikayet 
10.10.2018 17:14:19   Yorum Yap    
               
Misafir  bildiğim kadarıyla hiç tercih kulllanmadı ise kullanabiliyor fakat tercih kullanıp yerleştikten sonra göreve gitmeyip başlamadı ise kullanamaz çünkü ösym ye baglı kurumlar bir puanla tek tercih yapabiliyor eger göreve başlamadılar ise aynı puanı bir sonraki tercihte kullanamıyor ve bir sonraki kpss sınavını beklemek zorunda diye biliyorum yanlişım varsa arkadaşlar düzelte bilirler Şikayet 
10.10.2018 18:16:54    
   
   Gatefly
Kpss sınavına hangi alandan girmiş iseniz dhbt sınavına da aynı alandan gireceksiniz.Osym danışma hattının vermiş olduğu cevaba istinaden.  Şikayet 
9.10.2018 17:14:21   Yorum Yap    
               
Yorumcu  Eyvallah kardeşim,Allah razı olsun cevap için. Şikayet 
9.10.2018 20:42:57    
Misafir  Lisanstan okuduğumuz bölüm farklı ise yani İlahiyat değilse, önlisans ilahiyat mezunu lisans dhbt?ye mi girecek ya da girebilir mi
Şikayet 
10.10.2018 20:36:13    
Yorumcu  Aynı benim durumum işte:)Sen de DHBT sınavına lisanstan gireceksin eger KPSS ye lisanstan girmişsen. Şikayet 
11.10.2018 10:06:45    
   
   Yorumcu
Arkadaşlar ben KPSS ye lisanstan girdim,ilahiyat ön lisans mezunuyum,DHBT ye hangi düzeyden başvuru yapacagım?2016 yılında kurallar geregi DHBT ye lisanstan başvuru yapmak zorunda kalmıştım,acaba yine böylemidir.Cevabı tahmini degilde kesin biliyorsanız söyleyin,Cuma günü başvuru yapmayı düşünüyorum.Şimdiden teşekkürler cevap için.  Şikayet 
9.10.2018 12:09:56   Yorum Yap    
               
Misafir  Lisanstan okuduğumuz bölüm farklı ise yani İlahiyat değilse, önlisans ilahiyat mezunu lisans dhbt?ye mi girecek ya da girebilir mi Şikayet 
10.10.2018 20:34:01    
   
   DHBT
DHBT kitaplarında Tüm Adaylar İçin yazıyor ya komigime gidiyor.Hadi DHBT 1 kısmını anlarımda DHBT 2 kısmı ortaögretim-önlisans-lisans diye ayrılıyor sınavda,kitapta tüm adaylar için aynı müfredat olma şansı yok ki:)Sırf kitabı satmak için böyle yapıyorlar,insanları aldatıyorlar.Bu tür kitapların çogu da ortaögretim düzeyi için oluyor.  Şikayet 
9.10.2018 11:37:37   Yorum Yap    
                   
   Hez
Duz liseyi bitirdim iahiyat önlisans mezunuyum mulakata cagirilirmiyim acil cevap  Şikayet 
9.10.2018 08:43:19   Yorum Yap    
               
Misafir  Evet önce bi dhbt puanın belli olsun da Şikayet 
9.10.2018 11:00:43    
   
   Enes 25
Selamun aleyküm hocalarım dhbt ye 2 ay var dhbt için kaynak öneririrmisiniz bide dhbt taban puanı bilen varmı zahmet olmasa teşrkkürler  Şikayet 
8.10.2018 21:37:46   Yorum Yap    
               
Misafir  Yedibeyza yayını tafsilat kitabı bence güzel bi kitap Şikayet 
9.10.2018 11:00:15    
   
   Misafir
arkadaşlarım kardeşlerim yokmu ihl den hafız olmayıp mülakattan 70 75 arası alan acaba. daha öncede yazmıştım kimse yazmamiş tı  Şikayet 
8.10.2018 15:05:20   Yorum Yap    
                   
   hediyee
Slamun aleyküm hocalarım kpss den aldğım puanın dhbtye katkısı yada eksisi varmı dhbt puan hesaplarken kpss puanıda göz önünde buünduruluyor mu  Şikayet 
8.10.2018 09:21:56   Yorum Yap    
               
A.s  Yüzde 30 KPSS
?. 30 DHBT1
Yüzde 40 DHBT
Olarak puan hesaplanacak
Şikayet 
8.10.2018 11:43:45    
Misafir  Yüzde 30 KPSS puanınız
Yüzde 40 DHBT1 puanı
Yüzde 40 DHBT2 puanı
Olarak hesaplanır
Yani göz önüne alınır
Şikayet 
8.10.2018 11:46:06    
Misafir  Dhbt 1 de yüzde 30 Şikayet 
8.10.2018 11:51:06    
   
   Mrym1212
Bende ihl onlusans hafiz mezunuyum 89 milakt puaniyla gelir mi acaba  Şikayet 
8.10.2018 00:42:54   Yorum Yap    
               
Misafir  İnşallah kacla kapanmis Şikayet 
8.10.2018 01:03:01    
Hfznurca  Sa kpss kac acaba ins hepimiin olur Şikayet 
8.10.2018 18:39:10    
   
   Mrym1212
Bende ihl onlisans hafiz mulaktim 89 sıra gelir mi sizce  Şikayet 
8.10.2018 00:41:50   Yorum Yap    
               
Misafir  Nasibse gelir, aynı soruyu sorup durmuşsunuz Şikayet 
8.10.2018 06:25:15    
   
   Mrym1212
Bende ihl onlisans hafiz mulakt 89 sizce bana sira gelir mi  Şikayet 
8.10.2018 00:41:08   Yorum Yap    
                   
   Mrym1212
Ihl onlisans hafiz 89 puanla sira gelir mi acaba  Şikayet 
8.10.2018 00:40:05   Yorum Yap    
               
Hfz-Vildan  Benimde mülakat puanim 89 inşallah sira gelir kpss puaniniz kaç
Şikayet 
8.10.2018 18:44:49    
Misafir  Meryem1212 Şikayet 
8.10.2018 22:47:05    
Misafir  Aleykumselam kpss puanim 76 szilerin kac acaba Şikayet 
8.10.2018 22:47:59    
Hfz vildan  71 benim nasip bakalim Şikayet 
8.10.2018 23:40:43    
Misafir  Hoca diyanet istişare atama gurubunu da tajip edin facebook ta Şikayet 
15.10.2018 18:18:30    
   
   Muğla
İlh hafız kkö 76... Sıra gelir mi  Şikayet 
7.10.2018 23:07:07   Yorum Yap    
                   
   Abdussamed
Ben endüstri meslek lisesi mezunuyum suan aof ilahiyat son sınıftayım ortaögretim kpss ye girdim dhbt ye girmeyehak kazanırmiyim  Şikayet 
7.10.2018 17:01:33   Yorum Yap    
               
Misafir  Evet Şikayet 
8.10.2018 06:23:15    
   
   hafız10
selamünaleyküm arkadaşlar bu yeni alımlarda fahrilere öncelik verilme gibi bi durum olur mu sizce böyle söylentiler dolaşıyor ortalıkta.. bilgisi olanlar cevaplarsa sevinirim hayırlı günler  Şikayet 
6.10.2018 16:16:39   Yorum Yap    
               
Hepimiz   Ne fahri be yüzbinlerce kişi alım beklerken belleşcilere mi versin öyleyse sınav mülakat yapılmasın Şikayet 
6.10.2018 22:25:14    
Misafir  Hafız10
Bu benim düşüncem değil bizzat diyanet sen in açıklamalarında var böyle bi talep bide böyle bi şart gelirse zaten çoğu kişi yine madur olur
Şikayet 
7.10.2018 18:41:44    
   
   Takipçi
Diger Lisans ve İlahiyat Önlisans mezunuyum.Araştırmalarıma göre geçen şubat civarı falan gibi alım yaptıklarında Diger Lisans ve İlahiyat Önlisanstan düz lise çıkışlılardan hiç alım yapılmamış.Acaba sözlüden düşük alındıgı içinmidir yoksa hiç kadro verilmedigi içinmidir?Eminim bu sorunun cevabını merak eden benim gibi birçok kişi vardır.Eger hiç kadro verilmediyse bu büyük vebal olur,çünkü 2 yıl emek var+DHBT çalısma emegi var+masraflar var+hayaller var.  Şikayet 
6.10.2018 13:37:11   Yorum Yap    
               
Takipçi 2  Diger Lisans ve İlahiyat Önlisans derken Diger Lisans+İlahiyat Önlisans demek istiyorum,ayrı ayrı degil yani;) Şikayet 
6.10.2018 13:45:31    
Misafir  Önlisans ilahiyata hak verdiler ama sizin gibi mezuna vermediler Şikayet 
6.10.2018 20:33:44    
Takipçi  Yok bunu biliyorum zaten,o yüzden Diger Linsans+İlahiyat ÖnLisans diye belirttim:)O zaman bu büyük bir vebal,dedigim şeylerin hesabını nasıl ödeyecekler,o zaman niye okutturdunuz bu kadar insanı,neden hayal kurdurdunuz.İlla böyle bir kural çıkartacaksalarda(İmam Hatip Mezunu) bunu şimdiki mezun ve okuyanlar için degil bundan sonrakiler için geçerli olması lazım.Çünkü zamanı geri alamayız,belki 4 yıllık İlahiyat okuma kurtarır desek herkes okuyamıyor,insanların çeşit çeşit durumları var.Mesala x birisi 33 yaşına geldi diyelim,bunu 4 yıla tamamla,tekrar DHBT,sözlü mülakat derken en az 3 sene geçer,az bir zaman degil bu.O yüzden şans bulması gereken herkes kadro vermeliler.Ha sözlüye girer düşük not alnır olmaz,o zaman eyvallah deriz. Şikayet 
7.10.2018 13:39:33    
Misafir  Kardeş sen de lisans bitir atananacaben kırk yaşında kazandım mülakatı öğrenmenin ve öğretmenin yaşı yoktur Şikayet 
8.10.2018 06:28:42    
   
   Misafir
2018 kpps orta öğretimden girecem dhbt ilahiyat önlisans mülalata önlisans olarak çağrılırmıyım  Şikayet 
5.10.2018 21:45:28   Yorum Yap    
               
Misafir  Hayır Şikayet 
8.10.2018 06:27:11    
   
   Dhbt
Hangi iller tercih edilecek boş olan yerler daha belli olmadı değil mi  Şikayet 
5.10.2018 09:53:01   Yorum Yap    
                   
   Selamın aleyküm
Hocalarım ben kpss ortaöğretim giricem de kpss den belli Bi puan alma şartı varmı dhbt ye girmek için yoksa sınava giren herkez giriyomu teşekkürler.  Şikayet 
4.10.2018 18:15:10   Yorum Yap    
               
Misafir  bir şart yok
Şikayet 
4.10.2018 18:22:20    
\\\  onceliklle vealeyna aleykümselam Selamın deil Selamunaleyküm Allahin selamina dikkat edelim Şikayet 
5.10.2018 09:54:45    
   
   Hafizedjbt
Selamunaleykum arkadaslar kkö alaninda diğer lisans onlisans ihl hafiz sozlu sinava girenler puanlarini yazabilir mi  Şikayet 
3.10.2018 17:20:17   Yorum Yap    Diğer 3 yorumu gör
               
Misafir  İnşallah atanirsiniz benim diğer lisans onlisan ihl hafiz bana dua edin inşallah Allah in izniyle atanirim Şikayet 
5.10.2018 12:50:10    
Misafir  Benim de 89 hfznurcan dhbt niz kaç acaba Şikayet 
9.10.2018 13:39:47    
Hfznurcan  Dhbt 71 .19 du nasip bakalim 3 -4 kisi var burda 89 olan vildan meryem ben sen acaba baskada var mi Şikayet 
9.10.2018 16:17:52    
Hfz_vildan  Sizlerin kpss kac acaà ve nerelisiniz yakin yerlerimi yazarsiniz yoksa re
sen mi
Şikayet 
10.10.2018 13:23:11    
Misafir  Benim diğer lisans onlisans ihl hafiz mulakat puanim 80 dua edin hayirlisi ile yerlesiyim Şikayet 
10.10.2018 15:57:22    
   
   abcd
arkadaşlar benim gibi ihl den mülakatta 75 puan alıp sınırda kalan kaç kişi var acaba yazabilirmi imam hatiplik için hafız değilim veya 70 üzeri alanlar puanlarını yazabilirmi  Şikayet 
3.10.2018 10:21:16   Yorum Yap    
               
Misafir  Tam 75 olmaması lazım kusurat kaç mesela benim 75.3 Şikayet 
8.10.2018 10:59:55    
abcd  kardeşim eger senin dediğin gibi 75,3 se imam olman için yeterli çünkü baraj 75 de kaldı ben ise 75 de kaldım kpss puanım kurtarmadıgı için atanamadım Şikayet 
8.10.2018 16:43:14    
abcd  istersen tel yaz konuşalım kardeşim bu konuyu Şikayet 
8.10.2018 16:44:50    
abcd  kardeşim sen atanmişsın görevdesin anladıgım kadarıyla Şikayet 
8.10.2018 17:32:47    
   
   Dhbt
Acaba gelir mi sıra 25 kişi alacak 76 da kaldı lisans kkö için  Şikayet 
2.10.2018 19:06:54   Yorum Yap    
                   
   Dhbt
Evet ben mülakattan 74.3 aldım  Şikayet 
2.10.2018 18:49:41   Yorum Yap    
                   
   İmam adayı
Ek yerleştirmeye en son alıma girip sözlü sınavdan 70 üzeri alan mı başvurabiliyor,
Öyleyse çok saçma biten sınav bitmiştir.. yeniden dhbt puanına göre mülakata çağırması lazım bence
 Şikayet 
2.10.2018 18:41:55   Yorum Yap    
                   
   İmam adayı
İmam-hatip lisesi mezunu dhbt puanım 75,83654
Müezzin alımı en son alım 63,53365
İmam alımı en son alım 76,89419
12 Müezzin alımında mı sıra gelir, 65 imam alımında mı sıra gelir ?
Hangisine müracaat etmeliyim?
 Şikayet 
2.10.2018 17:47:24   Yorum Yap    
               
tayyar  öyle bir hakkın mı var ! sözlü de ne için girdiysen oradan devam diye biliyorum... sadece tercih yapcaksın oda puanın tutarsa... Şikayet 
2.10.2018 18:05:20    
Misafir  KARDEŞ SÖZLÜ NOTUNA GÖRE TERCİH YAPILACAK VEDE HANGİ KATAGORİDEN MÜLAKATA GİRDİYSEN ORDAN DEVAM ETMEK ZORUNDASIN KKÖ İLE MK MULAKAT SORULARI ÇOK FARKEDER Şikayet 
2.10.2018 18:07:40    
Misafir  KARDEŞİM SEN ÖNCE MÜLAKATA GİRDİN Mİ VEDE MÜLAKATTAN 70 ÜZERİ PUAN ALDIN MI ONDAN HABER VERKİ SANA YARDİMCI OLALIM Şikayet 
2.10.2018 18:11:55    
İmam adayı  Önceki alımda imamlık sözlü 1 puan la mülakata çağrılmadım,Müezzinliği seçseydim keşke şimdi görevdeydim... Şikayet 
2.10.2018 18:35:35    
İmam adayı  Sözlü sınava girenler mi tercih yapacak bende sandım yazılı puanına göre çağıracak mülakata yeniden ? Şikayet 
2.10.2018 18:37:14    
   
   Dhbt
Lisans mezunuyum kkö İçin 76 da kaldı ben 74.3 de kaldım 25 kişi alacaklar gelir mi acaba  Şikayet 
2.10.2018 12:54:07   Yorum Yap    
                   
   tayyar
daha önce aşağıdaki yorumu yapmıştım kendimi motive etmek amaçlı en çok da :) ... 1 hafta sonra öyle bir yorum yapdığımı unuttum yazılanları görünce heycanlanmıştım !!! heycanlanacak kadar varmış değil mi?
TAYYAR : BU SENE İLK DEFA DA OLSA EK TERCİH UYGULANACAK.
29.5.2018 10:14:37
 Şikayet 
2.10.2018 12:36:55   Yorum Yap    
               
tayyar  yahu bir yorum bile yazmamışsınız !! buraya gelenlerin de durumunu görmüş bilmiş olduk.. nerede saçma bir başlık sazanlar orada... Şikayet 
12.10.2018 12:39:24    
   
   Zümrt
Mülakata girip 70 üstü puan almış olmanız lazım başvuru için  Şikayet 
1.10.2018 22:44:13   Yorum Yap    
                   
   Abcz
Detayları yeni gordum.yeni alımları beklemek zorundayım.  Şikayet 
1.10.2018 22:13:35   Yorum Yap    
                   
   Abcz
Bu ek yerleştirmrye kimler başvuru yapabiliyor .ben gecen alımda basvuru yapmadım yani mulakata girmedim simdi basvuru yapabilirmiyim.tekrar mulakat olur mu ?tesekkur ederim  Şikayet 
1.10.2018 21:43:43   Yorum Yap    
               
Abcz  Sadece online basvuruyu yapmıştım Şikayet 
1.10.2018 21:52:46    
tayyar  neyi anlamıyorsun !!burda anlamayacak birşey yokki!! nasıl görev alıp talebe yetştşreceksin veya cemaate ne anlatacaksın !! Şikayet 
2.10.2018 12:18:08    
???  Tayyar kardes ne sacmaliyosun?yazdin sozden kendin bisey anladinmi?biraz faydali yorumlar yapiniz lutfen. Şikayet 
5.10.2018 09:52:37    
tayyar  sence kimler başvuru yapabilir ? hadi sen söyle biz dinleyelim ! orada açıkca herşey yazıyor neyi çözemediniz bende onu anlamıyorum.. Şikayet 
12.10.2018 12:41:28    
   
   Misafir
Arkadaslar ben ihl olarak mulakattan 75 almis sinirda kalmistim simdili ek atamada Allahin izni ile yerlesirim dimi  Şikayet 
1.10.2018 21:24:36   Yorum Yap    
                   
   Lale
Arkadaşlar ilahiyat ön lisans ihl hafızım mülakatta 88.6 almıştım 0.7 ile kaçırmışım sıra gelir mi bilemiyorum hayırlısı olsun. İns  Şikayet 
1.10.2018 20:45:01   Yorum Yap    
               
hfznurcan  inş. olur kardeşim Şikayet 
1.10.2018 22:29:44    
   
   Lale
Arkadaşlar ben önlisans hafızım 88.6 puanım 0.7 ile kaçırmıstım  Şikayet 
1.10.2018 19:50:12   Yorum Yap    
                   
   hfznurcan
arkadaslar onlısans ihl hafız en son 89,3 kalmısdı benım 89 mulakat puanım var su an 32 kişi kontenjanı var cok uzulmusdum ,3 ile kaybettığıme su an sansımız ne olur acaba sıralamayı bılemıyoruz  Şikayet 
1.10.2018 19:14:46   Yorum Yap    
               
Misafir  Hayırlısı ile ins sizede olur Şikayet 
1.10.2018 22:40:22    
F.kip  Benim puanım da 88 acaba bana sıra gelir mi. İhl/ilahiyat ön lisans/ hafız kategorisi Şikayet 
4.10.2018 16:04:05    
   
   ?x?
Selamun aleyküm en son ilahiyat mezunu alımlarında dhbt kpss ortalaması en az kaç olanı mülakata çağırdılar aceba , ve ilahiyatta en son kaç mülakat puanıyla atama yapıldı
Allah razı olsun
 Şikayet 
1.10.2018 18:33:43   Yorum Yap    
                   
   Murat Hoca
Arkadaşlar ben önlisans + hafızdan gireceğim en az kaç puanım olması gerekiyorki mülakata gireyim birde geçen sene kaçta kapattı puan lütfen yardımcı olun bir de önlisans olanları mülakata çağırmayacaklar yalanını niçin yayıyorlar insanların morallerini bozuyorlar velev ki diyanet daha resmi bir açıklama yapmamışken  Şikayet 
1.10.2018 14:00:43   Yorum Yap    
               
Net bilgi  Selamün aleyküm kardeşim öncelikle bi araştırma yapsak asılsız haberlere itibar etmeyeceğiz zaten Hafız olan kişilerin.lise veya önlisans zaten başvuruyor. Şikayet 
3.10.2018 21:51:24    
Peki  Peki hafiz olmayan duzlise tabanli onlisanscilar neolucak?eninde sonunda yollari kapatilicak Allah tan hakk midir bu? Şikayet 
5.10.2018 09:51:01    
   
   Hafız25
Hocalarım ben imam hatip mezunuyum hafızlık belgesi de var kpss de 70 alsam dhbt ye girmeye ihtimalim varımı alım çok diye belki olabilir düşünüyorum ama soriyim dedim teşekkürler.  Şikayet 
1.10.2018 12:39:26   Yorum Yap    
                   
   Selamün Aleyküm
Arkadaşlar malumunuz KPSS ye hangi düzeyden giriyorsanız DHBT ye de ondan girmek zorundasınız.Peki sizce bu sözlü mülakatta da böylemidir?Yoksa imam hatip lisesi,ilahiyat önlisans,ilhiyat lisans hangisinden mezunsak ondan mı gireririz sözlü sınava?Yardımcı olursanız sevinirim.  Şikayet 
30.9.2018 21:09:29   Yorum Yap    
               
Abcde  Zaten sınava girmiş olduğunuz düzeyden mülakata çağırılma hakkı kazanırsanız, o düzeydede mülakata tabî olursunuz Şikayet 
1.10.2018 11:04:30    
Selamün Aleyküm  Eyvallah kardeşim,teşekkür ederim.
Şikayet 
2.10.2018 15:13:56    
   
   Cidden mi
Farklı kardeş sen önce bir uslu bunu düzelt kimin ne olacağının derdi seni mi gerdi  Şikayet 
27.9.2018 22:08:55   Yorum Yap    
                   
   farklı
yahu ne lisans sisteminden ne önlisan sisteminden ne dhbt den haberiniz var sizlermi imam müezzin kkö olacaksınız tövbeler olsun birde hak hukuk diyorlar  Şikayet 
27.9.2018 20:58:42   Yorum Yap    
               
?!?!  buyur kardeşim sen öğret hakkı hukuku sistemi ! Şikayet 
29.9.2018 12:23:35    
   
   İşsiz
Ben 4 yıllık Kamu Yönetimi ve 2 yıllık ilahiyat ön lisans mezunuyum,düz lise çıkışlıyım.KPSS den 70 aldım,DHBT den de mesala 70 alırsam sizce müezzinlikten mülakata çagrılma ihtimalim nedir?Benim İmam Hatip Lisesinden mezun bi arkadaşım vardı 72 KPSS-DHBT ortalaması sözlüye çagrıldı,sonra da müezzin olarak atandı.İnşallah olur ya.Allah herkese gönlündekini ve dehayırlısını versin.  Şikayet 
25.9.2018 19:25:21   Yorum Yap    
               
Misafir  Amin Şikayet 
25.9.2018 21:08:03    
   
   Hcr
Ben başka bölüm lisans mezunuyum açıktan ilahiyat okuyorum bu sene son kpss ye lisanstan girdim .sorum şu dhbt ye önlisans ikinci sınıf olduğum için girebiliyor muyum ? Girebiliyorsam lisanstan mi önlisans tan mi gircem .  Şikayet 
25.9.2018 11:17:43   Yorum Yap    
               
Cvb  Bildiğim kadarıyla sorunu cevablayım ama yinede diyaneti ara sor,lisans muzunuysan ama baska bolumden lisans okumussun bunun dhbt ile hicbi ilgisi olamaz bildim kadariyla dhbtye lisanstan girebimen icin ilahiyat lisans yapmis olman lazim,dhbt ye onlisanstan basvuru yaparsin ancak hala okuyorum diyosun basvurun kabul olurmu bilmem cunku ilahiyat onlisanstan mezun olmamissin hala mezun olunca dhbtye ilahiyat onlisantan basvurman lazim gerekir diye dusunuyorum ve bide kpss lisans dhbt onlisans basvurusunun olcani hic sanmam cunku ikisinede ayni katagoruden basvurman gerek diye biliyorum..tam da emin deilim ama ben boyle biliyorum yinede sen bi arastir konuyu detaylica. Şikayet 
25.9.2018 14:18:00    
   
   Misafir
Açıköğretim ön lisans ilahiyat okuyorum toplam sadece bir dersim kaldı lütfen cevap yazın allah rızası için yalvarıyorum sadece bahar döneminden bir dersim kaldı kayıt yenilemeyi ne zaman yapacağım şimdi mi yapacağım yoksa bahar dönemini mi bekleyeceğim bana yardımcı olun lütfen yalvarırım ?  Şikayet 
24.9.2018 14:11:56   Yorum Yap    
               
Hepimiz   Birinci dönem bittikten sonra bahar dönemini bekle en yakın aöf bürosuna git öğrenebilirsin Şikayet 
24.9.2018 17:38:38    
Misafir  Anladığım kadarıyla Kayıdımı bahar döneminde yapacağım bahar dönemi kayıt yenileme ne zaman ? Şikayet 
26.9.2018 23:25:31    
   
   Ruveyda47
Arkadaslar ben duz lise+onlisans + diger lisans mezunuyum.fahrilik yapabilir miyim?ayrica kpssye lisans mi yoksa onlisantan mi girmeliyim.  Şikayet 
24.9.2018 13:42:14   Yorum Yap    
               
Hepimiz   Lisans olarak girin Şikayet 
24.9.2018 17:39:55    
   
   Umutsuzum
Hocalarım diyanet duzlise tabanli onlisans ilahiyat mezunlari goreve alinmiycakmi insanlarin hayalleriyle oynamak nediyelimki Diycek bisey bulamiyorum gunahtir vebaldir.  Şikayet 
21.9.2018 17:27:44   Yorum Yap    
               
Özgekırşehir  Aradım insan kaynaklarını belirsizmiş olabilirmişde olmayabilirmişde şartlar açıklanmamış napsalar şaşırmam artık. Şikayet 
21.9.2018 20:27:14    
Misafir  İnsallah bu dediginiz olmaz yoksa butun milletin emelleri bosa gider Şikayet 
22.9.2018 19:44:19    
   
   Rumeysa_bsts
Bn ilahiyat onlisans okuyorum mezuniyetime 4ders kaldi ama bu dönem dondurmam gerekiyor.kpsss basvurumu yaptim ama dhbt ye universitem donukken basvuru yapabilirmiyim.(ikinci donemde devam edicem)  Şikayet 
17.9.2018 18:58:18   Yorum Yap    
               
Özgekırşehir  Tabanın düzlise ise bilmiyorum almıycak diyolar önce bi okonuyu araştır sonra dhbt falan düşün. Şikayet 
21.9.2018 20:30:09    
Rumeysa_bsts  Sacmalik yaa bu nasil birsey boşunamı okuduk biz ilahiyati Şikayet 
21.9.2018 20:51:57    
Özgekirsehir  Bende şuan onlisans ilahiyat 2.sinifim eger boyle bisey yaparlarsa hakkimi helal etmiyorum.ilitam da insAllah nasip olursa yapicam ancak herseyin bi vakti vardi bizleri ilitsma ve imam hatibe baglamalari kul hakki baska izahi yok Allah var goruyo kimsenin hakkini kimsede koymaz. Şikayet 
21.9.2018 22:57:24    
Rumeysa_bsts  Boyle bisey olursa bizim kpss başvurularimizda gereksiz yani boşuna hazırlanıyoruz sinava. ne diyim gercekten ziyan ediyorlar bir sürü ogrenciyi... Şikayet 
21.9.2018 23:09:06    
Özgekırşehir  Olsun yinede iy bişekilde hazırlan kpssyede dhbtyde ama bi taraftandan konuyu diyanetten bi sordurt bakarsın öyle bişey olmaz busefer niye iy hzirlanmadim diye hayıflanırsın,sen elinden geleni yap gerisini rabbimize birak inşAllah,ben inanmak istiyorum bukadar vebal almazlar inşAllah ilerleyen zamanlarda konu hakkinda bilginiz olursa burda paylaşın. Şikayet 
22.9.2018 07:25:47    
   
   Ekremmm
Hocam ben ihl +ilahiyat ön lisans mezunuyum Dhbt ortalama kaç puan alırsam mülakata çağrılabilirim hocalarım allah hepinizden razı olsun  Şikayet 
15.9.2018 11:10:15   Yorum Yap    
                   
   Yaseminnn
Ben ilahiyat önlisans+diğer önlisans mezunuyum kpss kaydımı yaptım önlisans olarak kayıt oldum. Diyanetin alımında önlisans+diğer önlisans olarak nasıl başvuru yapıcam bu konu hakkında bilgisi olan yazabilir mi?  Şikayet 
15.9.2018 02:13:30   Yorum Yap    
               
XMAN  Siz ilahiyat önlisans kategorisinde bulunuyorsun Şikayet 
9.10.2018 15:10:16    
   
   Xxx11
Yukarda 2016 puanı esas alınarak atama olacak yazılmış, önümüzdeki sınav için değil mi bu 9500 kişilik alım ?  Şikayet 
14.9.2018 13:31:29   Yorum Yap    
               
????  Nerede yazıyor? Şikayet 
14.9.2018 23:23:06    
Galiba bunu Dyor  Başkanlığımız taşra teşkilatındaki sözleşmeli pozisyonlarına; 2016 yılı KPSS puan sırası esas alınarak her bir grup için tabloda belirtilen boş kadro sayısının 3 (üç) katı sözlü sınava çağrılacak adaylar arasından sınav sonucu başarı sırasına göre 4-B sözleşmeli Kur an kursu öğreticisi, imam-hatip ve müezzin kayyım alınacaktır Şikayet 
15.9.2018 15:10:27    
????  Önceki alım duyurusu değil mi hocam? Şikayet 
15.9.2018 15:16:37    
33333  Bu aciklama mart ayinda olan mulakatin aciklamasi Şikayet 
16.9.2018 08:42:38    
   
   23
Normal lise okuyup onlisans bitirdim. Dhbtye girecegim sizce calisip iyi puan alirsam atanma sansim var mi  Şikayet 
13.9.2018 23:51:12   Yorum Yap    
               
Misafir  Düz lise kökenlileri alım yapmıyor diyanet,ihl mezunu olma şartı getirdi Şikayet 
20.9.2018 07:20:10    
Şaşkın  N zmn getrdi Şikayet 
21.9.2018 12:44:55    
Herkes bilgin  Nezaman getirildi bilip bilmeden konusuyonuz Şikayet 
21.9.2018 17:18:55    
   
   ??
Selamun aleyküm ilahiyat mezunuyum 2018kpss 59 puanım, bunun dhbt ile ilgisi var mı acaba , yoksa dhbt kendi başlı başına bir sınav değil mi? Öğretmenlik için girdiğimiz KPSS ile ilgisi var mı?
Kusuruma bakmayın hiçbir fikrim Yok dhbt konusunda,
Birde lisans için önerebileceğiniz kaynak kitaplar var mı
 Şikayet 
13.9.2018 13:15:36   Yorum Yap    
               
1289  Dhbt lisans kaç ile kapattı acaba Şikayet 
13.9.2018 13:16:50    
Misafir  kpss puanınız dhbt puanını yüzde 30 etkilicek ve dhbt puanını yüzde 70 i alınacak ikisinin hesaplaması asıl puanı meydanas çıkaracak Şikayet 
13.9.2018 17:59:18    
   
   Talebe
Slmun aleykm hocalar ben medrese okuyom ackogrtim duz lise puani ile dhbty girmem bi faydasi olurm  Şikayet 
12.9.2018 00:06:55   Yorum Yap    
               
Misafir  İmam hatip lazım Şikayet 
12.9.2018 15:30:23    
ABCD  EGER HAFIZLIK BELGEN VARSA DÜZ LİSEDEN MEZUN OLUNCA MÜEZZİN OLABİLİRSİN Şikayet 
12.9.2018 17:13:16    
   
   hayalci
Arkadaşlar.ben ilahiyat önlisans i yeni bitirdim.diger lisans+önlisans+normal lise pozisyonundayim.lisans kpss puanim var 61.kpss önlisans muracatina osym sistem izin vermiyor.dhbt 2018 e önlisans düzeyinde mi gidecem lisans düzeyinde mi.  Şikayet 
11.9.2018 18:22:28   Yorum Yap    
               
Cvp  Kpss lisans oldugu icin dhbt de lisans olacak Şikayet 
11.9.2018 22:18:06    
   
   Misafir
Önlisanss+hafiz bu alimlarda durumlar nasil olur acaba yani duzlise mezunuyuz diye hafizligimizi görmezden geliyolar cok haksizliga ugradik  Şikayet 
11.9.2018 13:37:58   Yorum Yap    
                   
   8900
2018 deki dhbt sinavindan sonra alım olcak denildi o açıklamada 2018 dhbt si ile denmedi yani diyanet yalanmmi konuştu 4 ay once sene sonu alım yapacaz dediğinde az mantikli dusunelim hayirlisni isteyelim.  Şikayet 
10.9.2018 19:35:55   Yorum Yap    
               
Ögrenci   9 Aralık ta sınav var erken acıklanır diyanet yeni alımda lisans ilahiyat mezunları ve hafızları bekliyor. Adamlar ne yapsın ihl, önlisans ilahiyat ve diğerlerini. Yeni mezunlardan bahsetti
Şikayet 
10.9.2018 21:09:10    
Ukol  Öğrenci kardeşim tamam, bir de şu açıdan bak; Şu an yaz tatilindeyiz değil mi? Yani birçok kişi mezun oldu. Başkanın bahsettiği mezunlar bu mezunlar olmasın? :) Sene sonu alım yaptığında yeni mezunları alır işte! ;) (Ya düştüğümüz hale bak trajikomik resmen) :D Şikayet 
10.9.2018 23:19:01    
   
2265  yorumdan 100  yorum görüntüleniyor
 
           
 
 
                           
                           






                           




 
EN ÇOK OKUNANLAR
 aktif AÖF Kredili Sistem Sınıf Geçme, Puan Not hesaplama
 408268  kez okundu.

 aktif 63. Özel Güvenlik Sınavı Soru ve Cevapları
 355856  kez okundu.

 aktif Devlet memurlarında bir kurumdan başka kuruma geçiş nasıl yapılır?
 279623  kez okundu.

 aktif Açık Lise AÖL Çıkmış Tüm Sorular
 277406  kez okundu.

 aktif Sınavsız geçiş sistemi ile ilgili herşey
 166551  kez okundu.

 aktif 66. Özel Güvenlik Sınavı Soruları
 160348  kez okundu.

 aktif 59.ÖGG Özel Güvenlik Sinavi 23 Ağustos 2015 Soru ve Cevapları
 150655  kez okundu.

 aktif Aöf Açıköğretim Öğrencilerinin Askerlik Tecil İşlemleri
 121263  kez okundu.


YENİ ÜYELERİMİZ
aktif   Duilemm
aktif   Tülay DINKIŞ
aktif   Erden_mtf
aktif   gamzeylul
aktif   ibrhmdmrhn
aktif   sonerdursun1
aktif   Ayse byk
aktif   Benim
aktif   Fahrettin52
aktif   mesutsahin
aktif   ayatanadem
aktif   Dursunkose
aktif   Kecoon
aktif   Pppppp
aktif   batuhankarabiyik
aktif   kareondokuz
aktif   hüzün gülü
aktif   isaser
aktif   Oğul
aktif   gslisamet
aktif   Cicikiiz
aktif   etemakdogan60
aktif   musatopal
aktif   samet5134
aktif   Denizzz

Online soru çöz
Online ÖGG Soruları
Online AÖF Soruları
Online Diyanet Soruları
Sınav soru cevap





sinavsorucevap

Site haritası

Sınav soru cevap