sinav-soru-cevap-cozum-test-cikmis-sorular-ozel-guvenlik-ogg-motorlu
Ana Sayfa Forum Online Sorular Hakkımızda Komik Sorular İletişim Profilim Site Haritası      
 
                 Açıköğretim
                Özel Güvenlik
                 Ehliyet
                 Diyanet 
                 Açık Lise
                Polis Akademisi
                 Polis Koleji
                 POMEM
                 PMYO
                 İlkokul Programı


   
     
     Diyanet Soruları
     Kom.Yrd._soruları
     ÖGG Soruları 
     Açıköğretim Fakültesi Soruları 
     Ehliyet Soruları
     ÖMSS Soruları 
     Açıköğretim Lisesi Soruları
     İngilizce Soruları
 
 
     AÖF Kredili sistem not hesaplama programı 
 

 
 SHOW STAR
TNT TNT
Açık Lise
  madde Özel Güvenlik Sınavı ONLİNE sorular  
  madde Diyanet yeterlilik sınavı ONLİNE sorular  
  madde Güncel Sınav Bilgileri
  madde OSYM 2013 Sınav Takvimi
  madde Sınav Takvimi
  madde Ehliyet Sınav Takvimi
  madde Ehliyet Sınavı Puan Hesaplama
  madde SBS Puan hesaplama
_____________________________
  madde VİDEOLAR  
  madde SBS 2008 Matematik Çözümleri Videolu
  madde 2007-2008-2009-2010 KPSS Matematik soru çözümleri
  madde SBS Nedir?
  madde AÖF Soru İndirme Yöntemi
  madde 2011 SBS Sınavı Soru ve çözümleri (İtalyanca dahil)
_____________________________
  madde Özel Güvenlik Sınavı (ÖGG) Puan Hesaplama yeni  
  madde Özel Güvenlik sınavı soruları CEVAPLARI   
  madde Özel Güvenlik Görevlisi sınavı soruları heryerde var ancak cevapları sadece sitemizde bulunmaktadır.
_____________________________
 
 


* Dikkatimizden kaçan sınav varsa lütfen İletişim linkinden  bildiriniz 


EN SON YAPILAN YORUMLAR  
  aktif   Misafir
Parti kur oy verelim kız ?? devamı...
22.10.2017 14:57:06  Ehliy

  aktif   Cerenmsfr01
Arkadaşlar bugün de pes etmeyelim bizler 70 alanlarız soru iptal olduğu için kaldık böyle bişeyler yapmamız lazım bunda bi adalet Yok.. devamı...
22.10.2017 13:50:16  EHLİY

  aktif   Cerenmsfr01
Hiç bir haber yok şuan arkadaşlar bişey diyin devamı...
22.10.2017 13:49:23  EHLİY

  aktif   Cerenmsfr01
Arkadaşlar MEB pazartesi açıklama yapacak mı kesin mi bişey bilen var mı devamı...
22.10.2017 13:46:32  EHLİY

  aktif   Misafir
Bende 69.388 alanlardanım.Büyük haksızlık gerçekten emeğimiz boşa gitti çok yazık. devamı...
22.10.2017 12:31:40  Ehliy

  aktif   69.388..
Disimizden tirnagimizdan ayiripta bisiler yapmaya calisiyoruz hakkmizla ama onada musade etmiyorlar.. Yazik gercekten yazik devamı...
22.10.2017 12:16:08  Ehliy

  aktif   Misafir
Arkadaşlar mebin yayınladığı kılavuza göre cevap anahtarında hata varsa soru veya sorular iptal edilemez doğru olan şıklar değerlendirmeye alınır yazıyor iptal edilen sorununda birden fazla cevabı var devamı...
22.10.2017 11:59:19  Ehliy

  aktif   Misafir
amin inşallah geçeriz devamı...
22.10.2017 08:37:16  EHLİY

  aktif   Misafir
ağzına saglık
devamı...

22.10.2017 08:37:01  EHLİY

  aktif   Misafir
Ehliyet sınavına girdim puanım 69.388 olarak geldi her soru 2 puan bunda bi hata vardır sürücü kursu sınavında hatalı sorudan dolayı 49 sorudan hesaplandı dediler ama biz 69.388 puan alanlar haksızlığ devamı...
22.10.2017 08:18:40  Ehliy

  aktif   akeyz
Arkadaşlar bende 69.388 alanlardanım ve cuma gününden
beri mebi aradım bimere yazı gönderdim ve çevremde kim varsa
hepsine buraları arayın dedim inşallah nasibimizde ehliyetten
geçmek var devamı...

22.10.2017 07:38:33  EHLİY

  aktif   Cerenmsfr01
Kardeşim bende zaten bimer e şikayette bulundum Atv ihbar hattına yazdım sürücü kursu bana öyle konuştu bende umudumu yitirdim ama inşallah senin dediğin gibi bişey vardır bu sınava 2. Girişim çok yaz devamı...
22.10.2017 02:10:17  EHLİY

  aktif   Misafir
Nereden imza veriyoruz tam olarak devamı...
21.10.2017 23:52:03  EHLİY

  aktif   Misafir
Aynen öyle sessiz kalmayalım. devamı...
21.10.2017 23:46:20  Ehliy

  aktif   Misafir
arkadaşlar bimere düzgün bi yazı gönderen varsa paylaşsın bizde aynısını gönderelim 1 kişi 1 kişidir. devamı...
21.10.2017 23:42:13  EHLİY

GÜVEN OTO YEDEK PARÇA
Online Ucuz Oto Yedek Parça Satış Sitesi


Yedek parça fiyatlarını mutlaka görünüz

Opel
Chevrolet

   

Özel Güvenlik

   
 
                   
İLGİLİ KONULAR                                                                                                                                                                            
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  

Adı : Üye olmadan yorum ekleyebilirsiniz.      8685   yorum yapıldı.
Yorum :
Resim ekle:
8 + 0 =       



   Misafir
ya sertifikaları ne zaman verecekler bilen varmı
21.10.2017 15:41:37   Yorum Yap  
               
Eren34346  15 gün sonra dediler 21.10.2017 17:53:03    
   
   batman
71.ögg sinavindan sorusturmasi biten varmi emniyeti ariyorum 32 günüm oldu en az 1 ay daha beklemelisniz dedi
17.10.2017 16:51:03   Yorum Yap  
               
Misafir  Valla arkadas 11 eylul de teslim ettim evraklari daha haber yok 17.10.2017 21:57:01    
UU  bende 71.ögg sınavından girdim 21.09.2017 de evrakları teslim ettim ve dün yani 17.10.2017 işlemlerimin hepsi bitti yani sadece kimligi kargodan beklemek kaldı.Bölge Çanakkale 18.10.2017 14:08:37    
UU  bende 71.ögg sınavından girdim 21.09.2017 de evrakları teslim ettim ve dün yani 17.10.2017 işlemlerimin hepsi bitti yani sadece kimligi kargodan beklemek kaldı.Bölge Çanakkale 18.10.2017 14:08:38    
Misafir  Bende evraklarimi 11 eylul de teslim ettim bolge ankara beklemeye devam 18.10.2017 20:27:56    
   
   Misafir
Emniyetten randevu almanın mantığı ney bilen varmı arkadaşlar?
17.10.2017 01:56:25   Yorum Yap  
                   
   Mardinli
Cok sukur kazandim 74 puan herkese hayirli olsun
14.10.2017 14:58:39   Yorum Yap  
                   
   Misafir
acaba sertifikalar kaç güne çıkar ?
13.10.2017 19:01:58   Yorum Yap  
                   
   Ozi35
Kazanan arkadaslara hayırlı olsun.
13.10.2017 18:02:26   Yorum Yap  
                   
   Ufukkkkk
Kazandım çok şükür
13.10.2017 16:58:08   Yorum Yap  
                   
   suphi
72.sınav sonuçları açıklandı EGM siteden bakabilirsiniz...
13.10.2017 16:45:10   Yorum Yap  
                   
   sami42
100 Puanla silahlı olarak kazandım arkadaşlar. Herkese geçmiş olsun. Sınava girecek arkadaşlara başarılar, kalan arkadaşlar canını sıkmasın. Allah herkese hayırlı bir iş nasip etsin inşallah. KONYADAN SELAMLAR...

13.10.2017 16:44:12   Yorum Yap  
                   
   Misafir
Sağolasın zafer senide tebrik ederim ve ozelguvenlik.pol.tr sitesinden bak arkadaşım sonuclara
13.10.2017 16:26:55   Yorum Yap  
                   
   Yıldırım_81
Temel Eğitim 90, silah bilgisi, 46 atış 50 kazandık şükür
13.10.2017 16:16:44   Yorum Yap  
                   
   zfr
89 puanla Geçtik Çok Şükür , Geçen Arkadaşıda Tebrik Eederim
13.10.2017 15:59:41   Yorum Yap  
               
Misafir  kardesımnereden baktın
13.10.2017 16:06:51    
zfr  Egm den Bakabilirsin kardeşim 13.10.2017 17:44:13    
Misafir  Eyvallah kardesim geçmişim çok şükür 13.10.2017 18:14:14    
   
   Misafr4
Arkadaşlar sertifikayı aldıktan sonra neler yapmamız lazım emniyet müdürlügüne hangi evrakları götürcez
13.10.2017 15:57:43   Yorum Yap  
               
UU  Baglı oldugunuz kurs size evrakları vericek siz sadece doldurup emniyete götürüceksiniz ama 520 tl + 20 tl ücret yatırıyosun bankaya ve vergi dairesine yatırdıktan sonrada belgeleri teslim ediyosun okadar 13.10.2017 18:17:06    
   
   Misafir
Temel93 silah 48 atış 30 kazandım şükür herkesin gönlüne göre versin arkadaşlar :)
13.10.2017 15:15:19   Yorum Yap  
                   
   Misafr35
72. Sınav açıklandı arkadaşlar
13.10.2017 15:06:24   Yorum Yap  
                   
   Misafir
Daha cevaplarını bile açıklamadılarkı kalmışki sonuçları acıklasınlar yok ikide üçte açıklancakmış diye hayal görmeyin boşunada beklemeyin derim
13.10.2017 14:01:01   Yorum Yap  
               
Eleadora35  noldu la laf ediyordun 13.10.2017 16:57:07    
   
   Yıldırım_81
Sabahtır bakıyorum ya açıklandı mı diye bugün kesin açıklanır dimi (inşaallah) ben eşimin sınav sonucuna bakıyorum meraktan öldüm vallahi
13.10.2017 13:17:40   Yorum Yap  
                   
   Eleadora3535
Saat 3 4 gibi açıklancakmkş bilginiz olsun
13.10.2017 12:54:48   Yorum Yap  
                   
   Mısafır34
Arkadaşlar 72. Sınav ne zaman açıklanır 71. Sınav saat kaç gibi açıklanmıştı
13.10.2017 12:27:26   Yorum Yap  
               
Misafir  Akşam 8 yada 9 da açıklanmıştı 13.10.2017 12:58:38    
   
   Eren34634
Arkadaşlar sınav açıklandîktan kaç gün sonra gelir sertifikalar
12.10.2017 22:30:51   Yorum Yap  
               
misafiir  en kısa zamanda hazırlanır inşallah. 13.10.2017 01:46:50    
Misafir  35gün sonra aldım ben 13.10.2017 12:59:03    
UU  Bölgeye göre degişiyor ama nerden baksan 2 hafta kesin sürüyor. 13.10.2017 18:18:30    
UU  Bölgeye göre degişiyor ama nerden baksan 2 hafta kesin sürüyor. 13.10.2017 18:18:30    
   
   Alonedark
Yenileme sinavina girdim eski kartin suresi doldu yeni kart gelene kadar eski kartla yeni bir iste calisabilirmiyim acaba
12.10.2017 15:47:14   Yorum Yap  
                   
   Alonedark
1 ekim yeneleme sinavina girdim kartmin suresi dolmustu bi kac gune sinav sonuclari aciklanir acaba yeni bir iste calisabilirmiyim.
12.10.2017 15:42:25   Yorum Yap  
                   
   Melis56
Kimlik için 5 yıl süre dolduğunda gene aynı işlemlerimi yapıyoruz kursundan tut sınavına kadar aynı ücretlerimi ödüyoruz????
12.10.2017 15:07:30   Yorum Yap  
                   
   Misafir
İyi gecmeyen sınav olsa cooookkkttaann acıklanırdı istemedıgın şey pat diye damlarya o hesap
11.10.2017 20:51:34   Yorum Yap  
                   
   zfr
bazıları 20 sinde açıklancak diyorlar
11.10.2017 18:47:51   Yorum Yap  
               
Misafir  20sinde yenileme 13 dede temel aciklancak diye duydum
13.10.2017 07:55:27    
   
   Misafir
boşuna beklemeyin zaten 2 gün sonra sınav açıklanacak amaç reklam
10.10.2017 22:38:32   Yorum Yap  
               
zfr  kesin açıklanıyormu acaba 13 ünde 11.10.2017 13:16:43    
fero  evt açıklanır 11.10.2017 15:40:13    
   
   Misafir
E o esnada anında çökeydin cevaplara
10.10.2017 19:22:38   Yorum Yap  
                   
   Zfr
Siteden cevapları açıklandı. Sonra siteden kaldırıldı tekrardan bu nasıl iştir
9.10.2017 16:57:55   Yorum Yap  
                   
   Zfr
Arkadaşlar sınav sonuçları nezaman açıklanıcak bilgisi olan varmı
9.10.2017 16:19:08   Yorum Yap  
                   
   ihsan23123213131
benim merak ettiğim bir soru var acaba kimliği yenileme zamanı geldiğinde her yerde yenilemek mümkün mü ?ben kursa başka bir yerde girdim de
9.10.2017 11:17:18   Yorum Yap  
               
Misafir  iKAMETGÂH ADRESİNİZİN KAYITLI OLDUĞU YERDE GİREBİLİRSİNİZ . 11.10.2017 12:19:24    
   
   Misafir
Mrb ben silahtan sinava girdim B grubuyudum fakat yayinlanan sorularda b grubunun sorulari a kitapciginda yayinlandi bu nasil cozumlenecek normaldesorular ayni ama yerlerifarkliydi
9.10.2017 10:16:31   Yorum Yap  
                   
   Misafir
Mrb ben silahtan sinava girdim B grubuyudum fakat yayinlanan sorularda b grubunun sorulari a kitapciginda yayinlandi bu nasil cozumlenecek normaldesorular ayni ama yerlerifarkliydi
9.10.2017 10:16:11   Yorum Yap  
                   
   sibell72
71.sinavdan sorusturmasi biten varmi silahsiz benimkide ayin 15 eylulde teslim ettim emniyete belgeleri
8.10.2017 12:16:36   Yorum Yap  
               
UU  Benimde 71. dönem 28.09.2017 de evrakları teslim ettim 1 ay sonra tekrar gelip imza atıcaksınız dedi okadar fazla uzun sürmez sizinki de. Bölge Çanakkale 10.10.2017 13:52:26    
UU  Benimde 71. dönem 28.09.2017 de evrakları teslim ettim 1 ay sonra tekrar gelip imza atıcaksınız dedi okadar fazla uzun sürmez sizinki de. Bölge Çanakkale 10.10.2017 13:52:27    
11111  Ben aldım belgeyi çok şükür 13.10.2017 08:25:12    
Ela havin  Kac gunde aldiniz belgeyi 15.10.2017 23:04:08    
   
   Misafir
91 yazılı= 91
22 silah = 44
5 atış = 50
puan :92,5

8.10.2017 03:46:51   Yorum Yap  
               
Misafir  Kardesim 72.sınav mı nereden baktın cevaplarına 8.10.2017 22:24:00    
   
   Ozi35
başka site de cevaplanmış. 22 doğrum var. silahdan. 2.soruyu e yaptığımı hatırladm ama dğru cevp a! benm tespt %97dgru çktı 3yanlşm vr.100soruluk teste geçiyom şimdi
8.10.2017 02:54:25   Yorum Yap  
               
Misafir  Hangi sitede yayinlanmis acab sitenin adini verebilirmisin 8.10.2017 18:37:38    
Beşiktaş03  Kardeşim 1 hafta önce yayınladiğın 72.sinav A kitapciğı doğru cevaplarmı şimdi 8.10.2017 22:13:57    
   
   Misafir
Nezaman acıklanmış peki varmı bilgisi olan
8.10.2017 00:44:30   Yorum Yap  
                   
   Eren34634
Arkadaşlar merhaba sınav açıklandîktan kaç gün sonra gelir sertifikalar
7.10.2017 19:26:47   Yorum Yap  
               
Ozi35  o da iki hafta falan sürer heralde. 7.10.2017 22:22:42    
Misafir  35 gün sonra aldım ben sertifikayı
35 gün sonra verdiler bana serifikayı
8.10.2017 21:44:26    
   
   Misafir
kim onaylıyo yorumları öğlen bi kaç tane attık daha onaylanmadı........
5.10.2017 18:47:23   Yorum Yap  
               
ASİ KRAL  Şimdi sınav a girenlerde bi tarafta heyecan bı tarafta telaş ve hüzün olacak bu işler böyle geçenleri tebrik ederim geçemiyenler üzülmesin... 6.10.2017 10:39:30    
ASİ KRAL  Bizde sizin gibiydik... 6.10.2017 10:40:15    
   
   Ozi35
72.sınavdan herkes geçer inşallah. 2saat oldu daha yorumlar onaylanmadı.
5.10.2017 16:12:11   Yorum Yap  
                   
   Misafir
arkadasim sizi pek anlamiyorum 100 alsam ne olur 60 alsam ne olur aralarinda bir fark yok sinavi gectinmi bitti olay burda onemli olan sinavi gecip gecmedigine dair tahmin yürütmektedir onun icin az kaldi
5.10.2017 09:49:29   Yorum Yap  Diğer 2 yorumu gör
               
Misafir  Tasaron masaron dayımın oğlu işsizlikten iyidir.senin tuzun kuru ellağam gerci tuzun kuru olsa burda ne ararsın boş muhabbet.adam ekmegının peşinde belliki bunları düşünüp konuşsak daha mantıklı 5.10.2017 15:44:24    
Misafir  tamam sampiyon sen git turkiyenin herhangi bir yerinde ogg den bu kadar puan aldim de bakalim seni puana göre mi ise aliyorihtiyaca göre mi tabiki issizlik var ben ne anlatiyorum siz be anliyorsunuz. 5.10.2017 17:06:04    
Misafir  Ben zaten yuksek puan alıp kazanmayla atmış ouan alıp kazanma arasındaki bi farka gönderme yapmadım ikiside aynı halt orda hemfikirim.senin alt tarafı bi taşaronda calıscan lafınaydı o cevabım ama istediğin yöne cekmişin lafı hacı maşşallah 5.10.2017 19:55:48    
Misafir  arkadaşlar aldığımız puana göre iş buluyorlar alıyorlar o yüzden puanda önemli hakkımızda hayırlısı :) 5.10.2017 22:28:51    
fero  bu işin alakası yok puanla olm yavaş yavaş oluyor herşey bir yerden bir yere gelmek öyle her zaman 60ı geç işin olur
6.10.2017 13:18:41    
   
   Misafir
Bitanede olsa kesin yanlış yapmışındır neco silahlı konusunda pek ümitlenme derim ben sıfır karavananla
5.10.2017 09:29:02   Yorum Yap  
               
Vanli neco    paylastigim iki soru eger ikisini E cvbi vermissem slahli gecmis olacam temelde sikintı yok 5.10.2017 10:12:12    
Vanli neco   13 ekimde gorecrgiz hedefim 25 ti ama silah tanimi E mi D mi demisim hatirlamiyom 5.10.2017 10:15:16    
   
   Vanli neco
Bu iki sorunun cvbini kimse galiba bilmemis ben ikisinide cok iyi cvb verdim
Sira sizde bakalim

5.10.2017 02:10:42   Yorum Yap  
                   
   Vanli neco
Tc kanuna gore silah tanimi hangisidir
A Ateşli silâhlar,
B Patlayıcı maddeler,
C Saldırı ve savunmada kullanılmak üzere yapılmış her türlü kesici, delici veya bereleyici
alet,
C Saldırı ve savunma amacıyla yapılmış olmasa bile fiilen saldırı ve savunmada kullanılmaya
elverişli diğer şeyler,
D Yakıcı, aşındırıcı, yaralayıcı, boğucu, zehirleyici, sürekli hastalığa yol açıcı nükleer,
radyoaktif, kimyasal, biyolojik maddeler,
E hepsi

5.10.2017 02:07:49   Yorum Yap  
               
misafr2  e hepsi 5.10.2017 11:25:34    
Misafir  Tabiki e değil yanlış biliyosun doğru cevap a.ateşli silahlar d şıkkınndan beli e şıkkının olmadığı 8.10.2017 21:48:35    
Misafir  Silah patlayıcı değilki bomba patlayıcı madde 8.10.2017 21:50:26    
Misafir  Evet ya baktım cevap E miş.türk ceza kanununa göre sormuş soruyu 8.10.2017 21:55:34    
   
   Vanli neco
Silahlarla yapilan kazalarin sebepleri hangisidir
A unutkanlik
B ihmal
C kendine asiri guvenme
D bilincsizlik
E hepsi
Sizce cvb nedir ben biliyirum siz cozun

5.10.2017 02:04:38   Yorum Yap  
               
misafr2  cevap e en çk yapılan hata dese cevap b olurdu 5.10.2017 10:42:50    
Kaderrrr  E kardes bepsinde bilgisizlik 10.10.2017 10:49:40    
   
   Vanli neco
Arkadaslar yalansiz temel de 98 neti gecen var mi
Ben temel de 98
Silah da yanilmiyorsam. 25 yaptim gibi
Sonuclar 13 ekimde aciklanirsa paylasacam
Silah icin bana dua edin 25 net olsun
geceyim cunku atista sifir yaptim da

5.10.2017 01:19:46   Yorum Yap  
               
Ozi35  İNŞALLAH GEÇERSİN NECO. KESKE 1TANE DE OLSA VURABİLSEYDİN. SENİN İÇİN DAHA İYİ OLURDU. 5.10.2017 14:53:50    
Vanli neco  Rahatsiz dim dişim agrisinda ve bas agrisinda ne yaptigimi inan hala bilmiyorum daha once egitimde vurmustum 10. Mermiden 4 u 6.10.2017 00:40:49    
   
   Misafir
Vanlı neco senin silah atışısıfırdı galiba demi
4.10.2017 23:17:14   Yorum Yap  
               
Vanli neco  Evet atiş sifirdi ama galiba temel net dogru 98 yapmisim ve silah sanki 25 yapmisim 5.10.2017 01:08:20    
   
   Vanli neco
Türk Ceza Kanunu?na Göre Silah Tanımı
TANIMLAR
Madde 6 - (1) Ceza kanunlarının uygulanmasında;
f) Silâh deyiminden;
1. Ateşli silâhlar,
2. Patlayıcı maddeler,
3. Saldırı ve savunmada kullanılmak üzere yapılmış her türlü kesici, delici veya bereleyici
alet,
4. Saldırı ve savunma amacıyla yapılmış olmasa bile fiilen saldırı ve savunmada kullanılmaya
elverişli diğer şeyler,
5. Yakıcı, aşındırıcı, yaralayıcı, boğucu, zehirleyici, sürekli hastalığa yol açıcı nükleer,
radyoaktif, kimyasal, biyolojik maddeler,

4.10.2017 21:54:16   Yorum Yap  
               
Vanli neco   Bu su demektir silah tanimi E yani hepsi 4.10.2017 21:55:24    
ASİ KRAL  71 DÖNEM KAZANMİŞ OLARAK ARKADAŞLAR GEÇENLERİ TEBRİK EDERİM GEÇEMEYENLER ÜZÜLMESİN BOL BOL ÇALIŞIN MUTLAKA KAZANİRSİNİZ... 4.10.2017 23:24:48    
   
   Vanli neco
E secenegidir arkadaslar d degil dur
4.10.2017 21:52:50   Yorum Yap  
                   
   Vanli neco
E secenegidir arkadaslar d degil dur
4.10.2017 21:52:30   Yorum Yap  
                   
   Vanli neco
A silah cevaplari 72
1B 2A 3A 4D 5C 6C 7E 8E 9A 10C
11D 12E 13B 14D 15E 16A 17B 18C
19A 20D 21E 22B 23C 24D 25E

4.10.2017 21:48:35   Yorum Yap  
                   
8685  yorumdan 50  yorum görüntüleniyor
 
           


                           






                           




 
EN ÇOK OKUNANLAR
 aktif AÖF Kredili Sistem Sınıf Geçme, Puan Not hesaplama
 361600  kez okundu.

 aktif 63. Özel Güvenlik Sınavı Soru ve Cevapları
 342510  kez okundu.

 aktif Devlet memurlarında bir kurumdan başka kuruma geçiş nasıl yapılır?
 238604  kez okundu.

 aktif Açık Lise AÖL Çıkmış Tüm Sorular
 224957  kez okundu.

 aktif Sınavsız geçiş sistemi ile ilgili herşey
 156276  kez okundu.

 aktif 66. Özel Güvenlik Sınavı Soruları
 146631  kez okundu.

 aktif 59.ÖGG Özel Güvenlik Sinavi 23 Ağustos 2015 Soru ve Cevapları
 137468  kez okundu.

 aktif Özel Güvenlik Sınav Sonuçları açıklandı.
 109609  kez okundu.


YENİ ÜYELERİMİZ
aktif   serdar_45
aktif   Rhmcht0218
aktif   Poyrazsibel
aktif   cnscns16
aktif   cnscns
aktif   hacıcan
aktif   sait öğün
aktif   Musero
aktif   69.388
aktif   Emrebey123
aktif   yagmurrdmrrr
aktif   Esraunaal
aktif   TOLGA5885
aktif   Tuğba cömert
aktif   cavidan
aktif   Mavilim
aktif   mahmut_avatar
aktif   inci27
aktif   kübrasya
aktif   muhammed.can
aktif   kesersedat
aktif   ertensevgi
aktif   Freedomlady
aktif   Sevooo
aktif   HASAN25

Online soru çöz
Online ÖGG Soruları
Online AÖF Soruları
Online Diyanet Soruları
Sınav soru cevap





sinavsorucevap

Site haritası

Sınav soru cevap