sinav-soru-cevap-cozum-test-cikmis-sorular-ozel-guvenlik-ogg-motorlu
Ana Sayfa Forum Online Sorular Hakkımızda Komik Sorular İletişim Profilim Site Haritası      
 
                 Açıköğretim
                Özel Güvenlik
                 Ehliyet
                 Diyanet 
                 Açık Lise
                Polis Akademisi
                 Polis Koleji
                 POMEM
                 PMYO
                 İlkokul Programı


   
     
     Diyanet Soruları
     Kom.Yrd._soruları
     ÖGG Soruları 
     Açıköğretim Fakültesi Soruları 
     Ehliyet Soruları
     ÖMSS Soruları 
     Açıköğretim Lisesi Soruları
     İngilizce Soruları
 
 
     AÖF Kredili sistem not hesaplama programı 
 

 
 SHOW STAR
TNT TNT
Açık Lise
  madde Diyanet İşleri Başkanlığı Güncel Duyurular
 
  madde Özel Güvenlik Sınavı ONLİNE sorular  
  madde Diyanet yeterlilik sınavı ONLİNE sorular  
  madde OSYM 2013 Sınav Takvimi
  madde Sınav Takvimi
  madde Ehliyet Sınav Takvimi
  madde Ehliyet Sınavı Puan Hesaplama
  madde SBS Puan hesaplama
_____________________________
  madde VİDEOLAR  
  madde SBS 2008 Matematik Çözümleri Videolu
  madde 2007-2008-2009-2010 KPSS Matematik soru çözümleri
  madde SBS Nedir?
  madde AÖF Soru İndirme Yöntemi
  madde 2011 SBS Sınavı Soru ve çözümleri (İtalyanca dahil)
_____________________________
  madde Özel Güvenlik Sınavı (ÖGG) Puan Hesaplama yeni  
  madde Özel Güvenlik sınavı soruları CEVAPLARI   
  madde Özel Güvenlik Görevlisi sınavı soruları heryerde var ancak cevapları sadece sitemizde bulunmaktadır.
_____________________________
 
 


* Dikkatimizden kaçan sınav varsa lütfen İletişim linkinden  bildiriniz 


EN SON YAPILAN YORUMLAR  
  aktif   Şenol
Amin hocam.müftülüğü aradım hiç birşey yok.bizim sabrımızı deniyorlar.kaç ay oldu.ya tamam gelin başlayın deyin yada plumsuz siz kendinize bakın deyin bu nedir.bazı arkadaşlar başlayalı üç ay oldu.biz devamı...
20.7.2018 18:42:26  

  aktif   Alican2300
S.a arkadaslar ben bugun ozel guvenlik icin evraklarimi teslim ettim yalniz saglik raporunu almamis yani sndugum evraklarin icinden gerekli olanlari aldi bende gerisini dosyaya koydum eve geldim sagli devamı...
20.7.2018 18:18:19  Özel

  aktif   jabbar
bu haftada bitti pzts yeni umutlar ile hayırlı tatiller şenol fatih hocalarım ALLAH C.C yardımcımız olsun inş devamı...
20.7.2018 16:58:20  Diyan

  aktif   Misafir
Zeliha devamı...
20.7.2018 10:13:26  Diyan

  aktif   Misafir
4 yanlış bir doğruyu götürür o yüzden 8-9 net yapmanız gerekiyor devamı...
20.7.2018 08:16:58  

  aktif   İmnm
Gelecek aylarda demişti Başkan geçenlerde ama duyum olarak bişey yok ne yazık ki devamı...
20.7.2018 03:45:33  

  aktif   Hfzz
Arkadaşlar diyanet yeni personel alımı ile ilgili bilgisi olan, duyum alan var mı? devamı...
20.7.2018 00:06:22  Diyan

  aktif   Şenol
Amin hocam amin devamı...
19.7.2018 22:26:21  

  aktif   Fatih 89
İnşallah hocam inşallah devamı...
19.7.2018 22:24:53  Diyan

  aktif   Ayksl
Matamatiksel iktisat tek ders..
Allah yardımcımız olsun..
Keser sapı gibi ders.. devamı...

19.7.2018 22:12:09  AOF

  aktif   Misafir
Arapçalardan 3 ders sınavına gireceğim hiç bir şey bilmiyorum Temelim alt yapım yok ne yapacağım bilmiyorum çıkmış sorulara baktım 3-4 tane çıkıyor gerisi hep farklı sorular ne yapacağım ben geçmek iç devamı...
19.7.2018 18:14:08  Diyan

  aktif   Şenol
Jabbar hoca.Fatih hoca ve ben mi kaldım.Başka bekleyen hoca arkadaşlarımız varmı.Kaç kişi kaldık bekleyen. devamı...
19.7.2018 17:47:49  Diyan

  aktif   Şenol
Yok.jabbar hocam fatih hocam.Allah yardımcımoz olsun.hiçbir kıpırdanma yok.inşallah bu beklemenin mükafatını en kısa zamanda hep birlikte alırız.Allaha emanet olun. devamı...
19.7.2018 17:12:23  

  aktif   jabbar
amin fatih hocam devamı...
19.7.2018 13:39:53  Diyan

  aktif   Fatih 89
Yok hocam beklemedeyiz. Rabbim hayırlısını versin. devamı...
19.7.2018 13:35:56  Diyan

GÜVEN OTO YEDEK PARÇA
Online Ucuz Oto Yedek Parça Satış Sitesi


Yedek parça fiyatlarını mutlaka görünüz

Opel
Chevrolet

 
   
 

PYBS Sonuçları Açıklandı

   PYBS Sonuçları Açıklandı
Burluluk sınavı sonuçları açıklandı.
İlköğretim 5. 6. 7.  9. 10. ve 11.  sınıflara yönelik 2012 PYBS (Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı ) 10 Haziran 2012 tarihinde yapıldı.
 2012 PYBS Bursluluk sınavı sonuçları Meb tarafından açıklandı. PYBS Sınav sonuçlarının 3 Ağustos tarihi itibari ile açıklandı.
Önceki  ismi Devlet Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı ( DPY ) olan PYBS (Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı ) 10 Haziran Pazar günü yapılmıştı. 
10 Haziran da yapılan Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı yani PYBS sınavı sonuçlarına web sayfamızdan ulaşabilirsiniz.
2012 PYBS Parasız Yatılılık ve Bursuluk sınavı sonuçları açıklandı
Tüm arkadaşlara başarılar dileriz.
  
   
   1 milyon 9 bin 720 öğrencinin katıldığı PYBS sınav sonuçları Milli Eğitim Bakanlığı tarafından henüz açıklanmadı. MEB tarafından yapılan açıklamada PYBS Sonuçlarının 3 - 4 Ağustos 2012 de açıklanması beklenmektedir.
PYBS de her sınıf öğrencisine 100 soru için 120 dakika süre verilmişti. Sonuçları aşağıdaki PYBS sorgulama penceresinden sorgulayabilirsiniz.

*SINAV SONUCUNA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ.*
 
                 
    İLGİLİ KONULAR
  
Özel Güvenlik Sınav Sonuçları açıklandı.
2014 AÖF Tek ders sınav sonuçları açıklandı
2014 EKPSS Sınav Sonuçları Açıklandı
21 Ekim AİO Açık İlköğretim Okulu Sınav Sonuçları Açıklandı.
AÖF Bahar Dönemi Sınav Sonuçları Açıklandı
20 Ekim 2012 Ehliyet Sınav Sonuçları Açıklandı
2012 KPSS Ortaöğretim Önlisans Sonuçları Açıklandı
2012 KPSS Lisans Sınavı Sonuçları Açıklandı
LYS Yerleştirme sınavsız geçiş sonuçları açıklandı
2012 SBS Yerleştirme Sonuçları Açıklandı
ÖMSS Yerleştirme Sonuçları Açıklandı
ÖMSS Kura Sonuçları Açıklandı
PYBS Sonuçları Açıklandı
2012 Açık İlköğretim 3.Dönem Sınav Sonuçları Açıklandı
2012 LYS Sonuçları Açıklandı
2012 SBS Sonuçları Açıklandı
PYBS Parasız Yatılılık Bursluluk Sınavı Sonuçları Ne Zaman Açıklanacak
AÖF 2012 yılsonu sınav sonuçları açıklandı
10 Haziran 2012 PYBS Bursluluk Sınavı Soruları ve Cevapları
YGS Sınavı sonuçları açıklandı
 
 Bu haber 5112 kez okundu.     5 yorum yapıldı
Adı : Üye olmadan yorum ekleyebilirsiniz.
Yorum :
1 + 1 =     
       
   Misafir
Hic guzel bi site degil nereye giriyosun ne cikiyo cok sacmaaaaaa  Şikayet 
2.6.2018 21:49:04   Yorum Yap    
                   
   hangi
hangisioldu nellideğil deliler
 Şikayet 
1.3.2018 16:43:11   Yorum Yap    
                   
   PRENSESSSSS
BEN ŞAHSEN NE YAPACAMIZI ANLAMADIM SORULAR RESSİMDE Mİ?
:):):) :):):)
 Şikayet 
27.4.2017 20:28:05   Yorum Yap    
               
Misafir   Tıklayınız. yazan yere bastığınızda sayfanın sol alt köşesine sorular zip (sıkıştırılmış olarak) iniyor.
Eğer orada göremiyorsanız bilgisayarınız C de karşıdan yüklenenlen klasörüne inmiştir orayı kontrol ediniz.
Şikayet 
29.4.2017 00:43:16    
   
   misafirr
açılmadı siz nasıl açtınız  Şikayet 
23.4.2017 11:38:17   Yorum Yap    
                   
   Misafir
harika
 Şikayet 
3.4.2017 14:47:58   Yorum Yap    
                   
5  yorumdan 5  yorum görüntüleniyor
 
           
 
 
                           
                           






                           




 
EN ÇOK OKUNANLAR
 aktif AÖF Kredili Sistem Sınıf Geçme, Puan Not hesaplama
 404846  kez okundu.

 aktif 63. Özel Güvenlik Sınavı Soru ve Cevapları
 354012  kez okundu.

 aktif Açık Lise AÖL Çıkmış Tüm Sorular
 274692  kez okundu.

 aktif Devlet memurlarında bir kurumdan başka kuruma geçiş nasıl yapılır?
 272779  kez okundu.

 aktif Sınavsız geçiş sistemi ile ilgili herşey
 164403  kez okundu.

 aktif 66. Özel Güvenlik Sınavı Soruları
 156036  kez okundu.

 aktif 59.ÖGG Özel Güvenlik Sinavi 23 Ağustos 2015 Soru ve Cevapları
 148786  kez okundu.

 aktif Özel Güvenlik Sınav Sonuçları açıklandı.
 117983  kez okundu.


YENİ ÜYELERİMİZ
aktif   Aslan 12345
aktif   Aslan12345
aktif   Hacı hoca
aktif   erol38
aktif   Burhan türkoğlu
aktif   SOHBETHANEM
aktif   kenanberk
aktif   sevgiiekinn
aktif   Osmanpaşa
aktif   Raskow
aktif   Abdullah37
aktif   THORİN
aktif   fatma1985
aktif   güvenlik kursu
aktif   Yolgosterrabbim
aktif   bwylds
aktif   kbra6070
aktif   Arzu hoca
aktif   İhl
aktif   Bor
aktif   Özge94
aktif   gül04
aktif   arda2009
aktif   erol1967
aktif   Umut Hiç Bitmemeli

Online soru çöz
Online ÖGG Soruları
Online AÖF Soruları
Online Diyanet Soruları
Sınav soru cevap





sinavsorucevap

Site haritası

Sınav soru cevap